Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Freyja Valkyrie skrev (13 minutter siden):

Kom til å tenke på venninna mi som gikk bort i 2002, 20 år gammel. :trist:

❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et sitat fra Euripides.

"Kom tilbake. Om så bare som en skygge. Om så bare i en drøm."

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden):

Kom til å tenke på venninna mi som gikk bort i 2002, 20 år gammel. :trist:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina og Mille. Stakkars jenter små. Ser innslag på nyhetene med moren deres. Skal være minnekonsert for dem i dag. Stakkars mor. Bare trist alt sammen.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Mina og Mille. Stakkars jenter små. Ser innslag på nyhetene med moren deres. Skal være minnekonsert for dem i dag. Stakkars mor. Bare trist alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Vel jeg er ikke bare trist, men ekstremt deprimert og ja får meg hjelp. ❤️  Jeg tror jeg har vært sterk for lenge nå, nå har jeg knekt fullstendig sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (9 minutter siden):

Vel jeg er ikke bare trist, men ekstremt deprimert og ja får meg hjelp. ❤️  Jeg tror jeg har vært sterk for lenge nå, nå har jeg knekt fullstendig sammen..

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi mange har det vondt og jeg gjør ingenting for å hjelpe.😓

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Jeg er trist fordi mange har det vondt og jeg gjør ingenting for å hjelpe.😓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør mye nå for helsa. For å bedre den. Men verden samarbeider ikke😢 Ble overvelda og supertrist.
Men har skrapa meg opp, luftet meg en tur og styrketrent, og skal spise noe godt snart. Hjelper litt.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist fordi det ikke er mange lærere som gleder seg til et nytt skoleår. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Gjør mye nå for helsa. For å bedre den. Men verden samarbeider ikke😢 Ble overvelda og supertrist.
Men har skrapa meg opp, luftet meg en tur og styrketrent, og skal spise noe godt snart. Hjelper litt.

:klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Fordi jeg er så ensom

Fordi depresjonen og angsten er helt ville. Fikk et av mine verste angstanfall noensinne på tirsdag og det sitter fortsatt i, det vil ikke roe seg. Fortsatt skjelven og svimmel med skyhøy puls, nervøs og konstant på vakt, klarer ikke slappe av inni meg enda så ufattelig utslitt jeg er. Og angsten gjør depresjonen verre og omvendt. Ikke har jeg noen å snakke med heller og jeg tør ikke søke hjelp. Den sosiale angsten er så sterk at jeg nesten får angstanfall bare av tanken.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg er så ensom

Fordi depresjonen og angsten er helt ville. Fikk et av mine verste angstanfall noensinne på tirsdag og det sitter fortsatt i, det vil ikke roe seg. Fortsatt skjelven og svimmel med skyhøy puls, nervøs og konstant på vakt, klarer ikke slappe av inni meg enda så ufattelig utslitt jeg er. Og angsten gjør depresjonen verre og omvendt. Ikke har jeg noen å snakke med heller og jeg tør ikke søke hjelp. Den sosiale angsten er så sterk at jeg nesten får angstanfall bare av tanken.

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring, vi sender våre varmetanker og varmeklemmer til deg, vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring, vi sender våre varmetanker og varmeklemmer til deg, vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Tusen takk, gode dere ♥️ :klem3: :klemmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Tusen takk, gode dere ♥️ :klem3: :klemmer:

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Fordi jeg er så ensom

Trodde det var bare jeg som hadde hatt det dårligere i det siste.:P

Satser på at tankekjøret forvinner snart for oss!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (22 timer siden):

Trodde det var bare jeg som hadde hatt det dårligere i det siste.:P

Satser på at tankekjøret forvinner snart for oss!

Du ække aleine, nei ♥️ Trist at du også har det tungt og vondt :klem:

Ja, håper på det. Jeg blir gal av det idiotiske hodet mitt som er på høygir hele tiden. Hater tankekjør. Skulle ønske man kunne skru av hjernen litt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Du ække aleine, nei ♥️ Trist at du også har det tungt og vondt :klem:

Ja, håper på det. Jeg blir gal av det idiotiske hodet mitt som er på høygir hele tiden. Hater tankekjør. Skulle ønske man kunne skru av hjernen litt. 

Jeg tenker for mye og sover litt lite av den grunn, men håper det blir bedre.❤️

Burde sove for å få det bedre, men får ikke alltid sove på grunn av tankekjøret. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...