LeaMichele Skrevet 22. november 2012 #621 Del Skrevet 22. november 2012 Har begynt å tvile igjen. Er det verdt det, er det sånn her det skal være resten av livet? Får ikke stoppet tårene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. november 2012 #622 Del Skrevet 23. november 2012 Fordi... alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2012 Forfatter #623 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg blir litt trist på Karpuzis vegne når "alt" er trist. Det er ganske mye tristhet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snow Princess Skrevet 24. november 2012 #624 Del Skrevet 24. november 2012 Fordi jeg og kjæresten min har kranglet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. november 2012 #625 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg får hetta av å være mett og noia når det blir brukt lettrømme i stedet for matyoghurt. Jeg vet det er tåpelig men kan ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 27. november 2012 #626 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi at jeg ikke vil være her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. november 2012 #627 Del Skrevet 27. november 2012 Av samme grunn som de 4 siste ukene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. november 2012 #628 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi enda en reiste fra oss. Tredje dødsfall denne høsten, jeg kan ikke dra i begravelsen og være sammen med resten av familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 27. november 2012 #629 Del Skrevet 27. november 2012 for at jeg er meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 28. november 2012 #630 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi idag ble det bare så alt for mye på engang :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 28. november 2012 #631 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi jeg bare er generelt nedstemt for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 28. november 2012 #632 Del Skrevet 28. november 2012 jeg gruer meg skikkelig til neste eksamen. Har ikke snøring på faget (har prøvd å henge med i hele år, så ikke slækking der), og skal sitte å overbevise sensor om at jeg er kjempe flink i over 20 minutter. Det er ganske lenge på å prate om noe man ikke vet særlig om.. Håper jeg kan litt mer til onsdag (det er Dagen). Også savner jeg hjemme Jaja, maks en og en halv uke til jeg reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snerk Skrevet 28. november 2012 #633 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi moren min mest sannsynlig har fått kreft for andre gang. Fordi lillebroren min bor milevis unna og jeg vil se han vokse opp. Fordi jeg har avlyst timene mine hos psykologen, til tross for at jeg kjenner depresjonen komme krypende frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. november 2012 #634 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi det knirker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2012 Forfatter #635 Del Skrevet 28. november 2012 Kjenner meg ør-bittelitt trist fordi folk ikke gjenkjenner aldringens tegn og tror at det er huset som knirker i stedenfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. november 2012 #636 Del Skrevet 28. november 2012 Hvilket hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivana Skrevet 28. november 2012 #637 Del Skrevet 28. november 2012 .... det er mørketid, og har sittet i halve dag å lest om skumle fremtidspådommer (les: singularity) og at vi alle en dag vil bli lastet ned i et softwear av noe slag. Hjelp!! Jeg har visst litt for lite å bekymre meg for:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 29. november 2012 #638 Del Skrevet 29. november 2012 Alle trådene i samliv og relasjoner kategorien om utroskap og generelt all faenskapen som folk går igjennom. Det har bare gjort sterkt inntrykk på meg i det siste og blir litt paranoid. Tok opp igjen eksamen i matte i går og igjen gikk det ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2012 Forfatter #639 Del Skrevet 29. november 2012 Hvilket hus? Å. Huff. Da forstår jeg... Mannfolk! Men det jeg egentlig er trist over er at "de" eksperimenterer med forskjellige matvarer som hver for seg smaker godt, men ikke sammen. Juleyoghurten er yækk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. november 2012 #640 Del Skrevet 30. november 2012 ...jeg fikk ikke jobben jeg hadde lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå