Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei. :klem:

..Jeg slo opp med kjæresten i jula fordi han er slem mot meg og nå gruer jeg meg til å treffe på ham igjen siden han hater meg nå, og jeg er litt redd for hva han kan finne på hvis han ser meg.

og jeg er lei meg fordi at jeg nå er singel og det suger (nei, jeg vil ikke bli sammen med ham igjen)

wow, det var klaging det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. :( Og jeg er litt trist for at "noen jeg kjenner"

ikke får realisert det de aller helst vil, akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist fordi matteprøven gikk rett i dass, jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke fag jeg skal ta til neste og nesteneste år, og kjæresten min er utilgjengelig for tiden. Han lovte å være med meg i dag :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som faker at de er noe de ikke er.

Som ikke forstår at om de slipper alt å bare er seg selv fullt og helt så går ting dems vei på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjorde det slutt med meg, å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! :(

Få det ut, ta deg sammen, og fortsett livet ditt. For det går nemlig videre, og det er kun du som bestemmer hvor bra det kan bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er så satans leeeeei

Jeg blir trist når jeg ser at Lurifix er trist. Og så savner jeg tegningene hans og de små videosnuttene. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner gutten min.

Han var super deprimert og jeg prøvde å trøste han. Så spurte jeg han om han og kompisen hadde kranglet (som er en felles kompis). Plutselig ba meg dra til helvete og slettet meg på facebook og hele pakka. Jeg skjønner ikke en dritt, for han lar aldri ting gå utover meg sånn...

Han la meg til som venn igjen dagen etterpå.. men har ikke skrevet noe til meg, annet enn å like et par statuser. Skrevet til han nå å spurt hva som var greia, men har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Fordi lurifix unngår meg totalt uten at jeg har gjort en dritt.

Du trenger ikke å ha gjort noe for at jeg gjør som jeg gjør. Jeg er tross alt insane. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Du trenger ikke å ha gjort noe for at jeg gjør som jeg gjør. Jeg er tross alt insane. =)

Det er jævlig dårlig gjort av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...