ism85 Skrevet 2. april 2010 #1 Del Skrevet 2. april 2010 Lurer på om noen gidder se gjennom alle bildene mine på fb(ca250) og fortelle meg hvilke som ser bra ut og hvilke som ser ille ut og kanskje gi ca tall på den berømte skalen (1-10). Helst damer fra 20 til 30. Kan gjøre det samme for deg om du vil. send en pm. Om noen lurer på hvorfor kan de ta en titt i div andre tråder her, feks om nettdating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 3. april 2010 #2 Del Skrevet 3. april 2010 250 facebook bilder O_o Ble imponert nå... Selv har jeg 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neshorn Skrevet 3. april 2010 #3 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har nesten 700, noen som gidder ta mine? Men til TS; jeg foreslår du velger ut noen (men nok og varierte nok til å få helhetsinntrykk), tviler på noen orker 250 bilder. Og husk at skalaen er subjektiv, jeg syns hvertfall det er vanskelig å plassere folk. Lettere å si feks under gj.snitt, gj.snitt, over gj.snitt og fantastisk pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 4. april 2010 250 tar jo ikke så lang ting 1sek på hver blir under 5min tror de fleste glatt kaster bort mye mer tid en dette foran skjermen =) Ingen som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #5 Del Skrevet 4. april 2010 250 tar jo ikke så lang ting 1sek på hver blir under 5min tror de fleste glatt kaster bort mye mer tid en dette foran skjermen =) Ingen som gidder? Hvilke bilder er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2010 Tror ikke helt jeg skjønner spørsmålet anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. april 2010 #7 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg gidder i alle fall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermimz Skrevet 4. april 2010 #8 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg gidder i alle fall ikke Bra du sier ifra, sånn i tilfelle han skulle spørre deg personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 5. april 2010 1 av 500... og hun har ikke latt høre fra seg. Litt mye å be om ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå