Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Akk ja, jeg skulle ha vært født lenge, lenge før, så hadde jeg fått med meg den gode musikken på de store sagnomsuste festivalene... Kanskje, hvis jeg finner et orme-tidsreise-hull i dødsprosessen og kan suse tilbake til 60-årene. Jeg skal lete og jeg skal kose meg når jeg finner frem. :)

Sett på woodstock-dokumentaren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp..... Og Monterey! .....og youtub`et alle de store fra før-i-tiden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk ikke kan si det de egentlig mener, men baksnakker i stedenfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler meg veldig alene i kveld.. Har hatt en relativ grei dag, men er ikke alltid så greit når man føler at alt går den gale veien.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi at folk knabber lighteren min hver helg.

Blir kalt lightertyven jeg, haha! Er ganske lett å sniiike til seg en lighter når man ikke finner sin egen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Disguise

Drikker kakao fra en kopp der det står "Til min kjære SØNN, måtte livet gi deg alt det beste som kan gis" På en magnet på kjøleskapet står det "Til min kjære SØNN, Du eier min kjærlighet, stolthet og omsorg. Alltid". Fikk livet servert på sølvfat, men eneste jeg fikk til var å bli en stor bekymring for min mor. Det verste er at jeg ikke klarer å finne noe motivasjon til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt lei meg nå, for at huset vi skulle på visning på på torsdag er blitt sletta fra finn... vi hadde så lyst på det huset! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Blir kalt lightertyven jeg, haha! Er ganske lett å sniiike til seg en lighter når man ikke finner sin egen :ler:

Haha, jeg også. Men jeg prøver å få levert den tilbake. Stort sett.. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg også. Men jeg prøver å få levert den tilbake. Stort sett.. :laugh:

Haha ja, men vanskelig å huske 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Haha ja, men vanskelig å huske

Det verste her byen. Hvis jeg har spurt om lighter og sier"Ja, men da må du looove å komme tilbake med den med en gang. Er den eneste jeg har". Jeg: "JADA JADA, selvfølgelig."

Husker jeg det...? Neida. :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste her byen. Hvis jeg har spurt om lighter og sier"Ja, men da må du looove å komme tilbake med den med en gang. Er den eneste jeg har". Jeg: "JADA JADA, selvfølgelig."

Husker jeg det...? Neida. :rolleyes:

Hahah, så søt! :-) er omtrent lik selv.. Hvis ikke verre, heh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er lei av å alltid være der for alle andre, men ingen er der for meg. Sikkert bare min egen feil, men jeg blir lei meg når venner stort sett tar kontakt bare hvis de trenger noen som alltid lytter.

Vet hvordan du har det...:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en familiefeide hvor det stort sett har vært gnister mellom meg og resten av familien som lever. Det toppet seg i helgen da de rottet seg sammen mot meg. Hvor jeg sa "Det her pisset gidder jeg ikke å høre på" før jeg gikk hjem.

I dag følte jeg at moren min prøvde å åpne isfronten ved å spørre hvordan jeg har det på sms, så jeg sa som sant var at jeg igjen har fått magekatar og at jeg skal sjekkes for magesår. Nevnte også et anfall jeg fikk søndagen hvor hele kroppen ristet ukontrollert.

Men det gidder hun ikke å svare på, som igjen får meg til å føle meg alene. Kunne hun ikke bare sagt "God bedring"? Ett eller annet? Til og med et overfladisk svar hadde vært godt nok.

Skjønner ikke hvorfor hun tok kontakt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det har vært en familiefeide hvor det stort sett har vært gnister mellom meg og resten av familien som lever. Det toppet seg i helgen da de rottet seg sammen mot meg. Hvor jeg sa "Det her pisset gidder jeg ikke å høre på" før jeg gikk hjem.

I dag følte jeg at moren min prøvde å åpne isfronten ved å spørre hvordan jeg har det på sms, så jeg sa som sant var at jeg igjen har fått magekatar og at jeg skal sjekkes for magesår. Nevnte også et anfall jeg fikk søndagen hvor hele kroppen ristet ukontrollert.

Men det gidder hun ikke å svare på, som igjen får meg til å føle meg alene. Kunne hun ikke bare sagt "God bedring"? Ett eller annet? Til og med et overfladisk svar hadde vært godt nok.

Skjønner ikke hvorfor hun tok kontakt :sukk:

:hug::blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...