PPM Skrevet 7. januar 2015 #1441 Del Skrevet 7. januar 2015 Du kan fortsatt gi den ná. Bedre seint enn aldri. Nei... det er en litt komplisert situasjon, vil ikke snakke om den. Men, skal da finne noen slags løsning på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1442 Del Skrevet 7. januar 2015 Besto Eksamen, men ikke fornøyd!!! Gratulerer med at du besto eksamen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1443 Del Skrevet 7. januar 2015 Nei... det er en litt komplisert situasjon, vil ikke snakke om den. Men, skal da finne noen slags løsning på det. Den er grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 7. januar 2015 #1444 Del Skrevet 7. januar 2015 Hæææææ? men hvor gammel er han? Jeg ville undersøkt litt mer rundt dette. Om han har vondt da han hopper. Om han glemmer seg og ikke halter, om han skjuler (gjemmer) benet da han er i nærheten av andre hunder. Har du forsøkt akkupunktur? Nå høres dette sikkert rart ut, men det kan hjelpe...!http://www.drammendyreklinikk.no/tjenester-og-behandlinger/akupunktur-på-hund-og-katt Verdt en Telefon iallefall Han er 5 år. Jeg blir ikke klok på han, han halter..så halter han ikke...huff! Det hjalp ingenting med en tablett så er gått over på 2 om dagen og det ser ut som et hjelper Takk for tips, skal sjekke rundt det, men tviler på at hunden min vil det, han er en liten raring, veterinær må gi han noe å sove på bare for å få undersøkt han, han rister som om han hadde fått elektrosjokk hver gang vi er hos vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khaosick Skrevet 8. januar 2015 #1445 Del Skrevet 8. januar 2015 Du er heldig som blir fysen på sånne sunne ting! Hvordan gikk det med tentamen? Joda, er bare typisk at når jeg har masse usunt i skapet, har jeg lyst på sunne ting, men når jeg ENDELIG kjøper sunne matvarer, fyser jeg på snop! Tentamen gikk sånn delvis greit. Jeg ble kjempedårlig 30 min etter at den startet, så slet endel, men krysser fingrene for at det gikk sånn dugelig greit ihvertfall! Takk som spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 8. januar 2015 #1446 Del Skrevet 8. januar 2015 Fordi nå har ikke jeg lenger kontroll på situasjonen, nå er det opp til legene. Men dog på en annen side; glad for at jeg slipper å gå med dette stort lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. januar 2015 #1447 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Fordi helsa mi stadig blir dårligere. Orker ikke en dritt og blir sliten bare av å stå opp og er deprimert fordi jeg føler meg så udugelig. Det er bare drittvær nesten hver eneste dag. Enten regn eller hålke og underkjølt regn så det blir livsfarlig å gå utenfor døren. Kroppen min blir verre i fuktig vær og da blir jeg enda mer utmattet og enda mer deppa. Før betød vinter snø, mye pent vær og jeg ble lettere til sinns, nå ligger ikke snøen en uke en gang før den smelter. Er bare så utrolig lei! Håper virkelig det snur. Sol og snø gjør ting mye lettere psykisk. Også er jeg colaavhengig og prøver å kutte ut i uka og det er ikke lett. Er ikke snakk om mengder, bare en boks om dagen i snitt, men vil prøve å holde det til helgen. Sprakk igår og ble såååå skuffet over meg selv. Er ikke feit eller noe, men cola hver dag er jo ikke så sunt. Føler meg veldig ensom samtidig som jeg har sosial angst. Savner vennene mine, men de kommer aldri til meg fordi jeg bor så langt unna. Alltid jeg som må komme til dem. Og det blir dessverre ikke altfor ofte pga at jeg har en alvorlig, uhelbredelig kronisk sykdom med kronisk utmattelse som hoveddel. Presser meg beinhardt hele tiden, for jeg nekter å råtne bort i en seng. Men det er jo likevel begrenset hvor mye jeg klarer. Skulle ønsker jeg kunne være frisk om så bare for en dag! Huff, dette ble sytete. Beklager. Men litt godt å få det ut. Endret 8. januar 2015 av crazycatlady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 8. januar 2015 #1448 Del Skrevet 8. januar 2015 Fordi jeg har fri fra studier og jobb helt frem til neste uke, og jeg har faktisk ingen å være sammen med. Så nå har jeg glodd på tv fra morgen til kveld for tredje dag på rad. Kjæresten er jo på jobb hele dagen, og jeg kjeder meg virkelig i hjel her hjemme. Bare gleder meg til studiene starter opp igjen! Tror jeg må skaffe meg noen nye venner dette semesteret, men det er vel lettere sagt enn gjort Æsj, ja, har i hvertfall følt meg veldig ensom denne uka, og særlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 8. januar 2015 #1449 Del Skrevet 8. januar 2015 Fordi jeg akkurat leste verdens tristeste tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. januar 2015 #1450 Del Skrevet 9. januar 2015 Fordi jeg er sliten og ensom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 9. januar 2015 #1451 Del Skrevet 9. januar 2015 Forkjøla, masse arbeid og Nirvana på øret. Blir jo ikke i bedre humør av de triste låtene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1452 Del Skrevet 9. januar 2015 Fordi jeg er så trøtt og ikke får sove Anonymous poster hash: 1e65f...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. januar 2015 #1453 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg fikk høre noen tragiske ting idag. Det gikk virkelig inn på meg. Endret 9. januar 2015 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 9. januar 2015 #1454 Del Skrevet 9. januar 2015 Uker uten en klem: 1000+ Det må da finnes en medalje for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 9. januar 2015 #1455 Del Skrevet 9. januar 2015 Klem til alle som fóler seg trist i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #1456 Del Skrevet 9. januar 2015 For jeg har så mange tunge og vonde tanker i hodet som jeg aldri kan få bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1457 Del Skrevet 10. januar 2015 Fordi slekta lager så utrolig mye drama og dritt, og denne gangen er det jeg som står i skuddlinjen. Er så lei! Anonymous poster hash: 1e65f...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1458 Del Skrevet 11. januar 2015 Fordi jeg ikke føler meg innkludert på KG. Anonymous poster hash: 76201...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 11. januar 2015 #1459 Del Skrevet 11. januar 2015 Fordi jeg ikke føler meg innkludert på KG.Anonymous poster hash: 76201...871 Det var leit å lese :/ Hadde jeg visst hvem du var hadde du fått en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. januar 2015 #1460 Del Skrevet 11. januar 2015 Ensomhet, kjedsomhet og en hel rekke I-landsproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå