Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #641 Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk ikke levert V75 i dag fordi det var umulig få levert på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #642 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg orker ikke måtte gå på nåler hele tiden. Aaarrghh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. desember 2012 #643 Del Skrevet 10. desember 2012 Tvillingjentene mine krangler fælt nå og det er veldig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2012 #644 Del Skrevet 10. desember 2012 Tvillingjentene mine krangler fælt nå og det er veldig trist Gi dem en klem fra Aldrisur og fortell dem at nissen ikke kommer til kranglete unger! :babyjente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulless Skrevet 10. desember 2012 #645 Del Skrevet 10. desember 2012 Fordi samboeren min avviste meg halvnaken nok en gang for så å runke i dusjen. Jeg vet ikke om jeg er mest trist eller sinna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #646 Del Skrevet 10. desember 2012 ...fordi jeg er mørbanket i hele kroppen...noe er i komminga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. desember 2012 #647 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi samboeren min avviste meg halvnaken nok en gang for så å runke i dusjen. Jeg vet ikke om jeg er mest trist eller sinna... Klem til deg! Kjenner følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #648 Del Skrevet 11. desember 2012 ...fordi jeg i dag begynner å tynne ut plantene jeg har i kåken min. D.v.s. at jeg må velge ut noen som skal kuttes opp og kastes. De store tar altfor mye plass etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 11. desember 2012 #649 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi live er kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 11. desember 2012 #650 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi jeg må akseptere at livet til et av de viktigeste menneskene i livet mitt snart nærmer seg slutten... Jeg VET det, men jeg vil fortsatt være naiv og lykkelig og overbevise meg selv om at h*n vil leve for alltid!!!:cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 11. desember 2012 #651 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi jeg har en søster som konstant lyver og stjeler fra meg. Og familien min ber meg akseptere det for å ikke lage krangling i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. desember 2012 #652 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Fordi jeg konstant tuller det til for meg for tida. Utsetter og glemmer ting slik at jeg føkker det opp for meg selv. Det verste er at jeg tror jeg gjør det ubevisst med vilje. Jeg kan og vil så mye bedre enn det jeg presterer for tiden. Selvtilliten er så på bånn at det er en skam. Og det verste er at den eneste som kan ordne opp idet er meg selv. Ønsker meg så inderlig et bedre liv, og jeg vet jeg kan hvis jeg bare får huet ut av ræva. Jeg skammer meg rett og slett over meg selv. Og det er ekstremt sårt. Endret 12. desember 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snerk Skrevet 12. desember 2012 #653 Del Skrevet 12. desember 2012 HVORFOR VINNER ALDRI JEG DEN SATANS MARSIPANGRISEN? DET ER IKKE SÅ MANGE SOM DELTAR, MAN VINNER TROSS ALT BARE EN REFLEKSVEST OG EN BILLIG MARSIPANGRIS. Hver dag sjekker jeg hvem som har vunnet. Hver dag er det noen bekjente. Aldri meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. desember 2012 #654 Del Skrevet 12. desember 2012 Bekymra for noen jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. desember 2012 #655 Del Skrevet 12. desember 2012 for at kjæresten setter pcen foran ALT annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #656 Del Skrevet 12. desember 2012 ...for at noen få tar avgjørelser for andre, uten å spørre om det er ok først. Det er ikke ok for meg. Pøkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 13. desember 2012 #657 Del Skrevet 13. desember 2012 for jeg utsetter alt. Jobber lite med skolen, og hele tiden er trøtt og slapp pga jobben. Folk jobber mer enn meg, men jeg bare gidder ikke å gjøre en dritt når jeg er hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #658 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke litt trist, veldig trist, romansen min er over, vi var jo aldri i et ekte forhold, så romanske er vel den beste beskrivelsen. Det slutta bra da, vi er fremdeles veldig glad i hverandre. Men det ble ikke oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 13. desember 2012 #659 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke litt trist, veldig trist, romansen min er over, vi var jo aldri i et ekte forhold, så romanske er vel den beste beskrivelsen. Det slutta bra da, vi er fremdeles veldig glad i hverandre. Men det ble ikke oss. hehe nå gikk jeg fra trist til litt trist siden jeg er glad jeg aldri kaster bort tida på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #660 Del Skrevet 13. desember 2012 hehe nå gikk jeg fra trist til litt trist siden jeg er glad jeg aldri kaster bort tida på slikt Det var fremdeles verdt det, de 6 ukene vi hadde sammen ville jeg aldri byttet bort mot noe, de var fantastiske, er verdt å være trist nå når jeg tenker tilbake på hvor fint det var å være sammen med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå