Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #741 Del Skrevet 28. februar 2013 Ble trist da jeg leste om artisten "Anastacia"....som har fått kreft igjen. Det rammer så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 5. mars 2013 #742 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er litt trist fordi alle besteforeldra mine untatt en skranter for tiden, bigtime, og det ser ut til at bestemor ender opp alene, fordi jeg ikke kan jobbe og fordi jeg prøver så forbanna hardt uten å bli friskere. Litt fordi jeg mister vennene mine en etter en fordi jeg prøver å bli en bedre person; ikke verre. Og litt fordi penger ser ut til å forbli et problem lenge og stresset av det tærer på forholdet mellom meg og samboeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2013 #743 Del Skrevet 5. mars 2013 fordi det og ha barn av og til føles som en evig kamp. Hun er 5 og driver meg (og tidvis hennes far) til vannvid. Hvorfor kan hun ikke bare for en gangs skyld gjøre som jeg sier, istedet for og holde på med alt det surret istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamour Skrevet 5. mars 2013 #744 Del Skrevet 5. mars 2013 Fordi jeg ikke har fått i meg noe mat de siste dagene og jeg hadde håpet det gikk greit, men viste seg at det gikk veldig utover jobb, hverdagen, energien og lysta mi til å gjøre eller klare noen ting, og det er ikke noe gøy akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. mars 2013 #745 Del Skrevet 8. mars 2013 Fordi jeg rett og slett føler meg slapp og nummen for tida. Hadde ekstremt med energi og optimisme for en liten stund siden. Driver og balanserer på grensen til en liten depresjon tror jeg, må bare prøve å holde meg oppe på kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. mars 2013 #746 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Fordi jeg føler at veldig få skjønner helsesituasjonen min og maser om at jeg må komme meg i jobb. Endret 8. mars 2013 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #747 Del Skrevet 11. mars 2013 Fordi denne ser veldig livaktig og ekkel ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 11. mars 2013 #748 Del Skrevet 11. mars 2013 Fordi jeg brant nesten ned det nye huset vårt i dag, og hunden kunne dødd av røykforgiftning. Er helt utafor og klarer ikke roe meg ned. Er så idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. mars 2013 #749 Del Skrevet 11. mars 2013 Fordi jeg brant nesten ned det nye huset vårt i dag, og hunden kunne dødd av røykforgiftning. Er helt utafor og klarer ikke roe meg ned. Er så idiot! Oi, usjda! Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 11. mars 2013 #750 Del Skrevet 11. mars 2013 Fordi jeg brant nesten ned det nye huset vårt i dag, og hunden kunne dødd av røykforgiftning. Er helt utafor og klarer ikke roe meg ned. Er så idiot! Uhh? Så godt det gikk bra med dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaiChu Skrevet 11. mars 2013 #751 Del Skrevet 11. mars 2013 Fordi jeg savner kjæresten, og det er så lenge til jeg ser ham igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2013 #752 Del Skrevet 12. mars 2013 Fordi jeg føler hverdagen er så slitsom om dagen. (men jeg er mye "flinkere" til og se det slitsomme istedet for det som er bra. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #753 Del Skrevet 13. mars 2013 ...fordi jeg ikke klarer å få tilbake den følelsen av at det er vidunderlig å stå opp klokka seks hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. mars 2013 #754 Del Skrevet 13. mars 2013 Fordi idag skal jeg møte de i familien som ikke forstår. Og min far som jeg ikke har pratet med på ca. et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #755 Del Skrevet 15. mars 2013 Det kom snø igjen i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 15. mars 2013 #756 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg mest sannsynlig blir dumpa i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snerk Skrevet 16. mars 2013 #757 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg mest sannsynlig blir dumpa i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 16. mars 2013 #758 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg mest sannsynlig blir dumpa i kveld Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 16. mars 2013 #759 Del Skrevet 16. mars 2013 På grunn av at alt føles så menigsløst. Er inne i en noe tung periode psykisk, og det har vart en god stund. Det er hardt. Prøver å opprettholde troen på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaveWeta Skrevet 16. mars 2013 #760 Del Skrevet 16. mars 2013 Fordi jeg fikk avslag på grått papir av han som jeg har prata med siden september. Hadde det enda vært fordi han ikke liker meg hadde det vært greit, men han er bare ikke klar for forhold, og synes fremtiden er så usikker både for meg og han mtp jobb og bosted og alt egentlig. Så han har tatt på steinmaska (hans ord) og må tenke på seg selv. Og jeg, vel jeg må bare akseptere det. Hva annet kan en gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå