Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hestehale

Julepynt fremme ennå, eller alt borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt borte :jepp:

Leie moped eller jeep i hellas

Skrevet

jeep

Åpen Jeep som daglig fremkomstmiddel på vinteren, eller uendelig togtur om sommeren, i bil hvor ikke vifta funker og vinduene står fast?

Skrevet

Hmm.. den siste. Hot hot hot, bedre en brr...

Du bor i Norge. Bil med firehjulstrekk eller air condition?

Skrevet

4x4 takk :) Fantastisk godt å kjøre med hele året. :biggrin:

En og annen jukseplante i silke eller plast innimellom, eller levende planter som krever ettersyn hver dag?

Skrevet

hmm, hadde gått for en blanding. Fake på badet og noen lette planter ellers. Litt fristet til å velge den siste, men nei, hadde bonsai en gang i tiden, den levde vel en uke... :sjenert:

Utstoppet elgehode i stua eller rosa og sukkersøtt i hvert eneste rom?

Skrevet

Å huttetu for noen alternativer! :eeeh: Går vel for elghodet, men jeg ville fått tak i det minste elghodet i verden, prøvd å krympe det ytterligere for så å sette det i kjellerstua som aldri er i bruk!

Få en istapp i hodet, eller sitte på en til den smelter? :lur:

Skrevet

hahahaha sitte på den :fnise:

Briller eller laser?

Skrevet

Laser. Jeg hater brillene mine, så er glad for at det fins linser, for laser er litt små skummelt :P

Briller eller linser?

Skrevet

Linser! Helst røde tror jeg, men grønne funker også bra. Kjempegodt med linser i curry :fnise:

Skitupp i ræva eller bare tupp i ræva?

Skrevet

Skitupp, for de er sånn avrundet ;) Ser for meg at det ikke ville gjøre like vondt :fnise:

Ville du vært proff magedanser eller flammeslukker/sluker?

Skrevet

Magedansere ser så harry ut:p Så flammeslukker er litt mer kult :) Så blir nok flammesluker ;D

boxer eller string?

Skrevet

Bokser, helst Peugeot...

Toseter cabriolet eller minibuss

Skrevet

Minibuss! Jeg setter stor pris på å kunne ha med meg alt jeg måtte trenge, kunne overnatte hvor jeg vil langs veien og kunne ta med en venn på (i alle fall deler av) reisen min. :)

Vil du ha fancy nyutgaver av ting, eller holder det med gammelutgaven?

Skrevet

Jeg er litt tilhenger av å gi gammelt skrot nytt liv.

Ville du helst lage din egen lampe, eller gjenopplive en brukt en?

Skrevet (endret)

Jeg mekker gjerne min egen. :)

Er du kunstnerisk anlagt eller holder du deg til ting som andre har laget for deg?

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg er estetisk anlagt, men praktiserer det sjelden. Kunstnerisk er jeg ikke i nevneverdig grad, men liker å skape.

Være grådig god til en ting, eller litt flink til alt?

Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Grådig god til en ting.

Vill du helst ha vore kjendis innen musikk eller sport?

Skrevet

Musikk! Den egenskapen hadde jeg muligens kunnet leve kontinuerlig ut til min siste dag, mens i sport hadde jeg blitt tatt frem som en som var god...en kort periode...en gang.

Er du flink til å leve akkurat NÅ?

Skrevet

Ikke akkurat , for nå sitter jeg bare og sløver, mens jeg blingser apatisk inn i PC-en, mens øvre del av middagen oversettes til et medium rap.

Du finner en tom hermetikkboks! :danse::flagg::duskedame: Lager du deg lampett eller rytmeinstrument?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...