AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #2581 Del Skrevet 18. januar 2017 33 minutter siden, mann_86 skrev: Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Kanskje du burde begynne hos psykolog? Anonymkode: 8d40a...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. januar 2017 #2582 Del Skrevet 18. januar 2017 3 timer siden, mann_86 skrev: Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Jeg kjenner til den følelsen så altfor godt. Men det er garantert bare en følelse du har, for du virker som en veldig hyggelig og klok mann og jeg er sikker på at det er mange som er glad i deg! Klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. januar 2017 #2583 Del Skrevet 19. januar 2017 8 timer siden, mann_86 skrev: Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Uff ikke noe kjekk følelse å ha Du er i hvert fall ønsket av alle oss her på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 19. januar 2017 #2584 Del Skrevet 19. januar 2017 11 timer siden, mann_86 skrev: Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 19. januar 2017 #2585 Del Skrevet 19. januar 2017 Fordi turnuslegen jeg har gått til de siste ukene snart er ferdig med praksisen ved legekontoret mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2586 Del Skrevet 20. januar 2017 Fordi jeg har "mistet" min fantastiske saksbehandler hos Nav. Hadde det ikke vært for den personen så hadde jeg ikke vært der jeg er i dag. Lurer fælt på hvordan den nye saksbehandleren min blir. kommer h*n til å pushe veldig? Lite? Vil h*n klare å gi meg det jeg trenger for å komme videre? Hva om alt går til helvete? Huff, blir trist av å tenke på alt rundt dette også. Anonymkode: b57b1...882 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #2587 Del Skrevet 21. januar 2017 http://www.seher.no/kjendis/twin-peaks-stjerne-dode-for-comebacket/66855911 Det er for tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2017 #2588 Del Skrevet 21. januar 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: http://www.seher.no/kjendis/twin-peaks-stjerne-dode-for-comebacket/66855911 Det er for tidlig. Fabelaktig skuespiller. Sett han i mye bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. januar 2017 #2589 Del Skrevet 22. januar 2017 På 21.1.2017 den 11.17, Hoppetaujenta skrev: http://www.seher.no/kjendis/twin-peaks-stjerne-dode-for-comebacket/66855911 Det er for tidlig. Å nei Han har jeg sett på forskjellige serier de siste årene, veldig god skuespiller. Dette var veldig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #2590 Del Skrevet 22. januar 2017 Videoreaksjon basert på en virkelig hendelse. https://www.nrk.no/kultur/viktoria-winge-vil-heidre-den-drepne-pianisten-natalia-strelle-med-musikkvideoen-_fireball_-1.13306770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #2591 Del Skrevet 23. januar 2017 «'Allo 'Allo!»-stjerne Gorden Kaye er død, 75 år gammel. Den ene etter den andre faller fra... http://www.dagbladet.no/kjendis/skuespiller-gorden-kaye-er-dod/66900459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. januar 2017 #2592 Del Skrevet 24. januar 2017 I dag er jeg veldig trist og lei meg. Hunden min, Karamellen, er ikke lenger blant oss. Han ble nesten 14 år - en anselig alder for en pointer. Og selv om jeg var klar over at det gikk mot slutten da jeg var hjemme i jula, så er det likevel veldig vondt å måtte ta farvel. Om vi var på hytta, fjellet, skogen, eller hjemme - så var Karamellen alltid der. En trofast venn som alltid ble med. Da jeg ble syk, kom han alltid og la seg ned ved siden av meg. Holdt vakt, passet på. Var jeg trist og lei meg, kom han alltid for å trøste. Slikke bort tårer, bore hodet i halsgropa mi, legge en labb oppå brystet mitt. Karamellen var mennesket beste venn. Han var min beste venn. Og nå er han reist. Farvel og hvil i fred. En dag møtes vi igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2017 #2593 Del Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: I dag er jeg veldig trist og lei meg. Hunden min, Karamellen, er ikke lenger blant oss. Han ble nesten 14 år - en anselig alder for en pointer. Og selv om jeg var klar over at det gikk mot slutten da jeg var hjemme i jula, så er det likevel veldig vondt å måtte ta farvel. Om vi var på hytta, fjellet, skogen, eller hjemme - så var Karamellen alltid der. En trofast venn som alltid ble med. Da jeg ble syk, kom han alltid og la seg ned ved siden av meg. Holdt vakt, passet på. Var jeg trist og lei meg, kom han alltid for å trøste. Slikke bort tårer, bore hodet i halsgropa mi, legge en labb oppå brystet mitt. Karamellen var mennesket beste venn. Han var min beste venn. Og nå er han reist. Farvel og hvil i fred. En dag møtes vi igjen. Så leit å lese, kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2594 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg er så lei at hver gang jeg begynner å bli litt lykkelig og har det generelt fint så blir alt revet bort under beina mine. Jeg gir opp Anonymkode: 36c5a...f7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2017 #2595 Del Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei at hver gang jeg begynner å bli litt lykkelig og har det generelt fint så blir alt revet bort under beina mine. Jeg gir opp Anonymkode: 36c5a...f7c Det ordner seg nok til slutt, selv om alt virker vanskelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. januar 2017 #2596 Del Skrevet 25. januar 2017 9 timer siden, Rumle skrev: Så leit å lese, kondolerer Snilleste Rumle Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #2597 Del Skrevet 26. januar 2017 http://www.dagbladet.no/nyheter/dommedagsklokka-naermere-midnatt/66910257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2598 Del Skrevet 26. januar 2017 Fordi jeg er blakk, og fattig, og for syk til å jobbe for å tjene inn litt ekstra penger. Jeg har en hund som trekker mye av budsjettet mitt. Mitt hjertebarn, som har vært den beste terapien i 10år. Og nå må jeg velge mellom utdanning og hunden min. Jeg vet jo hva jeg må/kommer til å velge, men det er fortsatt trist og virker som en veldig håpløs situasjon. Anonymkode: bf5b5...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2599 Del Skrevet 27. januar 2017 Trist fordi jeg ligger på sykehuset. Alene. Redd. Og trist. Får sprøyter som jeg er livredd for. Blir vekka hele natta. Får ikke ro. De REV opp døra kl 00 for å se om vi sov, bare. Kom inn og sjekka sidemannen hele tiden. Får ikke akkurat hvile på sykehus. Er litt redd fordi de ikke finner blodårene mine og kl 8 skal de ta blodprøve. Det er så vondt. De sier ikke hvorfor de tar blodprøver heller. Jeg har vel krav på å få vite det? Anonymkode: a54e2...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2600 Del Skrevet 27. januar 2017 Fordi jeg ikke har greid å sove i kveld, trøtt og jævlig nå så kunne glatt ha sovnet nå men kan ikke fordi jeg skal på jobb kl 9. Så skal jeg få besøk kl 1800. Fuck my life, blir mye kaffe i dag..... Anonymkode: 8a693...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå