Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, mann_86 skrev:

Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden.

Kanskje du burde begynne hos psykolog?

Anonymkode: 8d40a...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, mann_86 skrev:

Jeg kjenner til den følelsen så altfor godt. Men det er garantert bare en følelse du har, for du virker som en veldig hyggelig og klok mann og jeg er sikker på at det er mange som er glad i deg! Klem til deg :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 timer siden, mann_86 skrev:

Uff ikke noe kjekk følelse å ha :( Du er i hvert fall ønsket av alle oss her på kg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi turnuslegen jeg har gått til de siste ukene snart er ferdig med praksisen ved legekontoret mitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har "mistet" min fantastiske saksbehandler hos Nav. Hadde det ikke vært for den personen så hadde jeg ikke vært der jeg er i dag. Lurer fælt på hvordan den nye saksbehandleren min blir. kommer h*n til å pushe veldig? Lite? Vil h*n klare å gi meg det jeg trenger for å komme videre? Hva om alt går til helvete? Huff, blir trist av å tenke på alt rundt dette også.

Anonymkode: b57b1...882

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

I dag er jeg veldig trist og lei meg. Hunden min, Karamellen, er ikke lenger blant oss. Han ble nesten 14 år - en anselig alder for en pointer. Og selv om jeg var klar over at det gikk mot slutten da jeg var hjemme i jula, så er det likevel veldig vondt å måtte ta farvel. Om vi var på hytta, fjellet, skogen, eller hjemme - så var Karamellen alltid der. En trofast venn som alltid ble med. Da jeg ble syk, kom han alltid og la seg ned ved siden av meg. Holdt vakt, passet på. Var jeg trist og lei meg, kom han alltid for å trøste. Slikke bort tårer, bore hodet i halsgropa mi, legge en labb oppå brystet mitt. Karamellen var mennesket beste venn. Han var min beste venn. Og nå er han reist. Farvel og hvil i fred. En dag møtes vi igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

I dag er jeg veldig trist og lei meg. Hunden min, Karamellen, er ikke lenger blant oss. Han ble nesten 14 år - en anselig alder for en pointer. Og selv om jeg var klar over at det gikk mot slutten da jeg var hjemme i jula, så er det likevel veldig vondt å måtte ta farvel. Om vi var på hytta, fjellet, skogen, eller hjemme - så var Karamellen alltid der. En trofast venn som alltid ble med. Da jeg ble syk, kom han alltid og la seg ned ved siden av meg. Holdt vakt, passet på. Var jeg trist og lei meg, kom han alltid for å trøste. Slikke bort tårer, bore hodet i halsgropa mi, legge en labb oppå brystet mitt. Karamellen var mennesket beste venn. Han var min beste venn. Og nå er han reist. Farvel og hvil i fred. En dag møtes vi igjen. 

Så leit å lese, kondolerer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei at hver gang jeg begynner å bli litt lykkelig og har det generelt fint så blir alt revet bort under beina mine. Jeg gir opp :sukk:

Anonymkode: 36c5a...f7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei at hver gang jeg begynner å bli litt lykkelig og har det generelt fint så blir alt revet bort under beina mine. Jeg gir opp :sukk:

Anonymkode: 36c5a...f7c

Det ordner seg nok til slutt, selv om alt virker vanskelig nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er blakk, og fattig, og for syk til å jobbe for å tjene inn litt ekstra penger. Jeg har en hund som trekker mye av budsjettet mitt. Mitt hjertebarn, som har vært den beste terapien i 10år. Og nå må jeg velge mellom utdanning og hunden min. Jeg vet jo hva jeg må/kommer til å velge, men det er fortsatt trist og virker som en veldig håpløs situasjon.

Anonymkode: bf5b5...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist fordi jeg ligger på sykehuset. Alene. Redd. Og trist. Får sprøyter som jeg er livredd for. Blir vekka hele natta. Får ikke ro. De REV opp døra kl 00 for å se om vi sov, bare. Kom inn og sjekka sidemannen hele tiden. Får ikke akkurat hvile på sykehus.

Er litt redd fordi de ikke finner blodårene mine og kl 8 skal de ta blodprøve. Det er så vondt. De sier ikke hvorfor de tar blodprøver heller. Jeg har vel krav på å få vite det? 

Anonymkode: a54e2...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har greid å sove i kveld, trøtt og jævlig nå så kunne glatt ha sovnet nå men kan ikke fordi jeg skal på jobb kl 9. Så skal jeg få besøk kl 1800. Fuck my life, blir mye kaffe i dag.....

Anonymkode: 8a693...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...