Jinx Skrevet 13. september 2003 #1 Del Skrevet 13. september 2003 Om du fikk tvillinggutter, hva skulle de hete da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2003 #2 Del Skrevet 13. september 2003 Filip og Felix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Filip og Felix Og hva skulle de hett om de ikke skulle oppdras til å bli klovner på ett sirkus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2003 #4 Del Skrevet 13. september 2003 Og hva er galt med de navnene? Har du ikke hørt, gjest, som sikkert hadde det travelt med å logge av nå, at navnet skjemmer ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. september 2003 #5 Del Skrevet 13. september 2003 Nicklas og Joakim.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 13. september 2003 #6 Del Skrevet 13. september 2003 Benjamin og Noah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. september 2003 #7 Del Skrevet 13. september 2003 Ikke riktig sikker, men det første som faller meg inn er Ulv og Tengel. JA, jeg liker spesielle navn. Og NEI, det er ikke fordi jeg har lest Isfolket (før noen spør, liksom...) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. september 2003 #8 Del Skrevet 13. september 2003 lurven junior og lurven den yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 13. september 2003 #9 Del Skrevet 13. september 2003 gilbert og fritjof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. september 2003 #10 Del Skrevet 13. september 2003 Jørn og Bjørn Tom og Tomas Donpedro er i tullehumør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 13. september 2003 #11 Del Skrevet 13. september 2003 Alexander og Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ridder Reddik Skrevet 13. september 2003 #12 Del Skrevet 13. september 2003 Jonathan og Jonas Gaute og Brage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 13. september 2003 #13 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg liker spesielle navn: Alessandro (en variant av et av mine favorittnavn) og Orlando (tittelen til min favorittbok, som også en utrolig vakker "alvemann" er oppkalt etter... ) Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 13. september 2003 #14 Del Skrevet 13. september 2003 Henrik og Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. september 2003 #15 Del Skrevet 13. september 2003 Jørn og Bjørn Ørn Bjørn og Jørn, mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. september 2003 #16 Del Skrevet 14. september 2003 Rene og Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. september 2003 #17 Del Skrevet 14. september 2003 Lukas og Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #18 Del Skrevet 14. september 2003 Hmm..... Den var verre. For jeg må jo følge opp tradisjonen med tre navn på disse barna også, når mine andre to har det.... *tenke tenke* Eirik Kristian Øyvind og Thomas Olav Rodny tenker jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 14. september 2003 #19 Del Skrevet 14. september 2003 Tex: Vad kallar du barnen när de har tre namn? Ett av namnen? Två av dem eller använder du alla tre? *bara nyfiken* Själv vet jag inte vad jag skulle ge pojkarna för namn. Hade svårt att hitta ett namn till vår kille (det blir en liten Malvin), och att då hitta två som ska passa ihop... Kanske John Victor och John Leo. Jo det skulle bli fint på tvillingarna. Jag gillar inte dubbelnamn i vanliga fall, men nu är det ju dubbla barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #20 Del Skrevet 14. september 2003 Dere svensker har jo lang tradisjon på å gi barna flere enn to navn, jeg husker Tjorven hadde fire..... Min første bruker de to første navnene til hverdags, men det hender ofte at jeg roper på henne med alle tre eller bare det siste navnet. Lillegutt bruker bare det aller første navnet, eller bare det siste eller det første og det siste. Litt avhengig av humør, egentlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå