Rainbow Skrevet 31. mars 2013 #801 Del Skrevet 31. mars 2013 Fordi jeg fant ut sent i går kveld at mange av vennene mine hadde fest, og jeg var ikke invitert. Føles som en fjortisproblemstilling, og skjønner ikke hvorfor folk i tredveåra glemmer venner de ikke har sett på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 31. mars 2013 #802 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) . Endret 21. mai 2020 av Luppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miq Skrevet 31. mars 2013 #803 Del Skrevet 31. mars 2013 Fordi jeg hadde bestemt meg for å sende melding til han jeg liker idag, og kanskje til og med spørre om vi skulle finne på noe. Men angsten for å bli avvist og hva han vil tenke om meg setter en klar stopper for det.. Så nå prøver jeg å innstille meg på å bare la han gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. mars 2013 #804 Del Skrevet 31. mars 2013 Har hatt en uoverenstemmelse med min kjære og han gir ikke lyd fra seg. Samt at noen jeg er i fam med ikke stilte opp da de hadde sjansen, og samtidig blånekter for at det var de sin egen feil.. så nå er det jeg som er syndebukken. Igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. april 2013 #805 Del Skrevet 5. april 2013 Fordi, meh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. april 2013 #806 Del Skrevet 5. april 2013 Fordi, meh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 5. april 2013 #807 Del Skrevet 5. april 2013 Fordi jeg nok en gang sitter hjemme alene, da kjæresten jobber seint enda en gang. Det er fredag og jeg hadde lyst å kose meg med ham. Og det går opp for meg at jeg har veldig få venner i byen, og enda færre som jeg tørr å ta kontakt med. Og jeg har spist for mye godterier. Og jeg er sint på en av våre ulydige hunder. Og jeg er trist fordi jeg ser for meg at kjæresten sitter på jobben med ei jente som jobber der, og får klump i halsen. Og.. jeg er ensom. punktum. Blæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 7. april 2013 #808 Del Skrevet 7. april 2013 R.I.P Clive Burr...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2013 Forfatter #809 Del Skrevet 7. april 2013 Wow..... Iron Maiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. april 2013 #810 Del Skrevet 7. april 2013 det er søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. april 2013 #811 Del Skrevet 7. april 2013 Fremdeles Meh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #812 Del Skrevet 8. april 2013 Fordi jeg skulle ønske jeg var viktig for noen der ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. april 2013 #813 Del Skrevet 8. april 2013 Fordi jeg skulle ønske jeg var viktig for noen der ute du er viktig for nokon! sender deg ein klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 9. april 2013 #814 Del Skrevet 9. april 2013 Fordi jeg skulle ønske jeg var viktig for noen der ute Du betyr helt sikkert mye for mange. De viser kanskje ikke alltid det like godt, men innerst inne preger du mange på et positivt vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2013 Forfatter #815 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg kjenner meg litt trist når hyggelig bekjentskap går over til å bli noe tyngende noe, som ikke er trivelig lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. april 2013 #816 Del Skrevet 24. april 2013 Fordi bestefaren min kan dø når som helst . Kommer til å savne han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. april 2013 #817 Del Skrevet 24. april 2013 Fordi bestefaren min kan dø når som helst . Kommer til å savne han. Brimi da, det var ikke gode nyheter. Masse klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. april 2013 #818 Del Skrevet 25. april 2013 Brimi da, det var ikke gode nyheter. Masse klemmer Takk for klemmer:) Er så fælt å gå å vente på telefon om at nå er det over . Det var så trist å se hvor mye han har forandret seg på 4-5 måneder:( Han ville ikke slippe hånden min når jeg skulle gå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2013 Forfatter #819 Del Skrevet 27. april 2013 ...når folk jeg kjenner blir energityver og jeg ikke orker å besøke dem lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2013 #820 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg hadde en skikkelig kjip drøm i natt som var veldig virkelig og følelsen sitter ennå i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå