Gå til innhold

Om du fikk to gutter ??

Jinx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva er galt med de navnene?

Har du ikke hørt, gjest, som sikkert hadde det travelt med å logge av nå, at navnet skjemmer ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke riktig sikker, men det første som faller meg inn er Ulv og Tengel.

JA, jeg liker spesielle navn. Og NEI, det er ikke fordi jeg har lest Isfolket :wink: (før noen spør, liksom...)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Jeg liker spesielle navn:

Alessandro (en variant av et av mine favorittnavn) og

Orlando (tittelen til min favorittbok, som også en utrolig vakker "alvemann" er oppkalt etter... :wink: )

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hmm.....

Den var verre.

For jeg må jo følge opp tradisjonen med tre navn på disse barna også, når mine andre to har det....

*tenke tenke*

Eirik Kristian Øyvind

og

Thomas Olav Rodny

tenker jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex: Vad kallar du barnen när de har tre namn? Ett av namnen? Två av dem eller använder du alla tre?

*bara nyfiken*

Själv vet jag inte vad jag skulle ge pojkarna för namn. Hade svårt att hitta ett namn till vår kille (det blir en liten Malvin), och att då hitta två som ska passa ihop...

Kanske John Victor och John Leo. Jo det skulle bli fint på tvillingarna. Jag gillar inte dubbelnamn i vanliga fall, men nu är det ju dubbla barn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere svensker har jo lang tradisjon på å gi barna flere enn to navn, jeg husker Tjorven hadde fire.....

Min første bruker de to første navnene til hverdags, men det hender ofte at jeg roper på henne med alle tre eller bare det siste navnet.

Lillegutt bruker bare det aller første navnet, eller bare det siste eller det første og det siste. Litt avhengig av humør, egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...