Gå til innhold

Henger dere tilbake klær??


sinicola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg henger dem tilbake ja. Eller, henger dem på "oppsamlingsplassen" ved prøverommet der de har slike plasser (det er jo fordi betjeninga vil henge det pent på plass i stedet for at jeg bretter litt feil Ok, de har dem slikkert litt for at vi ikke skal legeg klærne igjen også da, men...). Men å la det henge igjen? Aldri.

Går ikke inn i prøverom der det henger klær om jeg kan slippe, er alltid så usikker på om det er "opptatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger alltid tilbake klærne.

Men det har hendt flere ganger at jegfaktisk har funnet klær i prøverommet som jeg har kjøpt.

Særlig gjelder dette H&M.

Utvalget er så stort at jeg ikke ser alt de har. Da er det greit å komme inn i et prøverom der det henger noe jeg har lett etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja selvsagt. Unntaket er om jeg roter meg inn på H&m en sjelden gang.

For det første er det en pest og en plage og finne noe i stativene. Og skulle du finne noe kan du ta deg f...på at du river noe ned. Vet ikke om en butikk som presser så mye inn på stativene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger tilbake jeg også...

Men jeg foretrekker KLART butikker med stativ utenfor prøverommene hvor man kan henge opp det man ikke skal ha!

Og når jeg har funnet noe jeg VIL ha, og det ikke er en gedigen butikk, så tar jeg med alt til disken og lar betjeningen henge opp det jeg ikke kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeiii... :sjarmor: Rampejente her,innrømmer det.

Det hender at jeg ikke gidder ja..Husker ikke hvor alt hang hen.henger kanskje halvparten på plass.Liker best når det er en sånn list/stativ du kan henge prøvde klær på utenfor prøverommet.Liker jo ikke selv å komme inn i et prøverom der det allerede henger masse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne komme med en oppfordring til alle som lar klærne ligge i prøverommet. Lever de hvertfall i kassen slik at vi som jobber i butikken kan henge de ut. Rotete/overfylte prøverom øker faktisk butikktyveri. Vil dere virkelig vøre en årsak til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på!!

Mange stjeler faktisk klær de finner i prøverommet,

så de som lar klærne ligge igjen bidrar til dette...

Hvorfor er det så vanskelig for noen å henge de på stativet rett utenfor ??

(finner også klær med blod, snørr, cola o.l. på... nice.. :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...