Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tvillingjentene mine krangler fælt nå og det er veldig trist :(

Gi dem en klem :hug: fra Aldrisur og fortell dem at nissen ikke kommer til kranglete unger! :babyjente: :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi samboeren min avviste meg halvnaken nok en gang for så å runke i dusjen. Jeg vet ikke om jeg er mest trist eller sinna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi samboeren min avviste meg halvnaken nok en gang for så å runke i dusjen. Jeg vet ikke om jeg er mest trist eller sinna...

Klem til deg! Kjenner følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg i dag begynner å tynne ut plantene jeg har i kåken min. D.v.s. at jeg må velge ut

noen som skal kuttes opp og kastes. De store tar altfor mye plass etter hvert. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg må akseptere at livet til et av de viktigeste menneskene i livet mitt snart nærmer seg slutten... :sukk:

Jeg VET det, men jeg vil fortsatt være naiv og lykkelig og overbevise meg selv om at h*n vil leve for alltid!!!:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har en søster som konstant lyver og stjeler fra meg. Og familien min ber meg akseptere det for å ikke lage krangling i familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg konstant tuller det til for meg for tida. Utsetter og glemmer ting slik at jeg føkker det opp for meg selv. Det verste er at jeg tror jeg gjør det ubevisst med vilje. Jeg kan og vil så mye bedre enn det jeg presterer for tiden. Selvtilliten er så på bånn at det er en skam.

Og det verste er at den eneste som kan ordne opp idet er meg selv. Ønsker meg så inderlig et bedre liv, og jeg vet jeg kan hvis jeg bare får huet ut av ræva. Jeg skammer meg rett og slett over meg selv. Og det er ekstremt sårt.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR VINNER ALDRI JEG DEN SATANS MARSIPANGRISEN? DET ER IKKE SÅ MANGE SOM DELTAR, MAN VINNER TROSS ALT BARE EN REFLEKSVEST OG EN BILLIG MARSIPANGRIS.

Hver dag sjekker jeg hvem som har vunnet. Hver dag er det noen bekjente. Aldri meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...for at noen få tar avgjørelser for andre, uten å spørre om det er ok først. Det er ikke ok for meg.

Pøkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purelove

for jeg utsetter alt. Jobber lite med skolen, og hele tiden er trøtt og slapp pga jobben. Folk jobber mer enn meg, men jeg bare gidder ikke å gjøre en dritt når jeg er hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ikke litt trist, veldig trist, romansen min er over, vi var jo aldri i et ekte forhold, så romanske er vel den beste beskrivelsen. Det slutta bra da, vi er fremdeles veldig glad i hverandre. Men det ble ikke oss. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke litt trist, veldig trist, romansen min er over, vi var jo aldri i et ekte forhold, så romanske er vel den beste beskrivelsen. Det slutta bra da, vi er fremdeles veldig glad i hverandre. Men det ble ikke oss. :(

hehe nå gikk jeg fra trist til litt trist ;) siden jeg er glad jeg aldri kaster bort tida på slikt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

hehe nå gikk jeg fra trist til litt trist ;) siden jeg er glad jeg aldri kaster bort tida på slikt :laugh:

Det var fremdeles verdt det, de 6 ukene vi hadde sammen ville jeg aldri byttet bort mot noe, de var fantastiske, er verdt å være trist nå når jeg tenker tilbake på hvor fint det var å være sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...