Gå til innhold

Hva sover du i?


Ivory

Anbefalte innlegg

Jeg sover enten naken, med hipster/string eller hipster/string+singlet. Avhengig av hvor kaldt det er på soverommet og hvor kosete samboeren er.

Det har hendt at jeg har hoppet til køys med ullgenser og ullstillongs, men da skal det være noe ekstraordinært (som f.eks -30 ute og en samboer som på død og liv skal sove med ventilen oppe og vinduet på hempene).:fryser:

Kjenner meg veldig igjen i denne :fnise: Men vanligvis blir det samboers store gode t-skjorter og hipster- deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover stort sett naken, eventuelt i truse og singlett. Om vinteren kan jeg sove i pysj om det er veldig kaldt ute, men det skjer ikke ofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover enten i en langermet tynn genser (hvis det er kaldt) eller en singlet og en truse. Men jeg syns det aller beste er å sove naken.

Men hva med å sove i en lett (sommer)kjole av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover nesten alltid naken. Ser ikke helt poenget med nattøy når vi bare skal ligge under dyna uansett og vi ikke har noen barn eller noe som kan komme ruslende inn. Men jeg har masse fine og sexy nattkjoler likevel, som stort sett blir brukt før jeg skal sove :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag undrar också varför du inte vill sova naken? Jag hatar att ha kläder på mig när jag ska sova, jag vrider så mycket på mig innan jag somnar och om jag har kläder på mig så korvar de sig och är bara i vägen. Ibland sover jag med trosor och ibland, men väldigt, väldigt sällan så har jag en Metallica-t-shirt. Det sistnämnda har jag bara när jag sover hos vänner eller andra som jag inte vill ska råka se mig naken, haha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...eg ser ikkje heilt poenget med å skifte til boxer for å sove på natta...men det er nå meg...

Synes det er praktisk med lange t-skjorter eller todelt pysj når eg er på besøk hos folk. Praktisk når ein skal opp på natta for å tisse. Slepper å kle på seg, eller sjanse på at ingen er ute og tusler på natta/morgonen.

Ellers så spørs det på temperaturen i rommet. Er det kaldt har eg på pysj, er det varmt så holder det med truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har faktisk aldri tenkt på å ha en spesiell stil om natta..? Jeg sover stort sett uten klær, evt. i en vanlig bomullstruse, evt. også i en tynn bomullssinglet med eller uten blondutringning.

Siden vi nesten alltid sover med vinduet åpent om natta (jeg har thermo-dyne, mens han derimot, er en varmeovn, og bruker maks. en tynn sommerdyne året rundt), pleier jeg å ha en tynn ullgenser ved siden av meg i senga, sånn at jeg kan kle litt på meg før jeg står opp. Det gjør det mye lettere å hoppe ut av dyna vinterstid. Men det var vel ikke akkurat det du spurte om da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Jeg sover i nattkjole. Har noen lette, korte nattkjoler med tynne stropper som er alldeles deilige å sove i.

Da føles det som om jeg sover naken - allikevel er jeg kledd dersom jeg må opp dattestid.

Dessuten synes jeg den rette typen nattkjoler er sexy ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Ser at veldig mange sover i truser eller boksere.

Venninnen min ble anbefalt i ikke sove i truse ... legen hennes mente at kvinner trenger å lufte seg litt nedentil siden vi går så tett kledd bestandig, og da lett pådrar oss sopp i underlivet.

Nettopp derfor synes jeg nattkjole er så glimrende - da er man "kledd" samtidig som det kommer luft til. Hvis du dropper trusen, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysjamas, evt t-skjorte, er nesten et must for de av oss som ikke klarer å ha på seg dyna gjennom hele natta. Særlig om vinteren, da det ikke lønner seg noe særlig å sove med f.eks. bare skuldre utenfor dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Hehe, tenk at folk gidder å bry seg om dette. Typisk "jeg er heeelt avslappet, men egentlig har jeg brukt mye tid og strev for å finne frem til denne avslappede stilen". Det gjør meg egentlig litt dårlig å tenke på. Utrolig mange "slaske"-stiler ute for tiden, det de har til felles er at de skal se ut som at man har slengt på seg noe tilfeldig den dagen. Ja, den kan du dra lenger ut på landet med! Du lurer ikke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hva har du sovet i sammen med kjæresten frem til nå da? Jeg vil jo si det er rart hvis du har sovet i slaskete pysjbukser og store t-skjorter frem til dere flytter sammen, og så skal du plutselig begynne å sove i sexy nattkjoler? :klø: For de fleste av oss er det jo motsatt, den første tiden man er sammen med noen steller man seg litt ekstra, men etter hvert som man blir trygge på hverandre kommer slaskeklærne frem...

Jeg for min del ville ikke bytta ut hudkontakten jeg får med kjæresten om natta for en million, så nåde den som prøver å få på meg en pysj! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sover nakne: fryser dere ikke?

Man kan vel bare ha tykkere dyne om vinteren? Jeg fryser hvertfall ikke, med mindre det nærmer seg 20 minus ute, og da lukker vi vinduet. Nå er jeg ingen frossenpinne, men ikke unormalt varm heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...