Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ble trist da jeg leste om artisten "Anastacia"....som har fått kreft igjen. Det rammer så mange. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dizzie.o_0

Jeg er litt trist fordi alle besteforeldra mine untatt en skranter for tiden, bigtime, og det ser ut til at bestemor ender opp alene, fordi jeg ikke kan jobbe og fordi jeg prøver så forbanna hardt uten å bli friskere.

Litt fordi jeg mister vennene mine en etter en fordi jeg prøver å bli en bedre person; ikke verre. Og litt fordi penger ser ut til å forbli et problem lenge og stresset av det tærer på forholdet mellom meg og samboeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det og ha barn av og til føles som en evig kamp.

Hun er 5 og driver meg (og tidvis hennes far) til vannvid.

Hvorfor kan hun ikke bare for en gangs skyld gjøre som jeg sier, istedet for og holde på med alt det surret istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har fått i meg noe mat de siste dagene og jeg hadde håpet det gikk greit, men viste seg at det gikk veldig utover jobb, hverdagen, energien og lysta mi til å gjøre eller klare noen ting, og det er ikke noe gøy akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg rett og slett føler meg slapp og nummen for tida. Hadde ekstremt med energi og optimisme for en liten stund siden. Driver og balanserer på grensen til en liten depresjon tror jeg, må bare prøve å holde meg oppe på kanten. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler at veldig få skjønner helsesituasjonen min og maser om at jeg må komme meg i jobb.

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg brant nesten ned det nye huset vårt i dag, og hunden kunne dødd av røykforgiftning. Er helt utafor og klarer ikke roe meg ned. Er så idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Fordi jeg brant nesten ned det nye huset vårt i dag, og hunden kunne dødd av røykforgiftning. Er helt utafor og klarer ikke roe meg ned. Er så idiot!

Oi, usjda! Hva skjedde? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Uhh? Så godt det gikk bra med dere da! :sjokkert::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler hverdagen er så slitsom om dagen.

(men jeg er mye "flinkere" til og se det slitsomme istedet for det som er bra. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg ikke klarer å få tilbake den følelsen av at det er vidunderlig å stå opp klokka seks hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi idag skal jeg møte de i familien som ikke forstår. Og min far som jeg ikke har pratet med på ca. et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Reza08

På grunn av at alt føles så menigsløst. Er inne i en noe tung periode psykisk, og det har vart en god stund. Det er hardt. Prøver å opprettholde troen på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fikk avslag på grått papir av han som jeg har prata med siden september. Hadde det enda vært fordi han ikke liker meg hadde det vært greit, men han er bare ikke klar for forhold, og synes fremtiden er så usikker både for meg og han mtp jobb og bosted og alt egentlig. Så han har tatt på steinmaska (hans ord) og må tenke på seg selv. Og jeg, vel jeg må bare akseptere det. Hva annet kan en gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...