Hoppetaujenta Skrevet 5. november Forfatter #6461 Del Skrevet 5. november Elline skrev (7 timer siden): Sett den trenden der man kakker et egg i panna på ungene for å se reaksjonen? 😢 Synes det må bli lover og forbud rundt det å vise barn på sånne plattformer (utenfor familiebloggerne da som er noe helt annet jeg ikke skal ta i dag) Fen altså...... Nei.... I alle dager. Jeg blir så trist over menneskehetens manglende evne til å tenke og til å ta godt vare på barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #6462 Del Skrevet 5. november Peanut skrev (3 timer siden): Når Butter sier at jeg ikke må bli for vant til å bo i huset 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #6463 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei.... I alle dager. Jeg blir så trist over menneskehetens manglende evne til å tenke og til å ta godt vare på barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november Forfatter #6464 Del Skrevet 5. november Noen ganger slipper håpet taket og jeg vet at jeg aldri kommer til å kunne kjøpe meg boligen på landet, slik som jeg alltid har ønsket meg. I dag er en slik dag. Måtte håpet komme tilbake snart. Det blir bedre da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 5. november #6465 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Noen ganger slipper håpet taket og jeg vet at jeg aldri kommer til å kunne kjøpe meg boligen på landet, slik som jeg alltid har ønsket meg. I dag er en slik dag. Måtte håpet komme tilbake snart. Det blir bedre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november Forfatter #6466 Del Skrevet 5. november Elline skrev (34 minutter siden): Uklikkbar link, men takk. @Elline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #6467 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Uklikkbar link, men takk. @Elline Hvilken link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #6468 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei.... I alle dager. Jeg blir så trist over menneskehetens manglende evne til å tenke og til å ta godt vare på barn. Burde ikke være lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november Forfatter #6469 Del Skrevet 5. november Den Elline la ut ved det hun skrev der. Jeg ser ingenting i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #6470 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den Elline la ut ved det hun skrev der. Jeg ser ingenting i alle fall. Er et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 5. november #6471 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Uklikkbar link, men takk. @Elline Ååå beklager det! Det er et bilde av Alice in wonderland med masse sommerfugler rundt seg og så står det " She began to belive that very few things are indeed impossible" 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 5. november #6472 Del Skrevet 5. november jeg innser mer og mer hvor lite verdt jeg er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 5. november #6473 Del Skrevet 5. november Kveldshimmel skrev (9 minutter siden): jeg innser mer og mer hvor lite verdt jeg er.. Du bestemmer selv hvor mye verdt du er. Og du er uerstattelig og du er den eneste personen som er som deg. Ikke la noen andre dra deg ned. De setter ikke verdien din og verdien din settes heller ikke av hva du oppnår eller hvor suksessfull du er sammenlignet med noen andre. Du kan bare sammenligne med ditt gamle "jeg" og fortsette fremover. Tenk over hvor mange som vil savne deg på kg for eksempel. Ingen er jo som deg. Det er nok det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #6474 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Noen ganger slipper håpet taket og jeg vet at jeg aldri kommer til å kunne kjøpe meg boligen på landet, slik som jeg alltid har ønsket meg. I dag er en slik dag. Måtte håpet komme tilbake snart. Det blir bedre da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 6. november #6475 Del Skrevet 6. november Elline skrev (10 timer siden): Du bestemmer selv hvor mye verdt du er. Og du er uerstattelig og du er den eneste personen som er som deg. Ikke la noen andre dra deg ned. De setter ikke verdien din og verdien din settes heller ikke av hva du oppnår eller hvor suksessfull du er sammenlignet med noen andre. Du kan bare sammenligne med ditt gamle "jeg" og fortsette fremover. Tenk over hvor mange som vil savne deg på kg for eksempel. Ingen er jo som deg. Det er nok det Det er bare ikke så lett å tenke sånn .. men takk for at du skrev det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet onsdag kl 20:42 #6476 Del Skrevet onsdag kl 20:42 Det skjedde noe på jobb som gjorde at jeg gråt. Skikkelig flaut men skikkelig dumt. Jeg som ikke passet på og pga lite søvn og mye stress på jobb, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet onsdag kl 20:43 #6477 Del Skrevet onsdag kl 20:43 Fordi alt er så svart, svart, svart… Er så jævlig lei av alt og finner ingen glede i noen ting… Hver eneste dag er en kamp og det gjør det ikke bedre at det er tett tåke og yr/småregn hver eneste dag heller og mørkt nesten døgnet rundt. Konstant mørke hele tiden, både ute og inni meg… Og det blir bare mørkere og mørkere begge steder. Jeg hater den årstiden her. Om det bare kunne blitt litt frost og klarvær. Men ingen snø før i desember, takk 😊 Sliter med sterk depresjon (og sterk sosial angst i tillegg) året rundt, men nå er det virkelig ille. Har så dårlig selvbilde også og føler meg så lite verdt. Glad jeg har hunden og kattene, i hvertfall, ellers hadde jeg nok ligget seks fot under for lengst… Beklager sytete innlegg, men måtte få ut litt gruff og tunge tanker. Selv om jeg egentlig har lyst til å være glad og positiv her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:46 #6478 Del Skrevet onsdag kl 20:46 MissStiles skrev (3 minutter siden): Det skjedde noe på jobb som gjorde at jeg gråt. Skikkelig flaut men skikkelig dumt. Jeg som ikke passet på og pga lite søvn og mye stress på jobb, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:46 #6479 Del Skrevet onsdag kl 20:46 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Fordi alt er så svart, svart, svart… Er så jævlig lei av alt og finner ingen glede i noen ting… Hver eneste dag er en kamp og det gjør det ikke bedre at det er tett tåke og yr/småregn hver eneste dag heller og mørkt nesten døgnet rundt. Konstant mørke hele tiden, både ute og inni meg… Og det blir bare mørkere og mørkere begge steder. Jeg hater den årstiden her. Om det bare kunne blitt litt frost og klarvær. Men ingen snø før i desember, takk 😊 Sliter med sterk depresjon (og sterk sosial angst i tillegg) året rundt, men nå er det virkelig ille. Har så dårlig selvbilde også og føler meg så lite verdt. Glad jeg har hunden og kattene, i hvertfall, ellers hadde jeg nok ligget seks fot under for lengst… Beklager sytete innlegg, men måtte få ut litt gruff og tunge tanker. Selv om jeg egentlig har lyst til å være glad og positiv her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet onsdag kl 20:50 #6480 Del Skrevet onsdag kl 20:50 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Takk, gode dere ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå