Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 Forfatter #6441 Del Skrevet 14. oktober 2024 Cid skrev (2 timer siden): Hva prater du om? Voksne mennesker over hele verden kjøper disse liksomlekene for å skremme sine barn og få dem til å gråte. De burde ikke hatt omsorgen for unger og ikke hatt dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2024 #6442 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Voksne mennesker over hele verden kjøper disse liksomlekene for å skremme sine barn og få dem til å gråte. De burde ikke hatt omsorgen for unger og ikke hatt dem. Cassidy Tvillingene sier oss helt enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2024 #6443 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Voksne mennesker over hele verden kjøper disse liksomlekene for å skremme sine barn og få dem til å gråte. De burde ikke hatt omsorgen for unger og ikke hatt dem. Enda en god grunn til å boikotte tiltok… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 Forfatter #6444 Del Skrevet 14. oktober 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Enda en god grunn til å boikotte tiltok… Sånne innslag finnes over alt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2024 #6445 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sånne innslag finnes over alt på nett. Ikke hørt om det før nå, så du gjør ikke sånn med lille Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 Forfatter #6446 Del Skrevet 14. oktober 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Ikke hørt om det før nå, så du gjør ikke sånn med lille Ordet? Aldri. 😕 Jeg er omsorgsfull og verner lille vennen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2024 #6447 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Aldri. 😕 Jeg er omsorgsfull og verner lille vennen min. Dårlig gjort mot ungene da 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2024 Forfatter #6448 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Cid skrev (32 minutter siden): Dårlig gjort mot ungene da 😕 100% Det blir mishandling syns jeg. Ungene stoler på de voksne og er for små ofte til å kunne komme seg unna selv, altså sitter de der fanget. Endret 14. oktober 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2024 #6449 Del Skrevet 16. oktober 2024 Mange sykmeldte på jobb og ledelsen håndterer det på en dårlig måte. De snakker ikke med oss som er på jobb om hva vi trenger av hjelp/støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober 2024 #6450 Del Skrevet 16. oktober 2024 MissStiles skrev (14 minutter siden): Mange sykmeldte på jobb og ledelsen håndterer det på en dårlig måte. De snakker ikke med oss som er på jobb om hva vi trenger av hjelp/støtte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2024 #6451 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg gleder meg til jul. Foreldrene mine gruer seg. Skulle ønske det ikke var sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2024 #6452 Del Skrevet 20. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Jeg gleder meg til jul. Foreldrene mine gruer seg. Skulle ønske det ikke var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. november 2024 #6453 Del Skrevet 1. november 2024 En person, jeg kjente har reist til den andre siden ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2024 #6454 Del Skrevet 1. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): En person, jeg kjente har reist til den andre siden ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2024 #6455 Del Skrevet 1. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (59 minutter siden): En person, jeg kjente har reist til den andre siden ❤️ Kondolerer ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6456 Del Skrevet 4. november 2024 ...fordi fenomenet "mukbang" eksisterer og folk på nett inspirerer andre og tar skade av det. Jeg finner det motbydelig å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2024 #6457 Del Skrevet 4. november 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...fordi fenomenet "mukbang" eksisterer og folk på nett inspirerer andre og tar skade av det. Jeg finner det motbydelig å se på. Æsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 4. november 2024 #6458 Del Skrevet 4. november 2024 Hoppetaujenta skrev (På 14.10.2024 den 8.25): Voksne mennesker over hele verden kjøper disse liksomlekene for å skremme sine barn og få dem til å gråte. De burde ikke hatt omsorgen for unger og ikke hatt dem. Sett den trenden der man kakker et egg i panna på ungene for å se reaksjonen? 😢 Synes det må bli lover og forbud rundt det å vise barn på sånne plattformer (utenfor familiebloggerne da som er noe helt annet jeg ikke skal ta i dag) Fen altså...... Kom egentlig hit for å si at jeg er litt trist fordi jeg har fått tannlegetime, tryna og slo et stort skår av fortanna mi, ser ut som Loyd Christmas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2024 #6459 Del Skrevet 4. november 2024 Elline skrev (2 minutter siden): Sett den trenden der man kakker et egg i panna på ungene for å se reaksjonen? 😢 Synes det må bli lover og forbud rundt det å vise barn på sånne plattformer (utenfor familiebloggerne da som er noe helt annet jeg ikke skal ta i dag) Fen altså...... Kom egentlig hit for å si at jeg er litt trist fordi jeg har fått tannlegetime, tryna og slo et stort skår av fortanna mi, ser ut som Loyd Christmas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. november 2024 #6460 Del Skrevet 5. november 2024 Når Butter sier at jeg ikke må bli for vant til å bo i huset 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå