Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Vi får takke for at vi har dvd`er og cd`er så vi beholder en del av dem. Spille de mye så de lever videre via oss.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå går det veldig fort i svingene her: Carrie Fisher er død. :(  Lenge leve Prinsesse Leia!   
http://www.dagbladet.no/kjendis/star-wars-skuespiller-carrie-fisher-er-dod/66575820

:( Nå er det fader meg nok! Så mange storheter som har gått bort dette året. :( 60 år er jo ingen alder. 2015 og 2016 har begge vært vonde år både pga at jeg personlig har mistet mange kjære og pga at flere av mine idoler har har gått bort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Salka skrev:

:( Nå er det fader meg nok! Så mange storheter som har gått bort dette året. :( 60 år er jo ingen alder. 2015 og 2016 har begge vært vonde år både pga at jeg personlig har mistet mange kjære og pga at flere av mine idoler har har gått bort. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste intervjuet her visstnok. Han ser svak og dårlig ut. :(  Journalistene skulle skamme seg!

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Siste intervjuet her visstnok. Han ser svak og dårlig ut. :(  Journalistene skulle skamme seg!

Han hadde ikke HIV/AIDS da?

Anonymkode: 1f663...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er plutselig blitt singel. Og skal tilbringe nyttårsaften alene i en storby i stedet for sammen med gode venner hjemme. Fuck my life. 

Anonymkode: 87e66...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Denne artikkelen http://forskning.no/2014/09/hvor-lenge-kan-et-menneske-ga-uten-sovn og da denne delen

Tortur

Men hva skjer når vi ikke bare får for lite søvn, men ikke sover i det hele tatt? Et kjent vitenskapelig eksperiment ble gjort på rotter ved University of Chicago i 1989. Dyrene fikk ikke lov til å sove på flere uker. Hver gang de lukket øynene, fikk de elektriske støt, eller de ble vippet over ende. Rottene ble voldsomt stresset.

Til tross for økt matinntak, gikk de ned i vekt. Kroppstemperaturen steg voldsomt. Dyrene døde i løpet av to til tre uker. Slike smertefulle dyreforsøk gjør ikke forskere i dag. Men å ta fra mennesker muligheten til å sove, er en kjent torturmetode, som fortsatt praktiseres i verden i dag.

Stakkars rotter :( Helt sykt at de kunne holde på slik med uskyldige dyr på den tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At forskere fremdeles holder på med grusomme dyreforsøk og alle grusomme dyreforsøk som har blitt gjort gjør meg trist :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi jeg har fått munnsår, etter mange år uten å hatt en eneste en. Nå har jeg fått to, på en gang! 😭

Anonymkode: bf5b5...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg bråvåkner alltid av angst for tiden. Blir sprø snart! :bond:

Anonymkode: 8d40a...b34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, Faile skrev:

Min kjære slo opp med meg. :icon_frown: 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke sette ord på det.  :trist:

Anonymkode: 35f97...f3b

Dere får begge en stor og varm klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...