Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Gamlevifta må kastes. :sukk: Den har vært trofast arbeidende i veldig mange varme år nå. 🕯️ En sann venn. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nytt podagra-anfall er hurtig på vei. jeg må reise avgårde idag og håpe på 2 ting, nødtime hos legen imorgen og at jeg er istand til å gå dit.. jeg kjenner lusa på gangen og det her kommer fort denne gangen. dritlei av det der..:hoppe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beina tunge som bly, såvidt jeg klarer å reise meg fra stolen..skulder og håndledd så vond at jeg knapt klarer å få på meg ryggsekken.. to peikefingre vond som pokker , resten er stive, på vei til å bli like vond.. tror jeg skal sove sittende inatt..dette er typisk tilfelle hvor jeg legger meg ned pga feber og infeksjonslapphet og ikke klarer å reise meg igjen..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (6 timer siden):

nytt podagra-anfall er hurtig på vei. jeg må reise avgårde idag og håpe på 2 ting, nødtime hos legen imorgen og at jeg er istand til å gå dit.. jeg kjenner lusa på gangen og det her kommer fort denne gangen. dritlei av det der..:hoppe:

 

Baktus skrev (6 timer siden):

beina tunge som bly, såvidt jeg klarer å reise meg fra stolen..skulder og håndledd så vond at jeg knapt klarer å få på meg ryggsekken.. to peikefingre vond som pokker , resten er stive, på vei til å bli like vond.. tror jeg skal sove sittende inatt..dette er typisk tilfelle hvor jeg legger meg ned pga feber og infeksjonslapphet og ikke klarer å reise meg igjen..

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang har jeg fått en e-post som ser helt troverdig ut (som kom med negativ info) og som nok ikke er reell, men jeg brukte mye tid på å finne det ut. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten etter 4 epilepsianfall den 16. og 2 anfall i går. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nok en gang har jeg fått en e-post som ser helt troverdig ut (som kom med negativ info) og som nok ikke er reell, men jeg brukte mye tid på å finne det ut. :( 

Håper du rapporterte det som spam. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Nok en gang har jeg fått en e-post som ser helt troverdig ut (som kom med negativ info) og som nok ikke er reell, men jeg brukte mye tid på å finne det ut. :( 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Jeg er sliten etter 4 epilepsianfall den 16. og 2 anfall i går. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er ensom

Fordi jeg er alvorlig syk og orker veldig lite. Ekstra dårlig dag idag og og fryktelig svimmel, da blir jeg også ekstra deprimert. Og at det er så varmt gjør det ikke akkurat bedre.

Fordi jeg tåler varmen så dårlig. Symptomene forverres og jeg blir svimmel, uvel og ekstra slapp. Depresjonen og angsten forverres også i varmen. Jeg likte varmen før jeg ble syk, skulle virkelig ønske jeg gjorde det nå også. Det er så sosialt uakseptabelt å mislike varmen selv om det er pga at man blir dårlig av det. Så holder det for meg selv med unntak av litt her inne. Skulle virkelig ønske jeg fortsatt tålte varmen.

Fordi vi ble snytt for våren i år. Nok en gang. Først var det vinter til langt ut i april, så var det to uker med kald og dårlig vår før det plutselig ble full sommer. Skulle ønske vi fikk en lang og fin vår med mye pent vær og rundt 15-18 grader. Så kunne sommeren komme i juni. Og helst ikke mer enn rundt 20 grader, max 23 😁

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Fordi jeg er ensom

Fordi jeg er alvorlig syk og orker veldig lite. Ekstra dårlig dag idag og og fryktelig svimmel, da blir jeg også ekstra deprimert. Og at det er så varmt gjør det ikke akkurat bedre.

Fordi jeg tåler varmen så dårlig. Symptomene forverres og jeg blir svimmel, uvel og ekstra slapp. Depresjonen og angsten forverres også i varmen. Jeg likte varmen før jeg ble syk, skulle virkelig ønske jeg gjorde det nå også. Det er så sosialt uakseptabelt å mislike varmen selv om det er pga at man blir dårlig av det. Så holder det for meg selv med unntak av litt her inne. Skulle virkelig ønske jeg fortsatt tålte varmen.

Fordi vi ble snytt for våren i år. Nok en gang. Først var det vinter til langt ut i april, så var det to uker med kald og dårlig vår før det plutselig ble full sommer. Skulle ønske vi fikk en lang og fin vår med mye pent vær og rundt 15-18 grader. Så kunne sommeren komme i juni. Og helst ikke mer enn rundt 20 grader, max 23 😁

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste helligdagen for denne gang og jeg kjenner meg litt trist, for i morgen er det slutt på den gode stillheten
som har vart i flere dager. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Siste helligdagen for denne gang og jeg kjenner meg litt trist, for i morgen er det slutt på den gode stillheten
som har vart i flere dager. :sukk: 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Siste helligdagen for denne gang og jeg kjenner meg litt trist, for i morgen er det slutt på den gode stillheten
som har vart i flere dager. :sukk: 

Jeg blir litt trist fordi det er slutt på å ha fri… :sjenert:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Jeg er litt trist fordi tiden går altfor fort. Igjen fikk jeg ikke tid til alt det jeg skulle 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett mange snutter om dyr som har det vondt/vanskelig og som etter lang tid blir omplassert og får det sakte bedre og blir glade, mette, stelte dyr kanskje for første gang i sitt liv. Alle dyrene som ikke kan brukes i utstilling, "for de ser rare ut og er ikke pene". Jeg blir trist for at ikke jeg kan adoptere en fin gammel, trist, snill hund og gi den et godt liv de siste årene av sitt liv. :( Jeg skulle så gjerne...

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Jeg har sett mange snutter om dyr som har det vondt/vanskelig og som etter lang tid blir omplassert og får det sakte bedre og blir glade, mette, stelte dyr kanskje for første gang i sitt liv. Alle dyrene som ikke kan brukes i utstilling, "for de ser rare ut og er ikke pene". Jeg blir trist for at ikke jeg kan adoptere en fin gammel, trist, snill hund og gi den et godt liv de siste årene av sitt liv. :( Jeg skulle så gjerne...

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Jeg har vondt i kroppen idag og vet ikke hvorfor. 

Blir også trist av å tenke på at jeg sannsynligvis aldri vil eie egen bolig igjen. 

Også trist av min far, han er så utrolig egosentisk og har aldri brydde seg om meg og gortsatt marginalt. Det gjør vondt, og nå har jeg fått påminnelse igjen på det den siste uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (8 minutter siden):

Jeg har vondt i kroppen idag og vet ikke hvorfor. 

Blir også trist av å tenke på at jeg sannsynligvis aldri vil eie egen bolig igjen. 

Også trist av min far, han er så utrolig egosentisk og har aldri brydde seg om meg og gortsatt marginalt. Det gjør vondt, og nå har jeg fått påminnelse igjen på det den siste uken. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...