AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1401 Del Skrevet 1. januar 2015 Fordi jeg dro fra nyttårsfesten uten å si i fra til noen. Følte jeg failet sosialt sett. Anonymous poster hash: 5cc42...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1402 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har ikke fått en eneste sms med godt nytt år. Og fikk heller ingen med ønsker om god jul. Ikke er jeg på sosiale medier heller. Føler meg så glad og verdsatt Anonymous poster hash: 3b61a...860 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1403 Del Skrevet 1. januar 2015 Fordi jeg dro fra nyttårsfesten uten å si i fra til noen. Følte jeg failet sosialt sett. Anonymous poster hash: 5cc42...012 Da er vi to gumman. Anonymous poster hash: da270...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. januar 2015 #1404 Del Skrevet 1. januar 2015 Hunden min har begynt å halte igjen Fin start p det nye året..sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #1405 Del Skrevet 1. januar 2015 Hunden min har begynt å halte igjen Fin start p det nye året..sukk Åhhhh Uffa, er han gammel? Hva slags hun der det? Boxer, Rotweiler? Bare vet det er hun som får fort hofteproblemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1406 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har ikke fått en eneste sms med godt nytt år. Og fikk heller ingen med ønsker om god jul.Ikke er jeg på sosiale medier heller. Føler meg så glad og verdsatt Anonymous poster hash: 3b61a...860 Vel overstått jul, og godt nyttår! Håper du får mange nye venner i 2015. AB er litt vanskelig å sende pm til.Anonymous poster hash: 76201...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #1407 Del Skrevet 1. januar 2015 Men du er jo Ab selv så da skulle jo det være enkelt...! Da kan ikke personen sende deg en PM heller. Snakk om dilemma MEN GODT NYTT ÅR TIL DERE BEGGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1408 Del Skrevet 1. januar 2015 Men du er jo Ab selv så da skulle jo det være enkelt...! Da kan ikke personen sende deg en PM heller. Snakk om dilemma MEN GODT NYTT ÅR TIL DERE BEGGE. Anonymous poster hash: 3b61a...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. januar 2015 #1409 Del Skrevet 1. januar 2015 Nesten ingen skrev noe inne tråden min om Kvinneguidens nyttårskavalkade. 1st world problems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. januar 2015 #1410 Del Skrevet 1. januar 2015 Åhhhh Uffa, er han gammel? Hva slags hun der det? Boxer, Rotweiler? Bare vet det er hun som får fort hofteproblemer Han er en 5 år gammel pomeranian. Han har vært gjennom alle slags tester, CT og ingenting tyder på verken brudd eller betennelse. Veterinæren har aldri sett noe sånt før og eneste svaret han hadde var at det er psykisk. Gikk på medisin i lang tid og ble bra i en måneds tid og like før jul begynte han å halte igjen. Han har ikke vondt, spiser normalt og er glad, men jeg blir så lei meg når jeg ser han halte Blir vel veterinær på'n igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #1411 Del Skrevet 1. januar 2015 Han er en 5 år gammel pomeranian. Han har vært gjennom alle slags tester, CT og ingenting tyder på verken brudd eller betennelse. Veterinæren har aldri sett noe sånt før og eneste svaret han hadde var at det er psykisk. Gikk på medisin i lang tid og ble bra i en måneds tid og like før jul begynte han å halte igjen. Han har ikke vondt, spiser normalt og er glad, men jeg blir så lei meg når jeg ser han halte Blir vel veterinær på'n igjen... Nommen, blir riktig lei meg jeg. Åhhhh skulle gitt deg og han en klem bare for at dere skulle føle dere bedre Håper Vetrinæren finner ut av dette. Kan jo også bare være en "bagatell" Har hørt at det er noen som gjør det med vilje også. (Just because they can) Har du klemt over hele benet og dett om det er noen steder han evt trekker seg tilbake? Skal krysse fingrene jeg Lykke til hos vetrinæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. januar 2015 #1412 Del Skrevet 1. januar 2015 Nommen, blir riktig lei meg jeg. Åhhhh skulle gitt deg og han en klem bare for at dere skulle føle dere bedre Håper Vetrinæren finner ut av dette. Kan jo også bare være en "bagatell" Har hørt at det er noen som gjør det med vilje også. (Just because they can) Har du klemt over hele benet og dett om det er noen steder han evt trekker seg tilbake? Skal krysse fingrene jeg Lykke til hos vetrinæren Hjertelig takk for så fine ord, de varmer og gjør at jeg ikke mister all håp, takk takk Har klemt på benet hans og tyder ikke på noen smerte, absolutt ingenting så jeg har også i det siste tenkt at han kanskje later som, lille luring..Men allikevel så gjør det vondt i "mammahjertet". Takk for lykkeønskningene også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #1413 Del Skrevet 1. januar 2015 Hjertelig takk for så fine ord, de varmer og gjør at jeg ikke mister all håp, takk takk Har klemt på benet hans og tyder ikke på noen smerte, absolutt ingenting så jeg har også i det siste tenkt at han kanskje later som, lille luring..Men allikevel så gjør det vondt i "mammahjertet". Takk for lykkeønskningene også Bare hyggelig, men si hvordan det går fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. januar 2015 #1414 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er trist fordi jeg ikke har noen venner her jeg bor, selv om jeg har bodd her i tre år, fordi jeg plutselig innså at jeg egentlig har vært alene med en to og et halvtåring med mye trass det meste av jula og at jeg stort sett er alene selv om samboeren er hjemme ( han er musiker og har jobbet flere netter og sover det meste av dagen, før han må dra rett etter middag) Han var hjemme i går og fikk noen timer med oss. Har sett andre mennesker julaften og første juledag, 2. Juledag dro eldstegutten på 10 til sin far, så jeg har ikke hatt ett eneste menneske som kunne føre en fornuftig samtale med meg, mer enn en kort stund. I tillegg er jeg gravid og det er jeg jo glad for, men formen er ikke helt på topp på grunn av litt lavt blodtrykk og bekkenløsning. Huset ser jævlig ut, fordi jeg orker så lite bortsett fra å lufte hunden og ta meg av barnet, ta ut og inn av oppvaskmaskinen og vaske klær. En del av årsaken til at jeg ikke orker så mye er at jeg er lei meg. I morgen er det liksom nyttårsaften og jeg orker bare ikke å sette i gang rydde, vaske og matlagingsprosjektet jeg pleier å drive på med og vanligvis liker. Familien min bor over 100 mil unna og de gamle vennene er blitt veldig fjerne, det er nesten så jeg lurer på om det er en slags konspirasjon om å ikke bry seg med det når jeg tar kontakt, så jeg har nesten sluttet, bortsett fra en og annen kommentar på Facebook. Har ikke orket å bry dem med at jeg er gravid en gang. Jeg går ut fra at det ikke er noen konspirasjon, men bare at de er for opptatt av livene sine og omgangskretsen på hjemstedet eller der de bor til å tenke så mye på meg og det,finner jeg egentlig ganske naturlig, men det er sårt. Innså i dag at jeg ikke har ledd ordentlig på over et år og ikke følt meg så glad som jeg pleier en eneste dag, siden i sommer, så da ble jeg skikkelig trist. Har gått rundt og smågrått i hele kveld, samtidig som jeg er såpass sint for at jeg har det slik, at jeg egentlig har lyst til å knuse noe, eller fyre opp et svært bål i hagen som jeg hive halvparten av eiendelene våre på, bare for at noen skal skjønne at noe er ordentlig galt. Har snakket med min samboer om hvordan jeg har det, men jeg tror ikke han skjønner hvor ille det er, siden jeg er alt for flink til å se gladere ut enn jeg egentlig er, klager litt for sjeldent og er selvstendig av natur. Jeg vil dessuten at han skal ha jobben som han har, selv om det fører til en del ulemper, fordi han er som skapt for å ha en slik jobb og jeg vil ha en mann som trives med det han gjør. Det var dagens klagesang.Anonymous poster hash: c9c58...bb3 Dette var en trist melding å lese Jeg synes du rett og slett bare skal høre med disse gamle vennene dine om hvorfor de virker så lite interesserte, si at du har lyst til å ha kontakt og finne på ting, men at du er redd for å mase? Ikke vet jeg hvor i landet du bor, men det må jo være noen måter å skaffe seg nye venner på også For eks om du søker etter nye venner der du bor og omegn, inne på personlige meldinger på forumet her. Det eneste jeg har å klage over i dag er at jeg er vanvittig kvalm og uggen, men det er jo bare min egen feil...Jeg vet jo hva konsekvensene er å dra festen utover i morgentimene og ikke få noe søvn. Men det rare er at jeg bare har blitt dårligere og dårligere utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1415 Del Skrevet 1. januar 2015 Men du er jo Ab selv så da skulle jo det være enkelt...! Da kan ikke personen sende deg en PM heller. Snakk om dilemma MEN GODT NYTT ÅR TIL DERE BEGGE. Dilemmaet løst, skrev den triste ab inn i Livet i blokka tråden!Anonymous poster hash: 76201...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. januar 2015 #1416 Del Skrevet 1. januar 2015 Bare hyggelig, men si hvordan det går fremover da Skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1417 Del Skrevet 1. januar 2015 Dette var en trist melding å lese Jeg synes du rett og slett bare skal høre med disse gamle vennene dine om hvorfor de virker så lite interesserte, si at du har lyst til å ha kontakt og finne på ting, men at du er redd for å mase? Ikke vet jeg hvor i landet du bor, men det må jo være noen måter å skaffe seg nye venner på også For eks om du søker etter nye venner der du bor og omegn, inne på personlige meldinger på forumet her. Det eneste jeg har å klage over i dag er at jeg er vanvittig kvalm og uggen, men det er jo bare min egen feil...Jeg vet jo hva konsekvensene er å dra festen utover i morgentimene og ikke få noe søvn. Men det rare er at jeg bare har blitt dårligere og dårligere utover dagen! De gamle vennene bor fra 60 til 120 mil unna. Jeg hadde nok sikkert hatt lettere for å få venner om ikke mannen hadde disse ugudelige arbeidstidene og reisene og jeg kunne regne med at jeg kunne melde meg på hobbyer som foregår til fast tid, eller at vi hadde familie som kunne være barnevakt. Jeg jobber jo, selv om stillingen er redusert mye på grunn av nedbemanning. Har dessverre ikke funnet noen på jobben som det er naturlig for meg å henge med - de har liksom sine faste venner. Takk for tips uansett Anonymous poster hash: c9c58...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1418 Del Skrevet 1. januar 2015 Er forresten bedre i dag, min kjære fikset nyttårsaftenen for oss, på en koselig og enkel måte. Anonymous poster hash: c9c58...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. januar 2015 #1419 Del Skrevet 1. januar 2015 Oppgaven jeg hadde brukt 2 måneder på ikke ble godkjent og må skrives på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. januar 2015 #1420 Del Skrevet 1. januar 2015 Er trist i dag fordi jeg reiser hjem i overimorgen, og vet ikke når jeg får se mamma igjen. Noen måneder føles uutholdelig lenge.. 1st world problems her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå