Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Plutselig var lærlingen ferdig, og jeg lurer på hvordan han tar det + hvordan de som skal fortelle han det kommer til å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (2 minutter siden):

Plutselig var lærlingen ferdig, og jeg lurer på hvordan han tar det + hvordan de som skal fortelle han det kommer til å gjøre det. 

Fortelle hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Fortelle hva?

At læretiden er over. Han tror den er til mai, for det var forrige beskjed, som det altså kom kontrabeskjed på idag (egentlig skulle han vært ferdig i fjor). 

Han kommer tilbake for fagprøve senere, men fordi han er for ustabil kommer han ikke til å få tilbud om jobb. Og det forstår jeg godt, men samtidig blir det kjipt å ikke ha han på jobb, for veldig hyggelig person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk avdelingen min beskjed om at de gjør endringer i vaktene fra 1/2. Ingen god nyhet på en fredag. Jeg har lenge snakket om at jeg skal se meg om etter en ny jobb men spørs om jeg virkelig skal gjøre det nå 😔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (4 timer siden):

Igår fikk avdelingen min beskjed om at de gjør endringer i vaktene fra 1/2. Ingen god nyhet på en fredag. Jeg har lenge snakket om at jeg skal se meg om etter en ny jobb men spørs om jeg virkelig skal gjøre det nå 😔

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondter.. tøft. Men prøver gjøre fine ting. Ny oppskrift i dag, sunn liten minikake, mens jeg så Voice. Hjalp:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er så lei av å ha så helvetes vondt foten og ankelen. Nervesmerter er helt forferdelig. 2 uker siden siste operasjon nå, håper det snart blir bedre. Fjerne sting til uka, gruer meg litt siden det er så vondt, men satser på at det går bra. Gleder meg til jeg kan belaste foten igjen selv om det er lenge til.  

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg er så lei av å ha så helvetes vondt foten og ankelen. Nervesmerter er helt forferdelig. 2 uker siden siste operasjon nå, håper det snart blir bedre. Fjerne sting til uka, gruer meg litt siden det er så vondt, men satser på at det går bra. Gleder meg til jeg kan belaste foten igjen selv om det er lenge til.  

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...