juliane Skrevet 16. mars 2013 #761 Del Skrevet 16. mars 2013 Fordi jeg føler fundamentet i livet mitt smuldrer opp, en bit av gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. mars 2013 #762 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvordan vet du det? Hadde det på følelsen. Og jeg hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #763 Del Skrevet 16. mars 2013 ...fordi den påskemarsipanen jeg hadde gledet meg sånn til, ikke smakte så godt som jeg hadde fantasert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 16. mars 2013 #764 Del Skrevet 16. mars 2013 Fordi jeg er syk, og får ikke den støtten jeg kunne trengt for å få lest til en viktig prøve tidlig neste uke. Det gjør meg litt motløs, og pga formen min ble jeg trist over dette i tillegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashleigh Skrevet 16. mars 2013 #765 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Fordi jeg ikke har det spesielt bra på jobb akkurat nå, og det påvirker det meste andre i livet mitt. Sliter med motivasjon og energi. Endret 16. mars 2013 av Ashleigh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 16. mars 2013 #766 Del Skrevet 16. mars 2013 Fordi jeg føler fundamentet i livet mitt smuldrer opp, en bit av gangen... Jeg føler meg trist i dag fordi min snart 14 år gamle hund ikke kommer til å leve til påske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 17. mars 2013 #767 Del Skrevet 17. mars 2013 Hadde det på følelsen. Og jeg hadde rett Så trist. Går det bra med deg? Det er aldri lett med brudd, men noen ganger er det mer ventet enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarryGopnik Skrevet 17. mars 2013 #768 Del Skrevet 17. mars 2013 Blake Carrington er død. http://www.kjendis.n...kreft/11119549/ Rare greier dette. Han er en av disse mennene som har fulgt meg opp igjennom, og jeg syns at hans utseende er som en snill gammel bestefars...og jeg føler littebittegranne sorg her jeg sitter, akkurat som jeg gjorde da Kong Olav døde. Jeg kjente dem jo ikke, men alikevel... Han ser ut som en sterk, gammel indianer, om en ser på ansiktet hans. Tror jeg skal tenne et lys jeg, og ønske ham god reise videre. *tråden er ment som en liten ventil for tristheter i hverdagen - vi trenger å få ut slikt også* Kjære Hoppetaujente, Blake er død, men hva betyr det egentlig? Han så ganske død ut siste sesongene av Dynastiet anyway, Luktet sikkert vondt også- sånn gammelmannsånde. Like greit å få den lukta under jorda! Gopnik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #769 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg kjenner meg litt trist når nye medlemmer kommer inn for å bidra på et forum og glemmer å ta av seg de gjødselbefengte støvlene og klærne sine, etter å tydeligvis ha vokst opp i et mentalt fjøs. Skjerp deg, Larry. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. mars 2013 #770 Del Skrevet 17. mars 2013 Så trist. Går det bra med deg? Det er aldri lett med brudd, men noen ganger er det mer ventet enn andre. Går bedre nå, men kjipt å gå glipp av drømmemannen. Vil han ikke ha meg så er det jo ingenting å gjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 17. mars 2013 #771 Del Skrevet 17. mars 2013 Går bedre nå, men kjipt å gå glipp av drømmemannen. Vil han ikke ha meg så er det jo ingenting å gjøre med. Drømmemannen er da vel ikke en som ikke vil ha deg, Elissima? Drømmemannen er han som virkelig elsker deg, kjemper for dere sammen som par, kommuniserer godt, og som får deg til å føle deg virkelig vel. Det er iallefall en slik kvinne jeg ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. mars 2013 #772 Del Skrevet 17. mars 2013 Drømmemannen er da vel ikke en som ikke vil ha deg, Elissima? Drømmemannen er han som virkelig elsker deg, kjemper for dere sammen som par, kommuniserer godt, og som får deg til å føle deg virkelig vel. Det er iallefall en slik kvinne jeg ser etter. Jeg vet, men alt stemte mellom oss. Vi hadde mange felles interesser, og samme syn på verdier. Men det finnes flere drømmemenn der ute sikkert, bare at sjansen for at jeg møter de er minimal Menn kan få deg til å føle deg så bra, men rive deg i stykker på et øyeblikk. Jeg forstår ikke menn. Har ikke grått i dag, utrolig nok. Kanskje jeg er tom for tårer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 17. mars 2013 #773 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet, men alt stemte mellom oss. Vi hadde mange felles interesser, og samme syn på verdier. Men det finnes flere drømmemenn der ute sikkert, bare at sjansen for at jeg møter de er minimal Menn kan få deg til å føle deg så bra, men rive deg i stykker på et øyeblikk. Jeg forstår ikke menn. Har ikke grått i dag, utrolig nok. Kanskje jeg er tom for tårer. Etter et brudd tror man ofte at man har brukt opp alle sjanser på å finne den rette. Men det er sjeldent tilfelle. Det kan ta litt tid, men plutselig dukker den rette opp - igjen. Merkelig det der. Etter et brudd pleier jeg alltid å ta litt tid, og bli kjent med meg selv på nytt igjen. Finn på masse med venner og familie. Det vil lindre stort. Låser man seg selv inne, så blir det kun til at man drar seg selv ned, og det blir en ond spiral. Opp og fram. Det gir nok liten trøst akkurat nå, men det er ikke lett å være mann heller. Så jeg kjenner igjen den følelsen av å bli revet i stykker, ja. Den går heldigvis over. Så skjønner man etterhvert at det var en mening med dette også. Sender deg gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. mars 2013 #774 Del Skrevet 17. mars 2013 Etter et brudd tror man ofte at man har brukt opp alle sjanser på å finne den rette. Men det er sjeldent tilfelle. Det kan ta litt tid, men plutselig dukker den rette opp - igjen. Merkelig det der. Etter et brudd pleier jeg alltid å ta litt tid, og bli kjent med meg selv på nytt igjen. Finn på masse med venner og familie. Det vil lindre stort. Låser man seg selv inne, så blir det kun til at man drar seg selv ned, og det blir en ond spiral. Opp og fram. Det gir nok liten trøst akkurat nå, men det er ikke lett å være mann heller. Så jeg kjenner igjen den følelsen av å bli revet i stykker, ja. Den går heldigvis over. Så skjønner man etterhvert at det var en mening med dette også. Sender deg gode tanker Takk for det Bandit. Hjelper mye å få slike tilbakemeldinger. Jeg tror vi hadde vært mindre stressa ang det her med dating og sånt om ikke samfunnet var så sykt par-fokusert. Man er liksom mislykket om man ikke har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 17. mars 2013 #775 Del Skrevet 17. mars 2013 Takk for det Bandit. Hjelper mye å få slike tilbakemeldinger. Jeg tror vi hadde vært mindre stressa ang det her med dating og sånt om ikke samfunnet var så sykt par-fokusert. Man er liksom mislykket om man ikke har noen. Helt riktig. Det går fint an å nyte livet som singel også. Så da blåser man i alle som har forventninger om noe annet. Ta den tiden du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. mars 2013 #776 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg føler meg litt trist i dag fordi jeg har fått pengeutpressningsbrev fra tollvesenet. De nekter å gi meg redusert årsavgift selv om jeg kan vise til ekstremt liten slitasje på veidekket, siden jeg har så slitte vinterdekk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. mars 2013 #777 Del Skrevet 17. mars 2013 Fordi hvis jeg ikke blir frisk innen 20 år så er sjangsen liten for at jeg skal oppleve å få et barn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. mars 2013 #778 Del Skrevet 17. mars 2013 Fordi alt går til helvete akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. mars 2013 #779 Del Skrevet 17. mars 2013 Har litt vondt i maven, og lurer på om jeg blir evig singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. mars 2013 #780 Del Skrevet 17. mars 2013 På grunn av at alt føles så menigsløst. Er inne i en noe tung periode psykisk, og det har vart en god stund. Det er hardt. Prøver å opprettholde troen på livet. Så leit å lese! Håper du har noen som kan gi deg hjelp og støtte. Jeg sliter selv med en langvarig depresjon. Det går litt opp og ned, men den er der i bakgrunnen hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå