Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Har begynt å tvile igjen. Er det verdt det, er det sånn her det skal være resten av livet?

Får ikke stoppet tårene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir litt trist på Karpuzis vegne når "alt" er trist. Det er ganske mye tristhet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hetta av å være mett og noia når det blir brukt lettrømme i stedet for matyoghurt. Jeg vet det er tåpelig men kan ikke la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Fordi enda en reiste fra oss. Tredje dødsfall denne høsten, jeg kan ikke dra i begravelsen og være sammen med resten av familien. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gruer meg skikkelig til neste eksamen. Har ikke snøring på faget (har prøvd å henge med i hele år, så ikke slækking der), og skal sitte å overbevise sensor om at jeg er kjempe flink i over 20 minutter. Det er ganske lenge på å prate om noe man ikke vet særlig om.. Håper jeg kan litt mer til onsdag (det er Dagen).

Også savner jeg hjemme :( Jaja, maks en og en halv uke til jeg reiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi moren min mest sannsynlig har fått kreft for andre gang. Fordi lillebroren min bor milevis unna og jeg vil se han vokse opp. Fordi jeg har avlyst timene mine hos psykologen, til tross for at jeg kjenner depresjonen komme krypende frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg ør-bittelitt trist fordi folk ikke gjenkjenner aldringens tegn

og tror at det er huset som knirker i stedenfor.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... det er mørketid, og har sittet i halve dag å lest om skumle fremtidspådommer (les: singularity) og at vi alle en dag vil bli lastet ned i et softwear av noe slag. Hjelp!! Jeg har visst litt for lite å bekymre meg for:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene i samliv og relasjoner kategorien om utroskap og generelt all faenskapen som folk går igjennom. Det har bare gjort sterkt inntrykk på meg i det siste og blir litt paranoid.

Tok opp igjen eksamen i matte i går og igjen gikk det ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hus?

Å. Huff. Da forstår jeg... Mannfolk! :glare:

Men det jeg egentlig er trist over er at "de" eksperimenterer med forskjellige matvarer

som hver for seg smaker godt, men ikke sammen. Juleyoghurten er yækk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...