Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Mye smerter nå. Ferien tikker mot slutten. Har høy terskel for jobbfravær. Går liksom uansett. Med en sykdom gjennom livet blir man vant til det. Men .. nå.. usikker..kanskje jobbe noe mindre 😢

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

Mye smerter nå. Ferien tikker mot slutten. Har høy terskel for jobbfravær. Går liksom uansett. Med en sykdom gjennom livet blir man vant til det. Men .. nå.. usikker..kanskje jobbe noe mindre 😢

Influensa?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist i dag fordi foreldrepermisjonen min snart er over, og jeg virkelig skulle ønske den hadde vart ett helt år til.

Vil ha mest mulig tid med babyen min, og også eldre barn og mann. Hater at jeg er så sliten når jeg er I 100% jobb, og er redd for å ikke strekke til som jeg ønsker.

Er også trist over at dette gjør meg trist, fordi jeg ønsker å nyte denne siste tiden til det fulle!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Influensa?

Nei muskel-og seneplager. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Nei muskel-og seneplager. 

Har du det sånn alltid?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Har du det sånn alltid?

Nei ikke vondt alltid, men mye siden mars😒

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Nei ikke vondt alltid, men mye siden mars😒

Dumt det ikke er noe som kan hjelpe :( 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Dumt det ikke er noe som kan hjelpe :( 

Trening hjelper, og å leve sunt og holde seg så slank som mulig. ☺️👍 Derfor mine siste år har vore veldig fine.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Trening hjelper, og å leve sunt og holde seg så slank som mulig. ☺️👍 Derfor mine siste år har vore veldig fine.

Det er bra :) :klem2:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tomt for hele sylteagurk på matbutikken.🥲🥒

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min ikke innser hvor viktig det er å følge med på økonomi og betalinger og annet. Han kan ikke bare gi beng i det 😔

Det blir meg som må ordne opp, og det blir ofte mye mer å betale. Han skjønner ikke dette. En professor i matematikkdidaktikk skjønner ikke tall lenger 💔

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 hours ago, Peanut said:

Faren min ikke innser hvor viktig det er å følge med på økonomi og betalinger og annet. Han kan ikke bare gi beng i det 😔

Det blir meg som må ordne opp, og det blir ofte mye mer å betale. Han skjønner ikke dette. En professor i matematikkdidaktikk skjønner ikke tall lenger 💔

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Faren min ikke innser hvor viktig det er å følge med på økonomi og betalinger og annet. Han kan ikke bare gi beng i det 😔

Det blir meg som må ordne opp, og det blir ofte mye mer å betale. Han skjønner ikke dette. En professor i matematikkdidaktikk skjønner ikke tall lenger 💔

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...for at jeg klikket meg inn på siden som heter "carnivalridesus" på nett. Min mage er i opprør ennå. 🥶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

...for at jeg klikket meg inn på siden som heter "carnivalridesus" på nett. Min mage er i opprør ennå. 🥶

Hva skjedde?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Hva skjedde?

Jeg gjorde noe jeg vet at jeg ikke tåler; å se på fryktelige tivolimaskiner som ser livsfarlige ut å befinne seg i. :( 
Hater det! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg gjorde noe jeg vet at jeg ikke tåler; å se på fryktelige tivolimaskiner som ser livsfarlige ut å befinne seg i. :( 
Hater det! 

 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...for at jeg klikket meg inn på siden som heter "carnivalridesus" på nett. Min mage er i opprør ennå. 🥶

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Jeg våknet med et interessant minne. Årsaken er at jeg i det siste har fått noen kommentarer fra folk rundt meg der de har sagt at jeg måtte ha vært så pen I min ungdom sikkert populær med gutta. Men jeg var ikke populær annet enn til seksuell trakassering, jeg var mobbet og utenfor, utestengt ikke verd å snakke med " hun som alltid sa så mye rart og dumt". .. har aldrib opplevd at en gutt var forelsket i meg og så på meg "på den måten". 

Så kom dett minnet om en dag jeg var på nyttårsfest råklina med en fra klassen. Var vel en kline øvelse, syns han var litt kjekk og. Midt i klininga kjente jeg at noen tok på min skulder, så jeg snudde meg mot dem. Ei jente jeg kjente navnet til, men aldri hadde snakket med pluss hennes venninne kjeftet på meg sa til meg at jeg oppførte meg som ei hore. 

Jeg husker jeg stirret på henne lenge, prøvde å forstå hva i all verden fikk henne til å si dette til meg. Var jo normalt å kline på fester hadde jeg lært etter å ha vært på en håndfull. Jeg hadde lenge prøvd å finne ut hva det var meningen- jeg som var mobbet og utenfor- skulle gjøre som var normal oppførsel. Nå gjorde jeg ingenting unormalt, slik jeg hadde observert. Var jo slik alle holdt på... likevel var det viktig for disse to å formidle til meg at jeg oppførte meg som hore. 

Vel jeg bare fortsatte å oppføre meg som hore litt til var bare klining; jeg var 16. Men denne gutten tok ikke kontakt igjen, skjønte ikke helt, men jaja. 

... 90 tallet det... bygdefest ...

Ble litt trist av denne flashback ... blond jente med masse krøller... sint ansikt... " du oppfører deg som ei hore"  ..

 

Endret av No1*No1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 timer siden):

Jeg våknet med et interessant minne. Årsaken er at jeg i det siste har fått noen kommentarer fra folk rundt meg der de har sagt at jeg måtte ha vært så pen I min ungdom sikkert populær med gutta. Men jeg var ikke populær annet enn til seksuell trakassering, jeg var mobbet og utenfor, utestengt ikke verd å snakke med " hun som alltid sa så mye rart og dumt". .. har aldrib opplevd at en gutt var forelsket i meg og så på meg "på den måten". 

Så kom dett minnet om en dag jeg var på nyttårsfest råklina med en fra klassen. Var vel en kline øvelse, syns han var litt kjekk og. Midt i klininga kjente jeg at noen tok på min skulder, så jeg snudde meg mot dem. Ei jente jeg kjente navnet til, men aldri hadde snakket med pluss hennes venninne kjeftet på meg sa til meg at jeg oppførte meg som ei hore. 

Jeg husker jeg stirret på henne lenge, prøvde å forstå hva i all verden fikk henne til å si dette til meg. Var jo normalt å kline på fester hadde jeg lært etter å ha vært på en håndfull. Jeg hadde lenge prøvd å finne ut hva det var meningen- jeg som var mobbet og utenfor- skulle gjøre som var normal oppførsel. Nå gjorde jeg ingenting unormalt, slik jeg hadde observert. Var jo slik alle holdt på... likevel var det viktig for disse to å formidle til meg at jeg oppførte meg som hore. 

Vel jeg bare fortsatte å oppføre meg som hore litt til var bare klining; jeg var 16. Men denne gutten tok ikke kontakt igjen, skjønte ikke helt, men jaja. 

... 90 tallet det... bygdefest ...

Ble litt trist av denne flashback ... blond jente med masse krøller... sint ansikt... " du oppfører deg som ei hore"  ..

 

Vi er flere som har klint på bygdefest 😅 uten at det gjør oss til verken det ene eller andre ☺️ Kjipt at du ble tråkket på!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...