Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest energibånd

... Jeg skulle på temafest med kullet mitt, men på grunn av årsaker jeg ikke vil nevne her, må jeg spise sterke smertestillende som ikke kan kombineres med alkohol. Så, blir ikke noe temafest på meg - og jeg som ikke har vært på fest på evigheter og kjente at jeg trengte det etter et hardt semester, og før eksamensperioden starter for alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Fordi jeg er lei av terapitimer, medisiner, og å være redd for alt hele tiden. Får innmari lyst til å bare gi opp innimellom, bare si fuck alt, lulle meg inn i sykdommen og bare sitte inne under dyna i sofaen til jeg blir gammel og grå.

Lei av å ikke føle at det går fremover til tross for dager, uker og år med dritterapi og dritmedisiner og driteksponeringstrening og navdrit og oppmuntringsdrit og annet drit.

Syns folk skal slutte å være glade og ha fine liv, pell dere ned på mitt nivå så gapet mellom frisk og syk ikke er så himla stort.

æsj nei, det siste der mener jeg jo ikke egentlig... bare litt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er lei av terapitimer, medisiner, og å være redd for alt hele tiden. Får innmari lyst til å bare gi opp innimellom, bare si fuck alt, lulle meg inn i sykdommen og bare sitte inne under dyna i sofaen til jeg blir gammel og grå.

Lei av å ikke føle at det går fremover til tross for dager, uker og år med dritterapi og dritmedisiner og driteksponeringstrening og navdrit og oppmuntringsdrit og annet drit.

Syns folk skal slutte å være glade og ha fine liv, pell dere ned på mitt nivå så gapet mellom frisk og syk ikke er så himla stort.

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Har bare lyst til å gi deg en klem, jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Jeg er trist og lei i dag fordi det er så slitsomt å være syk. Å stille så store krav til meg selv at jeg aldri klarer å oppfylle dem. Å være både mamma, kone og arbeidstaker når jeg egentlig ikke greier noen av delene. Å prøve å oppgradere meg selv til å leve istedenfor å bare eksistere.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og lei i dag fordi det er så slitsomt å være syk. Å stille så store krav til meg selv at jeg aldri klarer å oppfylle dem. Å være både mamma, kone og arbeidstaker når jeg egentlig ikke greier noen av delene. Å prøve å oppgradere meg selv til å leve istedenfor å bare eksistere.

:(

:klemmer:

Du gjør det nok langt bedre enn du selv tror, kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surfet etter noe jeg har hatt lyst på en stund. Fant det, men de skulle ha mitt personnummer for å sende meg det og det får de fillern meg ikke. Det er mitt! Dumme, dumme postordreplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å henge her til jeg blir 90

...og jeg kommer nok til å henge meg her før jeg blir så gammal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest av alt føler jeg meg sliten, giddelaus og utmattet for tiden, som grepet av en mild form for høstdepresjon. Hvor har det blitt av den «indre drivkraften» min, den som før var så sterk at jeg kunne sitte timevis med regneoppgaver og engelskgramtikk hver eneste dag, og allikevel se frem til neste dag med det samme hardkjøret? På mystisk vis ebbet den en gang ut på ungdomsskolen. Ikke engang alle målene og ambisjonene jeg har satt meg, hjelper meg til å få lyst til å arbeide skikkelig og være et «skolelys». Og apropos lys, hvor har det blitt flammen og den yrende lysten til å gjøre noe som helst blitt av? Jeg er lei av at jeg ikke gidder å gjøre noe som helst og at jeg drøyer alt til siste øyeblikk evt. Ikke utfører det i det hele tatt. Dette gjelder alt fra skole, trening, piano og til noe så banalt enkelt som vasking og rydding av det 25 kvm rommet mitt (gudene vet hvordan det skal gå når jeg en gang i fremtiden flytter for meg selv, og får ansvar for et helt hus og matlaging). Jeg har lyst til å være skikkelig «flink» igjen, den som alltid har kål på sakene sine, er ferdig med fremføringer, øving til prøver og lekser i god tid, og ikke blir sittende oppe til klokken to natten før med kaldsvette og på koffeintabletter fordi jeg har somlet bort tiden på tøv tidligere i uken. Jeg har lyst til å ha energi og ikke minst lyst til å gjøre noe nyttig, at den utrolige late Fashionistaen forsvinner til månen for en stund og blir der. Jeg er rett og slett litt lei av forventninger, rutiner og hverdag.

Ble litt mye syting her nå, men måtte bare få det ut :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke trives i den nye jobben min. Vil så gjerne trives, men hver gang det skjer noe positivt så kommer det hundre negative ting med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Fordi vi har treårsdag og samboeren har omtrent ikke enset meg og ligger for øyeblikket å sover. Lagde en god biffmiddag med tilbehør og tente lys til han kom hjem fra jobb for å få en koselig rolig dag med tv/film-titting og avslapping ettersom de siste dagene har vært fullspekket med besøk og diverse. Spiste og så på tv, og deretter trakk han seg til sin side på sofaen og klagde på trøtthet. Han sov litt på sofaen og deretter gikk han å la seg. Skulle vekke han klokken 8, men neida - han ville sove rundt. Drittdag. Hadde muligens ikke reagert like sterkt på det dersom jeg ikke var hormonell og høygravid og det muligens er en av våre siste kvelder sammen bare oss to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Jeg elsker KG-folk, takk for pm`er og klemmer. Jeg kommer til å henge her til jeg blir 90 :hug::rodmer:

:enig:

Jeg syns du fremstår som en veldig tøff jente med bein i nesa den tiden jeg har vært aktiv her. Uansett hva du går gjennom, så tror jeg du vil komme deg gjennom det. Stå på, uanonymbruker! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest energibånd

Mest av alt føler jeg meg sliten, giddelaus og utmattet for tiden, som grepet av en mild form for høstdepresjon. Hvor har det blitt av den «indre drivkraften» min, den som før var så sterk at jeg kunne sitte timevis med regneoppgaver og engelskgramtikk hver eneste dag, og allikevel se frem til neste dag med det samme hardkjøret? På mystisk vis ebbet den en gang ut på ungdomsskolen. Ikke engang alle målene og ambisjonene jeg har satt meg, hjelper meg til å få lyst til å arbeide skikkelig og være et «skolelys». Og apropos lys, hvor har det blitt flammen og den yrende lysten til å gjøre noe som helst blitt av? Jeg er lei av at jeg ikke gidder å gjøre noe som helst og at jeg drøyer alt til siste øyeblikk evt. Ikke utfører det i det hele tatt. Dette gjelder alt fra skole, trening, piano og til noe så banalt enkelt som vasking og rydding av det 25 kvm rommet mitt (gudene vet hvordan det skal gå når jeg en gang i fremtiden flytter for meg selv, og får ansvar for et helt hus og matlaging). Jeg har lyst til å være skikkelig «flink» igjen, den som alltid har kål på sakene sine, er ferdig med fremføringer, øving til prøver og lekser i god tid, og ikke blir sittende oppe til klokken to natten før med kaldsvette og på koffeintabletter fordi jeg har somlet bort tiden på tøv tidligere i uken. Jeg har lyst til å ha energi og ikke minst lyst til å gjøre noe nyttig, at den utrolige late Fashionistaen forsvinner til månen for en stund og blir der. Jeg er rett og slett litt lei av forventninger, rutiner og hverdag.

Ble litt mye syting her nå, men måtte bare få det ut :)

Jeg gikk gjennom det samme som du går gjennom nå for et par uker siden. Jeg var utmattet, lei, tiltaksløs og gråt mye, men på en eller annen måte kom jeg gjennom det. Jeg ga litt slipp på forventningene, bekymringene og arbeidspresset og gjorde små ting i hverdagen som ga meg en følelse av lykke. Ta deg en joggetur for å rense tankene, les en god krimbok, tenn lys i leiligheten og slapp helt av, drikk en varm kopp te og ro deg helt ned. Jeg tror bare du må gi deg selv litt tid til å samle opp litt energi igjen, ikke glem å ta vare på deg selv midt oppi alt stresset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde medarbeidersamtale i dag, og selv om 99% av det sjefen sa var positivt er alt jeg sitter igjen med at jeg av og til blir oppfattet som hard og negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...