Paw Skrevet 22. oktober 2012 #541 Del Skrevet 22. oktober 2012 Trist fordi jeg ikke har noen nære venner, eller spesielt venner i det hele tatt. Ensom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 22. oktober 2012 #542 Del Skrevet 22. oktober 2012 Trist fordi jeg ikke har noen nære venner, eller spesielt venner i det hele tatt. Ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. oktober 2012 #543 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fordi mitt allerede anstrengte forhold til mat holder på å bli utvikle seg til det verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 22. oktober 2012 #544 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Slo tåen i døren, neglen knakk og det bløøøør! haha fy faen så vondt Edits : skrivefeil Endret 23. oktober 2012 av Imsdal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 26. oktober 2012 #545 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fordi jeg er så ensom, så utrolig ensom. Hver gang jeg prøver ta kontakt med noen så får jeg enten ikke svar eller så er de bestandig opptatt. Er så lei av å sitte her alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #546 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skulle egentlig ha besøk i mårra av noen jeg har møtt online, og liker godt og vi har blitt gode venner på kort tid, men det ble veldig mye denne helga og ser ikke ut som hun kan kommme, ikke på noen måte hennes feil, det bare balla på seg mye denne helgen. Men fremdeles litt trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 26. oktober 2012 #547 Del Skrevet 26. oktober 2012 Savner mamma'n(og pappa'n) min litt, og har i grunn gjort det i noen uker (og ja, jeg er over 5år). Men får ikke reist hjem/sett dem før i desember. Heldigvis bare 44 dager til da. Gleder meg til å flytte til hjembyen i juni, men da flytter jeg jo fra gode venner her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myosotis Skrevet 26. oktober 2012 #548 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ensom. Tror ikke jeg noen gang vil få meg kjæreste igjen. Hvem er det som vil ha meg egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #549 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ensom. Tror ikke jeg noen gang vil få meg kjæreste igjen. Hvem er det som vil ha meg egentlig? Sikker mange som vil ha deg, jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myosotis Skrevet 26. oktober 2012 #550 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sikker mange som vil ha deg, jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med deg jeg. Takk. Du har jo aldri møtt meg, men det varmer allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #551 Del Skrevet 26. oktober 2012 Takk. Du har jo aldri møtt meg, men det varmer allikevel Det er jo bare å sende en pm det, så blir vi kjent, og tar det derfra, kanskje noe skjer, kanskje ikke? Kanskje vi ender opp som venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 27. oktober 2012 #552 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har en kjæreste som har svake følelser for en annen jente. Jeg er lei av å se meg selv i speilet hver dag. Jeg må komme meg ut av den onde sirkelen jeg nettopp har havnet i. Jeg skulle ønske jeg var tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 29. oktober 2012 #553 Del Skrevet 29. oktober 2012 I kveld er jeg litt trist fordi jeg savner kjæresten min og fordi jeg skulle hatt en mammaklem, og de to befinner seg hhv 30 og 60 mil unna =\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 30. oktober 2012 #554 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fordi mitt allerede anstrengte forhold til mat holder på å bli utvikle seg til det verre Samme her. Det har jo gått ganske bra i flere år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 30. oktober 2012 #555 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fordi jeg ikke har sett faren min siden juni, og skulle ønske vi møttes litt oftere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2012 #556 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fordi mitt optimistiske forsøk med O'boy i kokosyoghurten ikke smakte Bounty, men sjokoladespy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 31. oktober 2012 #557 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi jeg ikke orker noe annet enn å ligge i sengen, føle meg elendig til sinns og vente på at det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 31. oktober 2012 #558 Del Skrevet 31. oktober 2012 fordi eksen fortalte meg at han har truffet en annen jente. Det stikker litt, det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. oktober 2012 #559 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi jeg begynte å skrive en liste over ting jeg skulle huske å ta opp på medarbeidersamtale, og ble minnet på alt jeg ikke liker ved jobben min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillejenten Skrevet 31. oktober 2012 #560 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må betale husleien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå