Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk gjennom det samme som du går gjennom nå for et par uker siden. Jeg var utmattet, lei, tiltaksløs og gråt mye, men på en eller annen måte kom jeg gjennom det. Jeg ga litt slipp på forventningene, bekymringene og arbeidspresset og gjorde små ting i hverdagen som ga meg en følelse av lykke. Ta deg en joggetur for å rense tankene, les en god krimbok, tenn lys i leiligheten og slapp helt av, drikk en varm kopp te og ro deg helt ned. Jeg tror bare du må gi deg selv litt tid til å samle opp litt energi igjen, ikke glem å ta vare på deg selv midt oppi alt stresset. :)

Tusen takk, det hjalp! :hjerte:

Jeg har grått en hel del i det siste jeg også, men har nå satt opp en liste med ting som gjør meg glad, sånn at jeg har noe å se frem til som kanskje gjør at jeg får mer energi til å gjøre de tingene jeg ikke er så glad i også.

Jeg skal begynne å pusse opp rommet mitt og loftstuen snart, har tenkt til å kjøpe inn en haug med duftlys, deilige tepper, saueskinn og henge opp noen nye gardiner. Jeg synes det hjelper når en har det litt koselig rundt seg, så jeg tror det blir en god investering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Har drukket den Siste boksen med Canada Dry Ginger Ale jeg hadde, og nå har Meny sluttet å selge det, så nå vet jeg ikke når jeg får tak i det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....fordi "fortiden" glir lengre og lengre bort. Det jeg hadde og som jeg ville beholde, er borte.

Kommer aldri tilbake. Ugjenkallelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi klokken er 4 på natten, og det er andre natt på rad jeg ikke får sove pga grublerier over ting som skulle vært glemt, borte og ignorert ihjel!

..og ikke klarer jeg å prate høyt om det heller!

:trist:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke trives der jeg bor. Vil fortsette på studiet fordi det er det jeg vil, men trives ikke noe særlig sosialt sett. Er faktisk veldig tungt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg skjønner ikke meningen med livet, og nå som jeg straks får fri og de fleste drar bort, er jeg redd for å ende opp for mye alene med disse tankene uten å kunne dytte de vekk fordi jeg har altformye annet å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi legekontoret aldri vil ta telefonen selv etter jeg prøvde å ringe i over 4 timer konstant og nå begynner jeg å få virkelig vondt :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi legekontoret aldri vil ta telefonen selv etter jeg prøvde å ringe i over 4 timer konstant og nå begynner jeg å få virkelig vondt :bond:

Er det legevakt der du bor Hikken? I så fall ring dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket den Siste boksen med Canada Dry Ginger Ale jeg hadde, og nå har Meny sluttet å selge det, så nå vet jeg ikke når jeg får tak i det igjen.

Ebay is your friend. Der kan du bestille 12 pakker av alle mulig drikkervarer og de kommer i postkassa en uke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insomnia. Det er tortur å ikke klare å sove fem om morgen også være forventet at en skal fungere gjennom dagen - blid attpåtil. Jeg har slitt med søvnløshet siden jeg var 4 år. Jeg har prøvd det meste, men det eneste som fungerer er melantonin. Og selv om det er naturlig så har jeg ikke lyst til å ta pille hver eneste kveld for å kunne sovne før fem om natta, men jeg har ikke noe valg. Oppriktig talt, jeg kan gå 4 dager og sove bare 3 timer om natta og allikevel sovner jeg ikke når jeg legger meg 11 før midt på natta. Fy faen, det er frusterende. Jeg blir sinnsyk av søvnmangel. Eneste som funker er melatonin, men jeg ville ikke knaske piller, men samtidig så klarer jeg ikke mer av insomnia. Jeg må bare ta melatonin hver kveld for når jeg sov 3 timer fire dager på strekk forrige uke, så holdte det på å si klikk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...