Gjest Vinglepetra Skrevet 28. november 2016 #2461 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg har hatt en helt forferdelig dag på jobben og har i tillegg mye å tenke på nå, må ta noen viktige avgjørelser de kommende dagene og føler meg veldig rådvill. Savner å ha en å snakke med, savner å være i et forhold, men ikke eksen min... Har mye å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 28. november 2016 #2462 Del Skrevet 28. november 2016 Det ble slutt med the love of my life på fredag og det suger noe hinsides, selv om det føles litt bedre i dag. Enn så lenge i hvert fall. Dumme meg spraya jo bamsen min full av parfymen hans, lukta som vanligvis roer meg ned, men nå bare gjør meg trist. Så blir sikkert gøy å legge seg etterpå.. I tillegg fikk jeg tilbake en oppgave jeg har skrevet med beskjed om å fylle ut mer/dypere, mer pensum osv og jeg har ikke konsentrasjonen til å skrive den nå. Men så klarer jeg ikke slappe av når den henger over meg heller. Og halsen verker og kroppen fryser. Life is gooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2463 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg var hos legen idag og måtte begynne på antidepressiva for å prøve å roe med ned. Samtidig er den på'n igjen med medisin for lavt stoffskifte. Legen trudde det var stoffskiftet som slet meg ut for tiden. Så da håper jeg han har rett og at jeg vil føle meg bedre om noen uker. Anonymkode: ec5cd...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 28. november 2016 #2464 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg skønner at det lite sannsynlig at hun dukker opp igjen...håper nå at det ikke har vært noen lidelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2016 #2465 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) 14 minutter siden, fiole skrev: Jeg skønner at det lite sannsynlig at hun dukker opp igjen...håper nå at det ikke har vært noen lidelser... Har du meldt katten din savnet hos dyrebeskyttelsen, dyrebar og alle sånne sider? Endret 28. november 2016 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 28. november 2016 #2466 Del Skrevet 28. november 2016 Det har jeg ikke, jeg har varslet naboer og div. viss noen skulle se noe......vi er i landlige omgivelser og hovedvegen er et godt stykke unna.....selv om bussen som passerer og enkelte naboer er rimelig harde på pedalen, folk her vet hvem katten tilhører.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 28. november 2016 #2467 Del Skrevet 28. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos legen idag og måtte begynne på antidepressiva for å prøve å roe med ned. Samtidig er den på'n igjen med medisin for lavt stoffskifte. Legen trudde det var stoffskiftet som slet meg ut for tiden. Så da håper jeg han har rett og at jeg vil føle meg bedre om noen uker. Anonymkode: ec5cd...579 Jeg har lavt stoffskifte og sliter også med humørsvingninger og nedstemthet når det er ekstremt lavt. Ikke sikkert det er det som feiler deg, men ville bare nevne at det har en sammenheng med psyken også. TS vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 28. november 2016 #2468 Del Skrevet 28. november 2016 4 timer siden, elvital skrev: Det ble slutt med the love of my life på fredag og det suger noe hinsides, selv om det føles litt bedre i dag. Enn så lenge i hvert fall. Dumme meg spraya jo bamsen min full av parfymen hans, lukta som vanligvis roer meg ned, men nå bare gjør meg trist. Så blir sikkert gøy å legge seg etterpå.. I tillegg fikk jeg tilbake en oppgave jeg har skrevet med beskjed om å fylle ut mer/dypere, mer pensum osv og jeg har ikke konsentrasjonen til å skrive den nå. Men så klarer jeg ikke slappe av når den henger over meg heller. Og halsen verker og kroppen fryser. Life is gooood Kan trøste deg med at det går over. Jeg er i en lignede situasjon selvom han ikke var love of my life. Du får belønne deg selv når oppgaven er levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 29. november 2016 #2469 Del Skrevet 29. november 2016 7 timer siden, Vinglepetra skrev: Kan trøste deg med at det går over. Jeg er i en lignede situasjon selvom han ikke var love of my life. Du får belønne deg selv når oppgaven er levert. Det gjør vel det. Var egentlig lettere i går en i helgen. Men i dag kjennes det tyngre igjen. Venter liksom bare på at han skal komme hjem eller sende melding eller whatever. Savner armkroken hans... Får prøve på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2470 Del Skrevet 29. november 2016 Fordi jeg har blitt innkalt til samtale med sjefen der jeg mest sannsynligvis kommer til å bli sagt opp. Gjør alltid så godt jeg kan på jobb, og dette et ansvarsområde som alle skal ta del i, men som jeg tydeligvis får skylden for hvis det ikke er tilfredsstillende nok. Har aldri problemer med å se at jeg selv gjør feil, men har følt at sjefen har hatt lyst til å få en grunn til å si meg opp. Det er nok av småpirk på arbeidsplassen som aldri blir gjennomført pga. tidsmangel (men det gjelder av alle og ikke bare av meg), så nå har vedkommende greid å finne en grunn. Sjef har tidligere gjort det samme da alle arbeidsoppgaver var gjennomført bortsett fra en som ble glemt bort= advarsel. Det samme skjedde med en kollega tidligere i år, som sjefen sa opp pga. noe som er solidarisk ansvar, men som vedkommende fikk skylden for. Fryktelig irriterende da jeg alltid gjør så godt jeg kan og har jobbet der i tre år. Ikke minst da det står i forrige referat fra personalmøte at dette er felles ansvar, men det kun er jeg som sitter igjen med skylden. Hvis man nevner at det er felles ansvarområde, blir vedkommende bare irritert og nevner at det uansett ikke er tilfredsstillende nok. Og at h*n har pratet med de andre det gjelder, selv om jeg vet det er løgn, da jeg har hørt med de og ingen av de har fått noe tilsnakk. Hjelper også lite at jeg har eksamen som teller for inntak på master snart, men ikke greier å få dette ut av hodet mitt. Huff, nå ble det mye her.. Anonymkode: 9acbc...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2471 Del Skrevet 29. november 2016 11 timer siden, Vinglepetra skrev: Jeg har lavt stoffskifte og sliter også med humørsvingninger og nedstemthet når det er ekstremt lavt. Ikke sikkert det er det som feiler deg, men ville bare nevne at det har en sammenheng med psyken også. TS vare på deg selv Tusen takk for hyggelig melding 😊 Jeg aner ikke hvorfor jeg er så deppa og skjelven innvendig. Det er ingenting i livet mitt som er vondt for tiden. Allikevel har jeg bare lyst til å sette med ned å gråte. Helt tom for energi og hukommelse som en gullfisk. Sover svært dårlig for tiden og matlyst lik null. ALT er ett ork, til og med personlig hygiene. Nå håper jeg Levaxin og antidepressiva vil hjelpe hvis ikke så går jeg i dørken. Har mest lyst til å sykmelde meg og sove meg igjennom noen uker nå. Anonymkode: ec5cd...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. november 2016 #2472 Del Skrevet 29. november 2016 Pågrunn av flyulykken som drepte et helt fotball lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. november 2016 #2473 Del Skrevet 29. november 2016 ...nabodama blir borte i 2 uker. 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 29. november 2016 #2474 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg trist fordi jeg kjenner meg ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. november 2016 #2475 Del Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, Vesentlig skrev: Jeg trist fordi jeg kjenner meg ensom Kjenner følelsen. Du får en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 29. november 2016 #2476 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg er trist fordi jeg er en skuffelse for alt og alle rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. november 2016 #2477 Del Skrevet 29. november 2016 10 minutter siden, Spiteful skrev: Jeg er trist fordi jeg er en skuffelse for alt og alle rundt meg Trist. Men tror og håper ikke du er det. Noen er glad i deg, helt sikkert. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 29. november 2016 #2478 Del Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Kjenner følelsen. Du får en Å takk! Det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. november 2016 #2479 Del Skrevet 29. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hyggelig melding 😊 Jeg aner ikke hvorfor jeg er så deppa og skjelven innvendig. Det er ingenting i livet mitt som er vondt for tiden. Allikevel har jeg bare lyst til å sette med ned å gråte. Helt tom for energi og hukommelse som en gullfisk. Sover svært dårlig for tiden og matlyst lik null. ALT er ett ork, til og med personlig hygiene. Nå håper jeg Levaxin og antidepressiva vil hjelpe hvis ikke så går jeg i dørken. Har mest lyst til å sykmelde meg og sove meg igjennom noen uker nå. Anonymkode: ec5cd...579 Kjenner meg igjen i det du beskriver og det virker som stoffskifte ditt er ekstremt lavt. Jeg føler meg akkurat sånn hver gang mitt er farlig lavt. Bare husk å ta medisinen din regelmessig og slapp av masse. Jeg ville også sjekket d - vitamin og b- vitamin verdier, disse er ofte lave når når stoffskifte er lavt. Vet at dette er veldig fælt, men det pleier å ta seg opp ganske raskt når du begynner med medisiner regelmessig, da kommet nok overskuddet og livsgleden tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. november 2016 #2480 Del Skrevet 29. november 2016 4 timer siden, Vesentlig skrev: Jeg trist fordi jeg kjenner meg ensom Kjenner meg igjen og vil gjerne gi deg en Prøv å komme deg litt ut, på trening eller shopping, egentlig hva som helst. Det pleier å hjelpe av og til. Kan trøste deg med at det er flere som oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå