Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #61 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har opplevd å bråvåkne midt på natta av at verandadøren i rommet ved siden av bli knust, og det var ikke tvil om at det var noen på vei inn. Jeg reagerte helt motsatt av hva jeg trodde, jeg ble så forbanna at jeg, uten å tenke meg om, føk ut i stua i bare trusa. Der stod det en kar og jeg kjefta ham huden full og lurte på hva FAEN han dreiv på med. Til informasjon var jeg 22 og knappe 160 høy da dette skjedde. (Nå viste det seg at det var en ganske trist historie da, fyren var en broren til en kompis, hadde blitt kastet ut av en hjemmealenefest i nabolaget uten yttertøy/sko, det var midt på vinteren og over 20 minus. Etter en lengre stund hadde han heldigvis (sier jeg nå) husket at jeg bodde i nærheten, men dessverre virket ikke dørklokka mi og full og desperat som han var endte han altså opp med å knuse seg vei inn. Gutten var 17 år, endte opp på sykehus med mindre forfrysningsskader og er overbevist om at han hadde dødd hadde han ikke gjort som han gjorde. Han gjorde opp for seg og takker meg dypt og inderlig hver gang han ser meg for at jeg bodde der jeg bodde.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 15. juli 2010 #62 Del Skrevet 15. juli 2010 ...er jeg redd tyven hadde fått besøk i gangen/stua/whatever. Så fikk vi ta det fra der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2010 #63 Del Skrevet 17. juli 2010 burde vel sagt at jeg skulle banka han, men vanskelig å si hvordan jeg hadde reagert, kanskjejeg bare hadde skreket som en liten jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå