Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 15. november 2012 ...i solidaritet med kaprifolen i forrige innlegg. Er det umulig med vilje tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 15. november 2012 #602 Del Skrevet 15. november 2012 ..fordi jeg egentlig ikke ønsker å være singel lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 15. november 2012 #603 Del Skrevet 15. november 2012 ..fordi jeg egentlig ikke ønsker å være singel lenger. Men det fikser du jo le-le-lett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 15. november 2012 #604 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg gikk gjennom det samme som du går gjennom nå for et par uker siden. Jeg var utmattet, lei, tiltaksløs og gråt mye, men på en eller annen måte kom jeg gjennom det. Jeg ga litt slipp på forventningene, bekymringene og arbeidspresset og gjorde små ting i hverdagen som ga meg en følelse av lykke. Ta deg en joggetur for å rense tankene, les en god krimbok, tenn lys i leiligheten og slapp helt av, drikk en varm kopp te og ro deg helt ned. Jeg tror bare du må gi deg selv litt tid til å samle opp litt energi igjen, ikke glem å ta vare på deg selv midt oppi alt stresset. Tusen takk, det hjalp! Jeg har grått en hel del i det siste jeg også, men har nå satt opp en liste med ting som gjør meg glad, sånn at jeg har noe å se frem til som kanskje gjør at jeg får mer energi til å gjøre de tingene jeg ikke er så glad i også. Jeg skal begynne å pusse opp rommet mitt og loftstuen snart, har tenkt til å kjøpe inn en haug med duftlys, deilige tepper, saueskinn og henge opp noen nye gardiner. Jeg synes det hjelper når en har det litt koselig rundt seg, så jeg tror det blir en god investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 15. november 2012 #605 Del Skrevet 15. november 2012 Fordi man ikke kan være ab i denne tråden... Men det er fullt mulig å sende en PM da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. november 2012 #606 Del Skrevet 15. november 2012 Fordi usikkerhet og sjalusi er noen fryktelig vonde følelser å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. november 2012 #607 Del Skrevet 16. november 2012 Avsporinger fjernet. Husk at det finnes PM eller pratetråder for når man ønsker den typen kommunikasjon. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 16. november 2012 #608 Del Skrevet 16. november 2012 Forkjølelsen gjør at jeg ikke får sett mennesket jeg liker mest når jeg trenger ham mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 16. november 2012 #609 Del Skrevet 16. november 2012 Har drukket den Siste boksen med Canada Dry Ginger Ale jeg hadde, og nå har Meny sluttet å selge det, så nå vet jeg ikke når jeg får tak i det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2012 Forfatter #610 Del Skrevet 16. november 2012 ....fordi "fortiden" glir lengre og lengre bort. Det jeg hadde og som jeg ville beholde, er borte. Kommer aldri tilbake. Ugjenkallelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 18. november 2012 #611 Del Skrevet 18. november 2012 Vet ikke hvorfor, men er bare lei meg om dagen. Blir så ensom når mannen drar på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 20. november 2012 #612 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi klokken er 4 på natten, og det er andre natt på rad jeg ikke får sove pga grublerier over ting som skulle vært glemt, borte og ignorert ihjel! ..og ikke klarer jeg å prate høyt om det heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 20. november 2012 #613 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg ikke trives der jeg bor. Vil fortsette på studiet fordi det er det jeg vil, men trives ikke noe særlig sosialt sett. Er faktisk veldig tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timido Skrevet 20. november 2012 #614 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg skjønner ikke meningen med livet, og nå som jeg straks får fri og de fleste drar bort, er jeg redd for å ende opp for mye alene med disse tankene uten å kunne dytte de vekk fordi jeg har altformye annet å tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniFrue Skrevet 20. november 2012 #615 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi jeg var hos frisoren og ser ut som shit na, og savner kjene og kjare hjemme! (bor laangt unna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 20. november 2012 #616 Del Skrevet 20. november 2012 Alt virker så håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 20. november 2012 #617 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi legekontoret aldri vil ta telefonen selv etter jeg prøvde å ringe i over 4 timer konstant og nå begynner jeg å få virkelig vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. november 2012 #618 Del Skrevet 20. november 2012 Fordi legekontoret aldri vil ta telefonen selv etter jeg prøvde å ringe i over 4 timer konstant og nå begynner jeg å få virkelig vondt Er det legevakt der du bor Hikken? I så fall ring dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 20. november 2012 #619 Del Skrevet 20. november 2012 Har drukket den Siste boksen med Canada Dry Ginger Ale jeg hadde, og nå har Meny sluttet å selge det, så nå vet jeg ikke når jeg får tak i det igjen. Ebay is your friend. Der kan du bestille 12 pakker av alle mulig drikkervarer og de kommer i postkassa en uke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 20. november 2012 #620 Del Skrevet 20. november 2012 Insomnia. Det er tortur å ikke klare å sove fem om morgen også være forventet at en skal fungere gjennom dagen - blid attpåtil. Jeg har slitt med søvnløshet siden jeg var 4 år. Jeg har prøvd det meste, men det eneste som fungerer er melantonin. Og selv om det er naturlig så har jeg ikke lyst til å ta pille hver eneste kveld for å kunne sovne før fem om natta, men jeg har ikke noe valg. Oppriktig talt, jeg kan gå 4 dager og sove bare 3 timer om natta og allikevel sovner jeg ikke når jeg legger meg 11 før midt på natta. Fy faen, det er frusterende. Jeg blir sinnsyk av søvnmangel. Eneste som funker er melatonin, men jeg ville ikke knaske piller, men samtidig så klarer jeg ikke mer av insomnia. Jeg må bare ta melatonin hver kveld for når jeg sov 3 timer fire dager på strekk forrige uke, så holdte det på å si klikk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå