Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #21 Del Skrevet 2. april 2010 uuuummmmh! Jeg mistenkte at endel av dere kunne ha litt tendens til vold, men...? :slåss: Jeg tror at 95% av all volden man ser på natterstid kommer av at gutter blir skuffa, frustrerte og sinte når de ikke får sex, så da denger de løs på hverandre for å avreagere. I mitt tilfelle kan nok noe av aggresjonen tilbakeføres til anabole steroider, men hadde jeg hatt en søt jente å boinke, så hadde jeg nok vært blid som en lerke. Enten knulle eller brøle, slik er jeg på bol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 2. april 2010 #22 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tror at 95% av all volden man ser på natterstid kommer av at gutter blir skuffa, frustrerte og sinte når de ikke får sex, så da denger de løs på hverandre for å avreagere. I mitt tilfelle kan nok noe av aggresjonen tilbakeføres til anabole steroider, men hadde jeg hatt en søt jente å boinke, så hadde jeg nok vært blid som en lerke. Enten knulle eller brøle, slik er jeg på bol. Gutter som boler slåss fordi bolinga gjør dem helt fucka i hodet. Ikke bare fordi de blir frusterte fordi de ikke får seg noe. Kanskje en idè å slutte å bole, da. Slik at du ikke blir så vanvittig ufordragelig. (Ingen jenter tenner på menn som kun har to ting i hodet: slossing og puling.) Kanskje det blir noe på deg da. Og on topic: Jeg ville fortsatt henta AG'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #23 Del Skrevet 2. april 2010 Gutter som boler slåss fordi bolinga gjør dem helt fucka i hodet. Jeg boler, men jeg slåss ikke. Blir litt fucka i hodet, dvs. at jeg blir hissig og ubeskrivelig sprengkåt hele tiden. Ellers går det glimrende (fy faen som jeg løfter!) Ikke bare fordi de blir frusterte fordi de ikke får seg noe. Min teori er fortsatt at seksuell frustrasjon blant menn fører til aggresjon, som igjen blir til vold. Mange menn jeg har pratet med støtter den teorien. Kanskje en idè å slutte å bole, da. Det er en jævlig dårlig idé, for da blir konkurrentene mine mye sterkere enn meg. Slik at du ikke blir så vanvittig ufordragelig. Norske jenter er jo også ufordragelige, og jeg ser ingen vilje til å endre seg der i gården. Dessuten liker jeg å være drittsekk (resultatene blir jo det samme uansett, og tjener jeg ikke noe på å være sympatisk kan det være det samme). (Ingen jenter tenner på menn som kun har to ting i hodet: slossing og puling.) Kanskje det blir noe på deg da. Ikke slåss jeg, og norske jenter vil jo faen ikke pule, så det samme kan det være med dem. Det jeg tenker på er muskler, penger og karriere. Funker fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. april 2010 #24 Del Skrevet 2. april 2010 Det er en jævlig dårlig idé, for da blir konkurrentene mine mye sterkere enn meg. Ok, så du er amatør? Kjipt at du aldri kan bli proff da, siden du doper deg. Skjønner ikke helt hvorfor du ødelegger kroppen din for noe du ikke kan bli best i uansett, men du har sikkert dine grunner. Og så skjønner jeg ikke hvorfor du kaller deg konservativ mann når du driver med doping, men det har du vel også dine grunner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2010 #25 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) og norske jenter vil jo faen ikke pule,[...] Huh? Ikke??? ____ __ ____ Her hadde det ikke skjedd noe. Ingen spor etter noe innbrudd, og ihvertfall ingen spor etter noen innbruddstyv. Bare etpar avreagerte og frustrasjonsfrie påfølgende uker. Men jeg hadde lurt meg ihjel på hvor flatskjermen kom fra... . Endret 2. april 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #26 Del Skrevet 2. april 2010 Ok, så du er amatør? Kjipt at du aldri kan bli proff da, siden du doper deg. Det finnes mange idrettsgrener som ikke har forbud mot doping, og atter andre der man i praksis aldri gjennomfører dopingtester. Null problem. Skjønner ikke helt hvorfor du ødelegger kroppen din for noe du ikke kan bli best i uansett, men du har sikkert dine grunner. Man ødelegger ikke kroppen ved å ta ett glass vodka, men drikker du en flaske om dagen får du skrumplever. Slik er det med boling også, litt er ikke skadelig, men de ekstreme dosene enkelte går på (uten noen gang å ta pauser for å la kroppen hente seg inn), vil naturligvis gjøre noe med kroppen på sikt. Og så skjønner jeg ikke hvorfor du kaller deg konservativ mann når du driver med doping, men det har du vel også dine grunner til. Ja, da. Jeg har grunner i bøttevis for alt jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. april 2010 #27 Del Skrevet 2. april 2010 Slik er det med boling også, litt er ikke skadelig Hehehe, ok, tro på det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. april 2010 #28 Del Skrevet 2. april 2010 Du hører lyder fra stua, og står opp og finner en fremmed der, som er i ferd med å stjele flatskjermen din. Hva ville du i realiteten foretatt deg? Løpt ut...og ringt politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 3. april 2010 #29 Del Skrevet 3. april 2010 Hehehe, ok, tro på det du Det gjør jeg, vet du. Dette vet jeg tross alt mer om enn deg, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 3. april 2010 #30 Del Skrevet 3. april 2010 Det gjør jeg, vet du. Dette vet jeg tross alt mer om enn deg, lille venn. Hehe, det vet du ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 3. april 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er overrasket over mange av innleggene, men selv om dette er et bredt anlagt forum, har jeg følelsen av at endel kanskje heller skulle poste noe under kosthold og trening, eller kropp og helse, eller samliv og relasjoner, eller bare rett og slett under seksualitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 3. april 2010 #32 Del Skrevet 3. april 2010 Litt er ikke skadelig. Jo, tydeligvis. De har ihvertfall spist opp hjernecellene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. april 2010 #33 Del Skrevet 3. april 2010 Funnet katanaen Neida, jeg hadde nok gjemt meg og ringt politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 3. april 2010 #34 Del Skrevet 3. april 2010 Jo, tydeligvis. De har ihvertfall spist opp hjernecellene dine. Hjernecellene har det strålende, noe min arbeidsgiver, klienter og solide lønnsutbetaling kan bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 6. april 2010 #35 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg tror at 95% av all volden man ser på natterstid kommer av at gutter blir skuffa, frustrerte og sinte når de ikke får sex, så da denger de løs på hverandre for å avreagere. I mitt tilfelle kan nok noe av aggresjonen tilbakeføres til anabole steroider, men hadde jeg hatt en søt jente å boinke, så hadde jeg nok vært blid som en lerke. Enten knulle eller brøle, slik er jeg på bol. Jeg for min del tror heller at den volden kommer av at akkurat de gutta har lyst på vold, lyst til å denge noen, lyst til å vise noen hvor jævlig tøffe de er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 6. april 2010 #36 Del Skrevet 6. april 2010 Desverre ser det ut til at jeg vanligvis flyr på truende mennesker i ren affekt.. så jeg hadde sannsynligvis angrepet Har gjort dette før.. angrepet under ran.. det har heldigvis gått bra.. intill videre.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. april 2010 #37 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg hadde garantert sagt et eller annet totalt stupid, det gjør jeg alltid når jeg kommer i situasjoner jeg ikke forstår. Det mest sannsynlige: -Den er min -La vær, vær grei da -Hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. april 2010 #38 Del Skrevet 20. april 2010 Om jeg hadde våknet av at noen romsterte i stua, forresten, hadde jeg garantert liggi med øya åpne driitlenge og angsta meg ihjæl og kanskje sendt en sms til naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #39 Del Skrevet 21. april 2010 Hadde stappa noen skudd i halvauto-hagla og gitt han et ultimatum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 21. april 2010 #40 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har rullekjevle ved sidna meg når jeg sover. og for ei lita stund hørte jeg lyder på badet- og trodde det var innbrudstyv:P da tok jeg med meg en del fra langkosten og hårspray, men det var ingenting der:o men hårspray hjelper det=) vil jeg tro da:D. Så jeg hadde nok utstyrt meg med kjevla, og hårspray å gått løs(?) i teroien:) håper da det. fordi jeg er nå redd for dyra mine at noen skal gjøre dem noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå