Gjest Vinglepetra Skrevet 29. november 2016 #2481 Del Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Spiteful skrev: Jeg er trist fordi jeg er en skuffelse for alt og alle rundt meg Det er du nok ikke, og husk at de rundt deg definerer ikke deg. Det er bare du som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2482 Del Skrevet 29. november 2016 Litt vemodig i dag siden jeg ikke dro på min graduation, studerte master i utlandet. Jeg valgte å ikke reise fordi ingen av mine nære kunne være med og jeg følte at jeg burde være der med i det minste samboer, men han har eksamen i Norge Så da ble jeg i Norge mens jeg nå ser på studiekameratene mine med sånn fin graduation drakt på facebook. De er heldige som fikk være der. Snakk om å angre på det man ikke gjorde altså... Anonymkode: ce502...86c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2483 Del Skrevet 30. november 2016 6 timer siden, Vinglepetra skrev: Kjenner meg igjen i det du beskriver og det virker som stoffskifte ditt er ekstremt lavt. Jeg føler meg akkurat sånn hver gang mitt er farlig lavt. Bare husk å ta medisinen din regelmessig og slapp av masse. Jeg ville også sjekket d - vitamin og b- vitamin verdier, disse er ofte lave når når stoffskifte er lavt. Vet at dette er veldig fælt, men det pleier å ta seg opp ganske raskt når du begynner med medisiner regelmessig, da kommet nok overskuddet og livsgleden tilbake. Alt skjedde så fort fra å føle meg bra til plutselig å være helt på bunn. Får svar på blodprøve til uka og da skal jeg be om både jern og b12 sprøyter. Det har hjulpet meg tidligere iallefall. Frem til da er det multivitaminer og tvangsforing av meg selv. hvis jeg snart ikke blir bra, så må jeg sykmelde meg, noe jeghelst ikke vik. Anonymkode: ec5cd...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2016 Forfatter #2484 Del Skrevet 30. november 2016 Sjakk >>> Armageddon....fikk meg til å tenke videre på veldig, veldig triste tanker. ...og det kan skje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 30. november 2016 #2485 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg så eksen i dag, det virker som han har funnet seg en ny en... Dette gjorde meg veldig trist, selvom jeg vet at det aldri hadde fungert mellom eksen og meg i lengden. Føler meg ensom og det virker som jeg vil være det en god stund fremover. Savner å være i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2486 Del Skrevet 1. desember 2016 På 30.11.2016 den 17.30, Vinglepetra skrev: Jeg så eksen i dag, det virker som han har funnet seg en ny en... Dette gjorde meg veldig trist, selvom jeg vet at det aldri hadde fungert mellom eksen og meg i lengden. Føler meg ensom og det virker som jeg vil være det en god stund fremover. Savner å være i et forhold. Samme her Anonymkode: 45464...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. desember 2016 #2487 Del Skrevet 1. desember 2016 På 30.11.2016 den 17.30, Vinglepetra skrev: Jeg så eksen i dag, det virker som han har funnet seg en ny en... Dette gjorde meg veldig trist, selvom jeg vet at det aldri hadde fungert mellom eksen og meg i lengden. Føler meg ensom og det virker som jeg vil være det en god stund fremover. Savner å være i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. desember 2016 #2488 Del Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her Anonymkode: 45464...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. desember 2016 #2489 Del Skrevet 1. desember 2016 På 29.11.2016 den 21.24, AnonymBruker skrev: Litt vemodig i dag siden jeg ikke dro på min graduation, studerte master i utlandet. Jeg valgte å ikke reise fordi ingen av mine nære kunne være med og jeg følte at jeg burde være der med i det minste samboer, men han har eksamen i Norge Så da ble jeg i Norge mens jeg nå ser på studiekameratene mine med sånn fin graduation drakt på facebook. De er heldige som fikk være der. Snakk om å angre på det man ikke gjorde altså... Anonymkode: ce502...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. desember 2016 #2490 Del Skrevet 2. desember 2016 http://www.dagbladet.no/kjendis/andrew-sachs-fra-hotell-i-saerklasse-er-dod/65389338 Så litt på denne serien når jeg var liten og jeg husker godt den karakteren, måtte han hvile i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #2491 Del Skrevet 2. desember 2016 Åhh...det var triste nyheter for meg også, @Jacklost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. desember 2016 #2492 Del Skrevet 2. desember 2016 31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...det var triste nyheter for meg også, @Jacklost Har du sett mye på den serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. desember 2016 #2493 Del Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: http://www.dagbladet.no/kjendis/andrew-sachs-fra-hotell-i-saerklasse-er-dod/65389338 Så litt på denne serien når jeg var liten og jeg husker godt den karakteren, måtte han hvile i fred Det var triste nyheter. Jeg så også på den serien da jeg var liten og digget den. Sett den i voksen alder også, syns fortsatt den er morsom. 86 år er en god alder da, han har jo levd et langt og forhåpentligvis godt liv utenom de siste årene da han var syk. Hvil i fred, "Manuel" Du blir aldri glemt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #2494 Del Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Har du sett mye på den serien? Det har jeg. Veldig mye. Var veldig fortvilet på den stakkars kelnerens vegne. Han kommer alltid til å hete "Manuel" for min del. Forviklinger i alle retninger den serien der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. desember 2016 #2495 Del Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det har jeg. Veldig mye. Var veldig fortvilet på den stakkars kelnerens vegne. Han kommer alltid til å hete "Manuel" for min del. Forviklinger i alle retninger den serien der. Håper ikke John Cleese også dør snart, da ville jeg blitt veldig lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #2496 Del Skrevet 2. desember 2016 Ingen kan leve evig. Lurer på om det som også gjør det trist, er at når de vi har "kjent" lenge dør, så går det opp for oss at også vi har blitt eldre i løpet av alle de årene ...og at før eller siden skal vi også dø? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #2497 Del Skrevet 2. desember 2016 Å neiiii, "Harry Klein" ligger i kunstig koma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2498 Del Skrevet 2. desember 2016 Fordi det finnes så mange patetiske trolletråder her på forumet... Finnes det noen rapporter-knapp eler noe for slikt tull ? Anonymkode: e0bb3...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. desember 2016 #2499 Del Skrevet 2. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det finnes så mange patetiske trolletråder her på forumet... Finnes det noen rapporter-knapp eler noe for slikt tull ? Anonymkode: e0bb3...cc9 Det rosa flagget ovenfor innlegget og så skriver du at du rapporterer tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2500 Del Skrevet 2. desember 2016 noen ganger sprekker det og jeg blir sint og frustrert fordi jeg ble syk som 25-åring og sannsynligvis aldri vil kunne leve et normalt liv grunnet sykdom. men jeg vet at der er en ny dag i morgen og jeg må gå videre Anonymkode: 537fb...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå