Gå til innhold

Synes dere det er barnslig at maskuline menn spiser godteri?

oslotur

Anbefalte innlegg

jeg er en veldig maskulin mann med litt bygd kropp. men jeg har en liten "uvane" og det er at jeg rett og slett er godteriavhengig. jeg spiser det nesten så og si hver dag og klarer meg ikke uten. har egentlig vert sånn siden jeg var liten. men jeg har en misstanke om at kvinner tenker at det er veldig barnslig av meg, eller at jeg ikke har vokst opp helt i huet, selv om jeg har det. i gamle dager var det vertfall tabu for menn å spise godteri, men vi går jo framover.

hva er deres mening kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nærmer meg tresifret forholdsvis slank vekt og ser nok ikke spesielt femi ut, men hva hadde livet vært uten sure føtter, smurfepastiller og snap & crackle? Det er ikke barnslig, det er barnlig! :)

Endret av epsylon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker aldri over at det er barnslig eller noe at menn spiser godis.

Mye bedre med en mann som hopper oppi godisskålen med meg enn en som sitter ved siden av og skal være så fordømt sunn og fornuftig hele tiden. Vi har alle våre laster, og det virker som om du holder deg trent og flott alikevel. Hva skal da være problemet?

Jeg har aldri hørt ei jente si noe negativt om en mann som er glad i noe søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig å spise godteri? Nei, det har jeg aldri tenkt.

En usunn vane hvis man gjør det hver dag, men barnslig er det da ikke.

Endret av Vindmølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er drt dumeste jeg har hørt på lenge! barnslig å spise godteri?! Nei for alle del, selfølgelig er det ikke barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg syns det er idiotisk og viser at man tar lite vare på sin egen kropp når man spiser snop nesten hver dag. Det har ingen ting med kjønn eller kroppsbygning å gjøre.

Folk vet bedre i dag enn å gjøre slikt mot seg selv.

Men man kan jo si det samme om veldig mye, blant annet snus og mangel på fysisk aktivitet som er mine uansvarlige ting - så jeg antar at jeg er både en idiot og uvitende etter mine egne standarder.

At man gjør slike ting viser bare menneskelighet. Vi har alle våre ting som er idiotiske å gjøre, men som vi gjør likevel fordi det på en eller annen måte øker livskvaliteten vår - i hvertfall tilsynelatende.

så nei, jeg syns ikke det er barnslig. Bare dumt gjort. Det er nok mange her som gjør dumme ting som jeg har nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det er barnslig, nei.

Så lenge det ikke er snakk om kjærlighet på pinne, da - da ville jeg kanskje leet på et øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg synes det er direkte utiltrekkende med en mann som ofte spiser godterier (sjokolade, smågodt, chips, etc.)

Det er en usunn vane, og jeg forstår den til en viss grad...er jo ikke akkurat perfekt selv - men om man lever sammen, så ville jeg har sett på det som særs usjarmerende,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe - aldri tenkt på!!:P

er jo ikke det.

Spiser godis når det passer meg jeg, :-)

sunn skal jeg bli når jg legger om kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er barnslig, men enig med Ella_Grey ville nok reagert om det var kjærlighet på pinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv mann, men forbinder ikke godisgomling som noe hverken maskulint eller umaskulint. Ganske nøytralt egentlig.

Men daglig godisgomling avslører svak viljestyrke og konsekvenstenkning. Enda verre blir det om innpakningen overlates til andre fordi du ikke greier å orientere deg om hvor søpla er. Da burde varsellampene hos frøknene begynne å blinke, som et omen om skitne undikker på soveromsgulvet, smuler og søl i sofakroken og mye annet ekstraarbeid med å ha deg i hus...

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Er det noe du savner.

Jeg vil si at jeg er sukker avhengig og jeg tror en av årsaken er det er for å tette for et tom rom for en liten stund. Så nei det er ikke barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte utiltrekkende med en mann som ofte spiser godterier (sjokolade, smågodt, chips, etc.)

Det er en usunn vane, og jeg forstår den til en viss grad...er jo ikke akkurat perfekt selv - men om man lever sammen, så ville jeg har sett på det som særs usjarmerende,

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er en veldig maskulin mann med litt bygd kropp. men jeg har en liten "uvane" og det er at jeg rett og slett er godteriavhengig. jeg spiser det nesten så og si hver dag og klarer meg ikke uten. har egentlig vert sånn siden jeg var liten. men jeg har en misstanke om at kvinner tenker at det er veldig barnslig av meg, eller at jeg ikke har vokst opp helt i huet, selv om jeg har det. i gamle dager var det vertfall tabu for menn å spise godteri, men vi går jo framover.

Jeg synes ikke det er barnslig, men jeg er lite imponert over folk som maa ha godteri hver dag, uansett kjoenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Blir det mindre barnslig hvis en mindre maskulin mann spiser godteri? Hvorfor så redd for å fremstå som barnslig, det må vel være betydelig verre å fremstå som usunn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...