jukkapalme Skrevet 9. januar 2024 #5821 Del Skrevet 9. januar 2024 Fordi angsten herjer helt ekstremt i kroppen idag og angsten og depresjonen trigger hverandre veldig. Er så lei av alt. Og pga det over her, at de bygger ned naturen vår. Gjør meg både trist og sint. Og pga long covid som aldri forlater kroppen min. Drittlei hjernetåke, hals som knyter seg, muskelsmerter og følelse av tunghet i kroppen, å bli så fort andpusten og enda verre utmattelse enn jeg allerede hadde. Jævla dritt, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2024 #5822 Del Skrevet 9. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): De stjeler naturen vår og den kommer aldri tilbake. Ingen gjør noe. Sier NEI for eksempel. 🤬 GJØR NOE!!! https://www.nrk.no/dokumentar/xl/nrk-avslorer_-44.000-inngrep-i-norsk-natur-pa-fem-ar-1.16573560 😢 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Veldig trist. De tar livet av naturen samtidig som at de offentlig smiler og sier at de skal ta vare på den for kommende generasjoner. LØGNERE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar 2024 #5823 Del Skrevet 9. januar 2024 jukkapalme skrev (1 time siden): Fordi angsten herjer helt ekstremt i kroppen idag og angsten og depresjonen trigger hverandre veldig. Er så lei av alt. Og pga det over her, at de bygger ned naturen vår. Gjør meg både trist og sint. Og pga long covid som aldri forlater kroppen min. Drittlei hjernetåke, hals som knyter seg, muskelsmerter og følelse av tunghet i kroppen, å bli så fort andpusten og enda verre utmattelse enn jeg allerede hadde. Jævla dritt, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #5824 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg får ikke postet noe her. Ser bare masse hvit tekst på sort bunn her og vet ikke hva som har skjedd med min bruker på forumet. Ser noen andre det jeg ser? [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] HJELP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar 2024 #5825 Del Skrevet 10. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg får ikke postet noe her. Ser bare masse hvit tekst på sort bunn her og vet ikke hva som har skjedd med min bruker på forumet. Ser noen andre det jeg ser? [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] HJELP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar 2024 #5826 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg begynte å se for meg fremtiden hvor jeg er gammel og mamma ikke lever lenger, grusomt deprimerende tanke hater tanken på å bli gammel og foreldre, besteforeldre og tante og onkler er døde 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar 2024 #5827 Del Skrevet 15. januar 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg begynte å se for meg fremtiden hvor jeg er gammel og mamma ikke lever lenger, grusomt deprimerende tanke hater tanken på å bli gammel og foreldre, besteforeldre og tante og onkler er døde 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru fra Bergen Skrevet 15. januar 2024 #5828 Del Skrevet 15. januar 2024 Fordi jeg sitter på biblioteket og fryser. De har gratis varmt vann. Men jeg har glemt te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #5829 Del Skrevet 20. januar 2024 Cid skrev (På 15.1.2024 den 4.31): Jeg begynte å se for meg fremtiden hvor jeg er gammel og mamma ikke lever lenger, grusomt deprimerende tanke hater tanken på å bli gammel og foreldre, besteforeldre og tante og onkler er døde 😢 Mhm...det er en trist tanke. ...men slik går det i et menneskeliv. Det er jo ikke sikkert at de eldste dør først heller. Uvisshet er noe herk. @Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. januar 2024 #5830 Del Skrevet 20. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Mhm...det er en trist tanke. ...men slik går det i et menneskeliv. Det er jo ikke sikkert at de eldste dør først heller. Uvisshet er noe herk. @Cid hadde visshet vært bedre ? det man ikke vet har man ikke vondt av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #5831 Del Skrevet 20. januar 2024 Baktus skrev (1 time siden): hadde visshet vært bedre ? det man ikke vet har man ikke vondt av Der er man jo litt forskjellige som mennesker. Noen tenker mye på det og det kan være vondt lenge før tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2024 #5832 Del Skrevet 21. januar 2024 Årets bursdag er snart over og det føles på en måte godt og på en annen måte vondt. Vanskelig å forklare hvorfor. Fordi jeg har fått mange fine meldinger av venner, kolleger og bekjente, så det er det gode. Men når jeg er i en situasjon hvor ting er vanskelig med foreldre mine, så er det litt vondt. Selvom jeg selv har valgt å ta avstand fra dem pga uenigheter. Det gjør vondt at de ikke kjemper mer for å ha kontakt og for å treffes. Da er det godt å være mamma til en unge som elsker bursdager og som har gitt meg masse kos & klemmer ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2024 #5833 Del Skrevet 21. januar 2024 MissStiles skrev (1 minutt siden): Årets bursdag er snart over og det føles på en måte godt og på en annen måte vondt. Vanskelig å forklare hvorfor. Fordi jeg har fått mange fine meldinger av venner, kolleger og bekjente, så det er det gode. Men når jeg er i en situasjon hvor ting er vanskelig med foreldre mine, så er det litt vondt. Selvom jeg selv har valgt å ta avstand fra dem pga uenigheter. Det gjør vondt at de ikke kjemper mer for å ha kontakt og for å treffes. Da er det godt å være mamma til en unge som elsker bursdager og som har gitt meg masse kos & klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #5834 Del Skrevet 22. januar 2024 Det er litt både og, men når det høljregner slik som det har gjort i hele natt og i går kveld, så blir jeg litt i dårlig humør, for det er så uoversiktlig alt sammen der ute. Snøen smelter og regnet fyller opp og lager oversvømmelse og vanskeligheter for det meste og jeg vil bare ha fred og ro, spesialt når jeg skulle ha sovet...men med slik bråk som i natt er det umulig å finne roen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar 2024 #5835 Del Skrevet 22. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Det er litt både og, men når det høljregner slik som det har gjort i hele natt og i går kveld, så blir jeg litt i dårlig humør, for det er så uoversiktlig alt sammen der ute. Snøen smelter og regnet fyller opp og lager oversvømmelse og vanskeligheter for det meste og jeg vil bare ha fred og ro, spesialt når jeg skulle ha sovet...men med slik bråk som i natt er det umulig å finne roen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #5836 Del Skrevet 22. januar 2024 ...og jeg kjenner meg også litt trist fordi jeg forsøker å ikke ha feil bikstaver i innlegg, men de sniker seg inn uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar 2024 #5837 Del Skrevet 22. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...og jeg kjenner meg også litt trist fordi jeg forsøker å ikke ha feil bikstaver i innlegg, men de sniker seg inn uansett. Cassidy Tvillingene opplever også det med at feile bokstaver sniker seg inn når vi skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #5838 Del Skrevet 22. januar 2024 Da lider vi nok av den samme, folkelige sykdommen som heter trykkleifsyndromet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar 2024 #5839 Del Skrevet 22. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Da lider vi nok av den samme, folkelige sykdommen som heter trykkleifsyndromet. Ja Cassidy Tvillingene er nok redde for at det stemmer vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. januar 2024 #5840 Del Skrevet 22. januar 2024 Fordi jeg aldri kommer over ting. Derfor trist I dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå