Gjest Beena Skrevet 13. januar 2017 #2561 Del Skrevet 13. januar 2017 Kjenner at jeg er veldig ensom, det er kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #2562 Del Skrevet 13. januar 2017 Oppdager stadig musikk og filmfolk som jeg har og har hatt et forhold til lenge...de er døde plutselig og jeg har ikke fått det med meg før nå. Ordentlig trist er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2563 Del Skrevet 13. januar 2017 Tvillingbroren min tok sitt eget liv sent i høst,og nå er moren min død også. Tror hun fikk sånn "broken heart syndrom". Det er bare trist alt sammen. Har ikke vært på Kg på flere måneder pga dette,men er ok å være her tross alt nå. Jeg er jo sånn gå-på.person. Vi er alle rammet av Livet. Det har sine dystre og vonde sider. Vi må bare gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2564 Del Skrevet 13. januar 2017 5 minutter siden, Jacklost skrev: Dere får begge en stor og varm klem fra meg Tusen takk! Anonymkode: 35f97...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2565 Del Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Oppdager stadig musikk og filmfolk som jeg har og har hatt et forhold til lenge...de er døde plutselig og jeg har ikke fått det med meg før nå. Ordentlig trist er det. Det blir mye å følge med på :¨) Særlig etter det surreallistiske året 2016. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2566 Del Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Tvillingbroren min tok sitt eget liv sent i høst,og nå er moren min død også. Tror hun fikk sånn "broken heart syndrom". Det er bare trist alt sammen. Har ikke vært på Kg på flere måneder pga dette,men er ok å være her tross alt nå. Jeg er jo sånn gå-på.person. Vi er alle rammet av Livet. Det har sine dystre og vonde sider. Vi må bare gå på. Anonymkode: 35f97...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2567 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 35f97...f3b Takk! Det gjør godt. Faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #2568 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) ... Endret 13. januar 2017 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2569 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Takk! Det gjør godt. Faktisk. Ja, det hjelper at noen bryr seg, selv om det er en ukjent på nettet! Anonymkode: 35f97...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2570 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det hjelper at noen bryr seg, selv om det er en ukjent på nettet! Anonymkode: 35f97...f3b Ja...Jeg er nok sånn tøff okke som,men har grått tusen tårer. Sier det bare ikke. Så når jeg akrev det her,og fikk sånn klem,så ja...det føltes veldig ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2571 Del Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ... Bra du fjernet det. Anonymkode: 35f97...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 13. januar 2017 #2572 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg er litt trist fordi jeg savner kjæresten min og alle kjente. Bor borte for å studere, og føler meg ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2573 Del Skrevet 13. januar 2017 For oss som har Asberger eller whaatever,så er dere på nett viktige :-) Vi er tøffe og går på irl,men vi gråter våre tårer vi også. Jaja,ikke lett,men sånn er det for mange av oss. Og noen bryr seg jo. Føles ok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 13. januar 2017 #2574 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: For oss som har Asberger eller whaatever,så er dere på nett viktige :-) Vi er tøffe og går på irl,men vi gråter våre tårer vi også. Jaja,ikke lett,men sånn er det for mange av oss. Og noen bryr seg jo. Føles ok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. januar 2017 #2575 Del Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, NotNaomi skrev: For oss som har Asberger eller whaatever,så er dere på nett viktige :-) Vi er tøffe og går på irl,men vi gråter våre tårer vi også. Jaja,ikke lett,men sånn er det for mange av oss. Og noen bryr seg jo. Føles ok det! Har Aspergers selv så skjønner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. januar 2017 #2576 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, Xanthine skrev: .Takk. Jeg gråter så sjelden. Det skjer nesten aldri,men nå bare kommer tårene hjer,fordi du og dere er så medfølende. Ikke tenk at det er patetisk. Det har med psyken å gjøre. Alle er knust rundt meg,så jeg må liksom holde meg oppe. Vi er ulike vi stakkars mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 17. januar 2017 #2577 Del Skrevet 17. januar 2017 På 13.01.2017 den 22.16, NotNaomi skrev: Tvillingbroren min tok sitt eget liv sent i høst,og nå er moren min død også. Tror hun fikk sånn "broken heart syndrom". Det er bare trist alt sammen. Har ikke vært på Kg på flere måneder pga dette,men er ok å være her tross alt nå. Jeg er jo sånn gå-på.person. Vi er alle rammet av Livet. Det har sine dystre og vonde sider. Vi må bare gå på. Stakkars deg da, jeg har og opplevd en bror som tok livet sitt, det er tøffe erfaringer å få med seg. Så har du mistet mor..... det er mye sorg å takle det. Håper du har noen til å trøste deg i den tunge tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 17. januar 2017 #2578 Del Skrevet 17. januar 2017 6 timer siden, fiole skrev: Stakkars deg da, jeg har og opplevd en bror som tok livet sitt, det er tøffe erfaringer å få med seg. Så har du mistet mor..... det er mye sorg å takle det. Håper du har noen til å trøste deg i den tunge tiden. Takk,jo det går med fine venner og noe familie. Ja,da vet du hvor tøft sånt er. Trist for deg også... Men du skriver "erfaringer",og det er nettopp det. Forhåpentligvis gjør det oss mer empatiske når en oplever vonde ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18. januar 2017 #2579 Del Skrevet 18. januar 2017 Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. januar 2017 #2580 Del Skrevet 18. januar 2017 4 minutter siden, mann_86 skrev: Fordi at jeg føler meg uønsket her i verden. Klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå