Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg fant ut sent i går kveld at mange av vennene mine hadde fest, og jeg var ikke invitert. Føles som en fjortisproblemstilling, og skjønner ikke hvorfor folk i tredveåra glemmer venner de ikke har sett på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg hadde bestemt meg for å sende melding til han jeg liker idag, og kanskje til og med spørre om vi skulle finne på noe. Men angsten for å bli avvist og hva han vil tenke om meg setter en klar stopper for det.. Så nå prøver jeg å innstille meg på å bare la han gå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Har hatt en uoverenstemmelse med min kjære og han gir ikke lyd fra seg. Samt at noen jeg er i fam med ikke stilte opp da de hadde sjansen, og samtidig blånekter for at det var de sin egen feil.. så nå er det jeg som er syndebukken. Igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg nok en gang sitter hjemme alene, da kjæresten jobber seint enda en gang.

Det er fredag og jeg hadde lyst å kose meg med ham. Og det går opp for meg at jeg har veldig få venner i byen, og enda færre som jeg tørr å ta kontakt med.

Og jeg har spist for mye godterier.

Og jeg er sint på en av våre ulydige hunder.

Og jeg er trist fordi jeg ser for meg at kjæresten sitter på jobben med ei jente som jobber der, og får klump i halsen.

Og.. jeg er ensom. punktum.

Blæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Fordi jeg skulle ønske jeg var viktig for noen der ute

du er viktig for nokon! sender deg ein klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

Fordi jeg skulle ønske jeg var viktig for noen der ute

Du betyr helt sikkert mye for mange. De viser kanskje ikke alltid det like godt, men innerst inne preger du mange på et positivt vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg kjenner meg litt trist når hyggelig bekjentskap går over til å bli noe tyngende noe, som ikke er trivelig lengre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gunfreak

Fordi bestefaren min kan dø når som helst . Kommer til å savne han.

Brimi da, det var ikke gode nyheter. :hug: Masse klemmer :klemmer::klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brimi da, det var ikke gode nyheter. :hug: Masse klemmer :klemmer::klem:

Takk for klemmer:) Er så fælt å gå å vente på telefon om at nå er det over . Det var så trist å se hvor mye han har forandret seg på 4-5 måneder:( Han ville ikke slippe hånden min når jeg skulle gå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når folk jeg kjenner blir energityver og jeg ikke orker å besøke dem lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skikkelig kjip drøm i natt som var veldig virkelig og følelsen sitter ennå i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...