Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
1 time siden, Spiteful skrev:

Jeg er trist fordi jeg er en skuffelse for alt og alle rundt meg

Det er du nok ikke, og husk at de rundt deg definerer ikke deg. Det er bare du som gjør det. 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vemodig i dag siden jeg ikke dro på min graduation, studerte master i utlandet. Jeg valgte å ikke reise fordi ingen av mine nære kunne være med og jeg følte at jeg burde være der med i det minste samboer, men han har eksamen i Norge :( Så da ble jeg i Norge mens jeg nå ser på studiekameratene mine med sånn fin graduation drakt på facebook. De er heldige som fikk være der. Snakk om å angre på det man ikke gjorde altså...

Anonymkode: ce502...86c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vinglepetra skrev:

Kjenner meg igjen i det du beskriver og det virker som stoffskifte ditt er ekstremt lavt. Jeg føler meg akkurat sånn hver gang mitt er farlig lavt. Bare husk å ta medisinen din regelmessig og slapp av masse. Jeg ville også sjekket d - vitamin og b- vitamin verdier, disse er ofte lave når når stoffskifte er lavt. 

Vet at dette er veldig fælt, men det pleier å ta seg opp ganske raskt når du begynner med medisiner regelmessig, da kommet nok overskuddet og livsgleden tilbake. 

Alt skjedde så fort fra å føle meg bra til plutselig å være helt på bunn. Får svar på blodprøve til uka og da skal jeg be om både jern og b12 sprøyter. Det har hjulpet meg tidligere iallefall. Frem til da er det multivitaminer og tvangsforing av meg selv.

hvis jeg snart ikke blir bra, så må jeg sykmelde meg, noe jeghelst ikke vik.

Anonymkode: ec5cd...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjakk >>> Armageddon....fikk meg til å tenke videre på veldig, veldig triste tanker. 
        End-of-the-World-Armageddon-Mayans-2012- ...og det kan skje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg så eksen i dag, det virker som han har funnet seg en ny en... Dette gjorde meg veldig trist, selvom jeg vet at det aldri hadde fungert mellom eksen og meg i lengden. Føler meg ensom og det virker som jeg vil være det en god stund fremover. Savner å være i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2016 den 17.30, Vinglepetra skrev:

Jeg så eksen i dag, det virker som han har funnet seg en ny en... Dette gjorde meg veldig trist, selvom jeg vet at det aldri hadde fungert mellom eksen og meg i lengden. Føler meg ensom og det virker som jeg vil være det en god stund fremover. Savner å være i et forhold. 

Samme her :grine:

Anonymkode: 45464...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎30‎.‎11‎.‎2016 den 17.30, Vinglepetra skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎11‎.‎2016 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Litt vemodig i dag siden jeg ikke dro på min graduation, studerte master i utlandet. Jeg valgte å ikke reise fordi ingen av mine nære kunne være med og jeg følte at jeg burde være der med i det minste samboer, men han har eksamen i Norge :( Så da ble jeg i Norge mens jeg nå ser på studiekameratene mine med sånn fin graduation drakt på facebook. De er heldige som fikk være der. Snakk om å angre på det man ikke gjorde altså...

Anonymkode: ce502...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jacklost skrev:

http://www.dagbladet.no/kjendis/andrew-sachs-fra-hotell-i-saerklasse-er-dod/65389338

:(

Så litt på denne serien når jeg var liten og jeg husker godt den karakteren, måtte han hvile i fred :(

Det var triste nyheter. Jeg så også på den serien da jeg var liten og digget den. Sett den i voksen alder også, syns fortsatt den er morsom. 86 år er en god alder da, han har jo levd et langt og forhåpentligvis godt liv utenom de siste årene da han var syk. Hvil i fred, "Manuel" :dagens-rose: Du blir aldri glemt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jacklost skrev:

Har du sett mye på den serien?

:klem1:

Det har jeg. Veldig mye. :)  Var veldig fortvilet på den stakkars kelnerens vegne. :fnise: 
Han kommer alltid til å hete "Manuel" for min del. Forviklinger i alle retninger den serien der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det har jeg. Veldig mye. :)  Var veldig fortvilet på den stakkars kelnerens vegne. :fnise: 
Han kommer alltid til å hete "Manuel" for min del. Forviklinger i alle retninger den serien der. 

Håper ikke John Cleese også dør snart, da ville jeg blitt veldig lei meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan leve evig. :( 
Lurer på om det som også gjør det trist, er at når de vi har "kjent" lenge dør,
så går det opp for oss at også vi har blitt eldre i løpet av alle de årene
                       ...og at før eller siden skal vi også dø? :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det finnes så mange patetiske trolletråder her på forumet...

Finnes det noen rapporter-knapp eler noe for slikt tull ?

Anonymkode: e0bb3...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det finnes så mange patetiske trolletråder her på forumet...

Finnes det noen rapporter-knapp eler noe for slikt tull ?

Anonymkode: e0bb3...cc9

Det rosa flagget ovenfor innlegget og så skriver du at du rapporterer tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger sprekker det og jeg blir sint og frustrert fordi jeg ble syk som 25-åring og sannsynligvis aldri vil kunne leve et normalt liv grunnet sykdom. men jeg vet at der er en ny dag i morgen og jeg må gå videre

Anonymkode: 537fb...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...