Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg fant ut i forrige uke at jeg er gravid. Tok en test på onsdag og en på lørdag. Den siste var en digital med ukeindikator, som sa gravid 3+. Etter at det første sjokket ga seg, har jeg lest det jeg har kommet over av informasjon. Har inntrykk av at "alle" har symptomer til og med før de har testet positivt. Selv merker jeg absolutt ingen ting bortsett fra manglende mens. Det er jo veldig tidlig da, vanskelig å regne ut når man ikke planlegger ;) Men jeg tror jeg er 5-6 uker på vei ca. Jeg er nesten litt nervøs siden jeg ikke kjenner noen ting. Men jeg hadde vel merket om det hadde skjedd noe galt, blødninger etc? Et annet spørsmål, når er det man skal til legen? Tenkte å drøye til etter påske før jeg ringer de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg var 12 uker på vei da hun merket litt kroppslige endringer, og hun hadde ikke hatt noen anelse om det. Hun hadde hatt mensen og alt som vanlig.

Skrevet (endret)

Gratulerer! :)

Eg merka ikkje så veldig mykje til symptom, anna enn at eg ikkje fekk mensen. Eg kjende kvalme frå veke 5, før eg hadde tatt ein test. Sjølv om me prøvde å bli gravide, var ikkje graviditet det første eg tenkte når eg vart kvalm. Etter testen kjende eg morgenkvalmen bli sterkare.

Første kontroll er vanlegvis i veke 8-12.

Lykke til. :)

Endret av cogito
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer annet enn at brystene ble ømme etterhvert, men det var ikke før senere. Priser meg lykkelig for å ha sluppet så billig unna :)

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer før uke 6.. da fikk jeg ømme bryster og var mye trøtt... i uke 10 kom kvalmen for meg, men varte bare et par uker så var det over igjen :)

Skrevet

Var litt trøtt bare, og fikk ømme bryster etterhvert (uke 6?), kvalm ble jeg ikke før rundt uke 9-10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...