Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har i bunn og grunn hatt en veldig fin dag i dag med shoppingtur i Sverige og hela pakka! ... men føler meg trist nå pga en liten småkrangel med en kompis som egentlig har oppstått ut av ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Føler meg litt lei og trist fordi jeg ikke får se sønnen min før på mandag. Har crazy jobbturnus fremover, så han må være hos pappaen. Er også trist fordi han skal feire jul sammen med pappaen, og ikke med meg. Jeg vet at det skal fordeles og at det beste for barnet er å være med begge foreldre, men det gjør likevel vondt og det var dette jeg visste kom til å skje når jeg og min eks gikk fra hverandre. Det er helt forferdelig at jeg ikke får være med barnet mitt hver eneste dag.

Jeg gleder meg ikke til jul, og ihvertfall ikke siden familien min har sagt til meg at jeg like godt ikke trenger å komme hjem siden jeg ikke har med meg sønnen min. Jeg vet at dette ikke er ment helt seriøst, men jeg føler jo veldig at det er sant. Jeg ville heller ikke gledet meg til å få besøk av meg i jula.

Er vel egentlig dette som plager meg for tiden. Jeg er ganske lei av meg selv. Jeg er en forbaska slitsom person med veldig negative tanker, og bekymrer meg alltid for et eller annet stort og lite. Jeg føler meg antisosial, men er ikke ensom. Føler bare at det er noe veldig galt med meg og at jeg er en person med en fryktelig dårlig personlighet. Jeg vet hvordan jeg er, inni meg, men jeg har begynt å rote det til når jeg skal få det ut. Jeg analyserer meg selv hele tiden og ser på meg selv som en selvopptatt og arrogant dritt.

Jeg føler meg rett og slett litt nedfor, ene og alene pga meg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg gi deg en klem Hunterlady? Du er en klok og flott person og en super mor! Jeg liker deg bare bedre og bedre. :klemmer:

Har tenkt på det lenge, og det var godt å få sagt det. :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kan jeg gi deg en klem Hunterlady? Du er en klok og flott person og en super mor! Jeg liker deg bare bedre og bedre. :klemmer:

Har tenkt på det lenge, og det var godt å få sagt det. :sjenert:

Selvsagt skal du få lov til det! Tusen hjertelig takk :hug:

Veldig godt å bli likt av en såpass hyggelig og oppegående person som deg! :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg litt lei og trist fordi jeg ikke får se sønnen min før på mandag. Har crazy jobbturnus fremover, så han må være hos pappaen. Er også trist fordi han skal feire jul sammen med pappaen, og ikke med meg. Jeg vet at det skal fordeles og at det beste for barnet er å være med begge foreldre, men det gjør likevel vondt og det var dette jeg visste kom til å skje når jeg og min eks gikk fra hverandre. Det er helt forferdelig at jeg ikke får være med barnet mitt hver eneste dag.

Jeg gleder meg ikke til jul, og ihvertfall ikke siden familien min har sagt til meg at jeg like godt ikke trenger å komme hjem siden jeg ikke har med meg sønnen min. Jeg vet at dette ikke er ment helt seriøst, men jeg føler jo veldig at det er sant. Jeg ville heller ikke gledet meg til å få besøk av meg i jula.

Er vel egentlig dette som plager meg for tiden. Jeg er ganske lei av meg selv. Jeg er en forbaska slitsom person med veldig negative tanker, og bekymrer meg alltid for et eller annet stort og lite. Jeg føler meg antisosial, men er ikke ensom. Føler bare at det er noe veldig galt med meg og at jeg er en person med en fryktelig dårlig personlighet. Jeg vet hvordan jeg er, inni meg, men jeg har begynt å rote det til når jeg skal få det ut. Jeg analyserer meg selv hele tiden og ser på meg selv som en selvopptatt og arrogant dritt.

Jeg føler meg rett og slett litt nedfor, ene og alene pga meg selv.

Uff... kjenner meg litt igjen i dette. Skal heller ikke ha poden i jula. Så da gleder jeg meg heller ikke. Får ikke den gode julefølelsen uten ham.

Men søte deg. Du er så langt unna å ha en dårlig personlighet som overhode mulig. At du bekymrer deg, viser at du bryr deg. Og det er mange som bryr seg om deg også. :klemmer:

Sender også mange :klemmer: til de som trenger det her inne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har en maskin som kan forandre min bestevenninne om til en gutt. Jeg tror dessverre ikke jeg kommer til å finne en like fantastisk person som jeg klaffer like godt med som henne av det motsatte kjønn, noensinne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fordi jeg ikke har en maskin som kan forandre min bestevenninne om til en gutt. Jeg tror dessverre ikke jeg kommer til å finne en like fantastisk person som jeg klaffer like godt med som henne av det motsatte kjønn, noensinne ...

Hehe. Har det på nøyaktig samme måte. Jeg sa det til henne her om dagen faktisk at det hadde vært perfekt dersom hun hadde vært et attraktivt hannkjønn. Vi hadde vært meant to be. Vi ER meant to be, men problemet er jo bare at vi begge to liker menn. GOD DAMNIT FOR ET HARDT LIV!! :fnise:

Ikke meninga å håne din tristhet, men dette er jo litt koselig også da. Det finnes faktisk mange der ute som aldri har hatt og som aldri kommer til å få en slik spesiell og enestående relasjon som du har til din bestevenninne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har det på nøyaktig samme måte. Jeg sa det til henne her om dagen faktisk at det hadde vært perfekt dersom hun hadde vært et attraktivt hannkjønn. Vi hadde vært meant to be. Vi ER meant to be, men problemet er jo bare at vi begge to liker menn. GOD DAMNIT FOR ET HARDT LIV!! :fnise:

Ikke meninga å håne din tristhet, men dette er jo litt koselig også da. Det finnes faktisk mange der ute som aldri har hatt og som aldri kommer til å få en slik spesiell og enestående relasjon som du har til din bestevenninne. :)

Nei, herregud! Jeg tåler da en spøk, for god's sake ;) Ja, det er sant, jeg burde igrunn føle meg veldig privilegert, som for lov til å ha en så fantastisk person som venninne! :) var ikke så mange år siden jeg satt og trodde at jeg aldri kom til å finne en bestevenn heller, men så fant jeg henne, så alt håp er ikke ute.

Forresten, dette sier jeg ikke bare fordi du var snill mot meg nå, for jeg mener det virkelig og hadde tenkt til å si det uansett. Jeg synes du skal slutte å tenke på deg selv som en "selvopptatt arrogant dritt". Et slikt menneske hadde ikke engang hatt selvinnsikt nok til å ta en runde med seg selv og ikke minst bekymre seg og bry seg så mye om sønnen din som det ser ut som at du gjør. Du er jo også en hardtarbeidene alenemor, så at du ikke har krefter nok igjen til å være supersosial skal du ikke være lei deg for! Det er veldig mange som ikke engang hadde hatt krefter til en av de tingene, så at du greier å kombinere begge, synes jeg er beundringsverdig og sier litt om deg som person! Jeg har litt lyst til å gi deg en :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ikke trist, bare litt småsur.

Det er utrolig kjipt å ha et avstandsforhold med en fyr som liker best å sitte hjemme og holde hender! Jeg liker også å holde hender, men ikke HVER eneste helg. Noen ganger reiser jeg jo ut med venner aleine, men liker å kunne ha med kjæresten min iblandt også. Men da vil han tidlig hjem. Vi kommer som ofte frem til kompromiss, men det er så irriterende at det ikke er en automatisk balanse hvor både jeg og han får nok kosetid, samtidig som vi skal kunne ha vennetid både som kjærester og aleine. RAHHHHH hvorfor ble jeg ikke bare sammen med en perfekt fyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vet alt for mye om hun jenta som var før meg. Og det plager meg litt, for jeg vil helst ikke vite noe.

Jeg godtar såklart at det har vært noen der før meg, men jeg er rett og slett litt usikker på om hun egentlig er glemt.

Også blir jeg litt oppgitt og sur på meg selv fordi jeg mener jeg bør være voksen nok til å ikke tenke sånne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purelove

Jeg er trist fordi jeg ikke orker å lese, ikke orker å jobbe med lekser, ikke orker en dritt. Er lei meg fordi det er så jævlig kjedelig å sende ørtentusen jobb søknader uten å få svar, det plager meg skikkelig... Er så deprimert og lei nå i det siste, at jeg føler meg som verdens styggeste jente, jeg kan se på meg selv i speilet og pirke på 1000 ting. Har kranglet med en god venn av meg, og imorgen reiser han og blir borte lenge...

Jeg føler ikke at jeg gjør noe for denne jordkloden, er bare en vandrende dritt.. Det er det jeg føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trist fordi jeg går hver dag og ønsker meg barn men har ingen å dele det med. dette gjør at jeg alltid er litt trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er litt lei meg idag for at vi tapte budrunda på huset vi har sikla på og møbelert i hodet i over en måned nå... sukk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...