Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Just now, MarianneE said:

Det må jeg jo selvfølgelig gjøre. Det er vel egentlig oppgaver gjennom desember jeg ikke har fordelt nok, tatt noen ekstra vakter på jobb og skjøvet alt av jul forran meg og fått hetta da halve desember var gått og jeg følte jeg ikke var kommet i gang. 

Skjønner. Håper du snart blir frisk og at du får nok hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@SVK @Frøkenfryden

Takk ❤️

Har skrevet en to-do liste til huset, det jeg ikke får gjort  før jeg skal på jobb om fire timer, det får de neste gjøre. Egentlig er det ikke så gærnt, det bare bygger seg opp i hodet mitt.  Har allerede laget gul krem til Gule bomber tross alt 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare ønske god bedring til alle som trenger det.
Sammen kommer vi oss gjennom dette også. Det skal gå. 🌹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (20 timer siden):

Tror aldri jeg har følt meg så utilstrekkelig i desember som det jeg har gjort i år. 

Tusen takk! God bedring til deg og! ❤️

Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Pga en tøff høst, kom desember altfor fort. Tatt på meg altfor mye jobb og glemt å kose meg i desember. Og da hjelper det ikke at jeg er syk nå, siden gavene er kjøpt men ikke pakket inn, juletreet er tatt frem men ikke pyntet og kjøleskapet er nesten tomt. Så spent på om det blir noe jul når jeg såvidt orker å sette på en vaskemaskin og henge opp klærne pga feberen som ikke vil slippe taket. Bare krysse fingerne for at det ordner seg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (5 minutter siden):

Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Pga en tøff høst, kom desember altfor fort. Tatt på meg altfor mye jobb og glemt å kose meg i desember. Og da hjelper det ikke at jeg er syk nå, siden gavene er kjøpt men ikke pakket inn, juletreet er tatt frem men ikke pyntet og kjøleskapet er nesten tomt. Så spent på om det blir noe jul når jeg såvidt orker å sette på en vaskemaskin og henge opp klærne pga feberen som ikke vil slippe taket. Bare krysse fingerne for at det ordner seg. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (2 timer siden):

Kjære deg da, du har jo litt familie i nærheten som kan ta et røsk i matbutikken og hjelpe deg litt ellers?  Masse god bedring ihvertfall!!

Her kom jeg hjem fra jobb i går til så og si full jul i stua, pyntet tre og mann&barn har virkelig stått på. Jeg begynte nesten å gråte. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 time siden):

Kjære deg da, du har jo litt familie i nærheten som kan ta et røsk i matbutikken og hjelpe deg litt ellers?  Masse god bedring ihvertfall!!

Her kom jeg hjem fra jobb i går til så og si full jul i stua, pyntet tre og mann&barn har virkelig stått på. Jeg begynte nesten å gråte. 

Vet du hva, dette med familie er det lite av. Eller isåfall lite hjelp å få av dem, så må nok klare meg selv. Eller i verste fall spørre eksen om hjelp. Men skal se ann formen i løpet av dagen først. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger litt prat og ei lita skive delfiakake her i tråden. :kaffeprat:
Delfiakake-1536x1024.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Delfiakake-1536x1024.jpg

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geminisoul_83

Fordi jeg savner familien min i hjemmelandet hver jul, jeg er skilt og har et barn. Og ingenting hadde gledet meg mer enn å kunne reist ned å feiret jul sammen med dem. Jeg har ikke gitt opp drømmen med å ha en egen familie igjen, er jo fortsatt "ung" men julen har alltid vært litt tung.

jeg har venner og litt familie rundt meg, og en kjæreste som er på ferie hos familien, men det blir nok aldri det samme :) 30 år i Norge er lenge

Endret av Geminisoul_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geminisoul_83 skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg savner familien min i hjemmelandet hver jul, jeg er skilt og har et barn. Og ingenting hadde gledet meg mer enn å kunne reist ned å feiret jul sammen med dem. Jeg har ikke gitt opp drømmen med å ha en egen familie igjen, er jo fortsatt "ung" men julen har alltid vært litt tung.

jeg har venner og litt familie rundt meg, men det blir nok aldri det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

Delfiakake-1536x1024.jpg

Jeg får sånn på fredag:rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Geminisoul_83 said:

jeg har venner og litt familie rundt meg, og en kjæreste som er på ferie hos familien, men det blir nok aldri det samme :) 30 år i Norge er lenge

God jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2023 at 7:36 AM, MissStiles said:

Vet du hva, dette med familie er det lite av. Eller isåfall lite hjelp å få av dem, så må nok klare meg selv. Eller i verste fall spørre eksen om hjelp. Men skal se ann formen i løpet av dagen først. 

God jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/rampelys/i/veqjL4/bobbie-jean-carter-er-doed-doesteren-til-nick-carter-og-aaron-carter 

Så tragisk 💔 Bare et år etter at lillebroren døde, nå har 3 av søsknene dødd i løpet av et tiår, stakkars foreldrene :(

Edit: Ser at faren døde for noen år siden med 😔

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/veqjL4/bobbie-jean-carter-er-doed-doesteren-til-nick-carter-og-aaron-carter 

Så tragisk 💔 Bare et år etter at lillebroren døde, nå har 3 av søsknene dødd i løpet av et tiår, stakkars foreldrene :(

Cassidy Tvillingene er helt enige.:(:(:tristblå::tristblå:💔💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Edit: Ser at faren døde for noen år siden med 😔

Veldig tragisk!💔 Jeg var fan av begge de to brødrene når jeg var yngre. Tenk å miste en søsken til nå rett før jul. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...