Cid Skrevet 6. august #6361 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Noe i meg kjenner på tristhet når det går denne veien med alle matvarer etter hvert. Kan strekke meg langt - kjøpe mindre. Burde vært prisen for 2 plater det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6362 Del Skrevet 6. august Cid skrev (1 minutt siden): Burde vært prisen for 2 plater det. Ja...men vi skal nok mye høyere opp. Hundre kroner er ikke umulig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6363 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja...men vi skal nok mye høyere opp. Hundre kroner er ikke umulig tror jeg. Blir Anton hissig med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6364 Del Skrevet 6. august Cid skrev (4 minutter siden): Blir Anton hissig med? Ja, han er veldig glad i god sjokolade. Han bannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6365 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, han er veldig glad i god sjokolade. Han bannet. Blir det en trøst om han får en First price sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6366 Del Skrevet 6. august NEIJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6367 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja...men vi skal nok mye høyere opp. Hundre kroner er ikke umulig tror jeg. Det bruker jo å være sånn pangtilbud med fem for hundrelappen av og til. Vi får slå til da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6368 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (1 minutt siden): Det bruker jo å være sånn pangtilbud med fem for hundrelappen av og til. Vi får slå til da Blir nok fem på tusenlappen fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6369 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): NEIJ! Burde jeg gjemme meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6370 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Blir nok fem på tusenlappen fremover... 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6371 Del Skrevet 6. august Da blir vi gråtekoner alle mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6372 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da blir vi gråtekoner alle mann. Blir å importerer fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6373 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da blir vi gråtekoner alle mann. Vi bli en rasende mobb som ikke får dopaminrushet vårt 😈👹👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6374 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (1 minutt siden): Vi bli en rasende mobb som ikke får dopaminrushet vårt 😈👹👺 Vi raider Orkla kontorene og kidnapper sjefen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6375 Del Skrevet 6. august Cid skrev (1 minutt siden): Blir å importere impotente fra utlandet. Jøss! DET var drastisk, Cid! Boetica skrev (1 minutt siden): Vi bli en rasende mobb som ikke får dopaminrushet vårt 😈👹👺 Så absolutt og jeg skal rope HØYT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6376 Del Skrevet 6. august Cid skrev (1 minutt siden): Vi raider Orkla kontorene og kidnapper sjefen. Nå kom jeg til å tenke på den filmen hvor en liten konkurstruet møbelhandler kidnappet Ingvar Kamprad 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6377 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jøss! DET var drastisk, Cid! Så absolutt og jeg skal rope HØYT! Kommer Anton til å importere grønnsåpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #6378 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (Akkurat nå): Nå kom jeg til å tenke på den filmen hvor en liten konkurstruet møbelhandler kidnappet Ingvar Kamprad 😆 Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6379 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jøss! DET var drastisk, Cid! Så absolutt og jeg skal rope HØYT! SJOKOLADE MATTERS!!!!!!! (vet jeg er litt på glattisen nå, men men 😇) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6380 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (Akkurat nå): SJOKOLADE MATTERS!!!!!!! (vet jeg er litt på glattisen nå, men men 😇) "Sjokolade Minutt for Minutt!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå