Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #1 Del Skrevet 13. september 2003 Blander dere, jeg ... er ikke noe for mitt rotete hode ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. september 2003 #2 Del Skrevet 13. september 2003 jeg og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Blander dere meg? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. september 2003 #4 Del Skrevet 13. september 2003 Noen ganger blir det forvirrende for en liten hjerne, men jeg tror da jeg har deg under kontroll.....er du en av "dem" du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. september 2003 #5 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg forholder meg bare til Lea, fordi det er henne som er Lea :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 13. september 2003 #6 Del Skrevet 13. september 2003 3 dl Lea, 2 ss Leah og en dæsj Leya. Verdens beste dame-kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #7 Del Skrevet 13. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #8 Del Skrevet 13. september 2003 Skulle jeg liksom ta det som et kompliment, Achmed? Ettersom det var mest av meg mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #9 Del Skrevet 13. september 2003 Lea er Lea, uansett hvordan en snur og vender på det. Men Leah og Leya blander jeg ja... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 13. september 2003 #10 Del Skrevet 13. september 2003 Dere glemte 2 dl Leo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2003 #11 Del Skrevet 13. september 2003 Leo? Næsj. Forøvrig blander jeg ikke Lea, men de to andre. Og hvertfall ikke Leo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #12 Del Skrevet 13. september 2003 Godt å høre at jeg ikke er så blandet likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 13. september 2003 #13 Del Skrevet 13. september 2003 Skulle jeg liksom ta det som et kompliment, Achmed? Ettersom det var mest av meg mener jeg? Veeel.... Det er mel i alle bakevarer, men det er det lille ekstra som gjør at du får gode boller. (Og da snakker vi hverken om å bolle eller å ha boller i ovnen, men rett og slett utrorolig gode hveteboller). På den annen side er melet, som er den viktigste ingrediensen, også noe du rett og slett ikke klarer deg uten. Uten mel, ingen bolle, uten Lea, kjipt KG. Assosier fritt som du vil, det er nok flere veier til Rom og Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #14 Del Skrevet 13. september 2003 Ro, ro til smiske-skjær... mange boller får du der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2003 #15 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg tok en nærmere kikk på den kroppen din, ach. Ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #16 Del Skrevet 13. september 2003 Bolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 13. september 2003 #17 Del Skrevet 13. september 2003 Hmm.. skjønner godt at dere blander hvis jeg legger madeleine i nick`et også,da blir det vel lettere å la vær å blande?? noen som vet hvordan jeg gjør det forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 13. september 2003 #18 Del Skrevet 13. september 2003 3 dl Lea' date=' 2 ss Leah og en dæsj Leya. Verdens beste dame-kake.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #19 Del Skrevet 13. september 2003 Leah: Bare så det er klart.. for min del trenger du ikke å bytte/endre på nicket ditt. Men om du vil endre likevel, så sender du en PM til Hege og forteller hvilket nick du vil ha. Så ordner hun det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. september 2003 #20 Del Skrevet 13. september 2003 Vil ha ren vare, jeg i hvert fall. Ikke blande Lea, vær så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå