Gå til innhold

Hva sover du i?


Ivory

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med å finne klær til bruk om dagen/kvelden, har en personlig stil jeg er fornøyd med, fra undertøy til ytterjakke og sko. Men jeg har ikke funnet "min stil" når det kommer til nattøy enda. Jeg har pleid å sove i hva som helst, gamle pysjbukser og slitne t-skjorter, men nå skal jeg flytte inn med kjæresten min, og jeg vil se sånn høvelig bra ut om natten også. Liker ikke sove med bare undertøy, og for all del ikke naken. Vet ikke helt hva jeg skal gå etter, silkenattkjoler med blonder er ikke helt meg, pyjamas i sateng, ruter etc er kjedelig og usexy, bomullnattkjoler likeså. Vil ha noe som ikke er så "damete", kanskje litt sporty, noe delikat, ikke for sexy, men ikke usexy heller. Noen som har forslag til hva jeg kan ha på meg om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg har en bomullspysjbukse i økologisk bomull fra H&M, med fint blomstermønster og i veldig myk kvalitet. Liker den veldig godt :) Jeg pleier å bruke en t-skjorte som overdel, det kan jo gjøres litt mer sexy med en tettsittende topp med blonder e.l. En fin boxer og singlet e.l kan jeg også tenke meg er fint og behagelig. Men i praksis sover jeg stort sett uten klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk inn på ellos.no. DFer finner du masse fint nattøy, både fra singlet og pysjbukser til nattkjoler. Masse fint utvalg. Det er noe av nattøyet som også virker litt sporty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sove uten klær er vel det beste for deg da? Minst "damete", ganske sporty, veldig delikat og ganske sexy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke sove naken eller i kun undertøy, og hadde også problemer med å finne det ultimate nattøyet, hadde samme krav som ts- delikat, litt sporty, ikke for damete, ikke usexy, men ikke for sexy. Jeg endte opp med det som nå er uniformen min om natten og ofte når jeg skal slacke på sofaen på dagtid- små, korte, hvite shorts/hotpants i bomull fra H&M kombinert med matchnde, hvit, litt lang singlet fra Vero Moda i samme stoff. Enkelt, litt sporty, behagelig, understated sexy, og rimelig- shortsene koster rundt 60 kr (jeg har minst 10 par nå), og en god hvit singlet koster bare en hundrelapp på Cubus, Vero Moda etc (ikke kjøp de fra H&M, de er elendige).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Sover naken. Veldig praktisk og veldig deilig. :jepp:

Hvorfor ikke naken?? Tenk om kjærsten din sover naken!?

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med TS, viktig å se høvelig bra ut om natten. Sover i sånn pysjamas som ser ut som en smoking men som selvsagt ikke er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SmallTalk

Jeg sover enten naken, med hipster/string eller hipster/string+singlet. Avhengig av hvor kaldt det er på soverommet og hvor kosete samboeren er.

Det har hendt at jeg har hoppet til køys med ullgenser og ullstillongs, men da skal det være noe ekstraordinært (som f.eks -30 ute og en samboer som på død og liv skal sove med ventilen oppe og vinduet på hempene).:fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover i truse og en topp/singlet. Helst stram, liker ikke å sove helt naken. Synes ikke det er eå behagelig egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...