Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg - som det kreative vesenet jeg er - ville ha laget masse gjevne huller i den, og brodert en korsstings-pynte-dings til å ha i sofa`n sammen med de andre hjemmelagede tingene mine. :nigo:

Har du fått tilbud om å bli med på noen aktivt kunstneriske, kreative aktiviteter i det siste, eller ville du uansett ha takket nei til dem om de hadde kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ja. (Puh, måtte sjekke hvilken tråd dette var, først) Er visst tvunget til å blåse liv i gamle kunster til sensommeren. Kanskje rundt hushjørnet ditt, for alt jeg vet - hvis du bor som du taler. ;)

Spille på kam eller sag?

Skrevet

Åååååååh! ...sag...Sag...SAG!!! Det har jeg alltid hatt lyst til, men forstår at det ikke nytter med den jeg har i kjelleren. Takk for påminnelsen,- jeg skal ønske meg en slik en til jul! ...eller bursdagen min, siden den kommer først. :nigo:

Sax eller trombone? :)

Skrevet

Sex-o-phone... Den er jo i stand til å få "Lisa gikk til skolen" til å dirre av rå kåtskap! :hoppe:

Hva ville du helst? Klatre opp i tårnet etter drømmeprinsens hentesveis for å redde ham? Eller heller bøye unna for høydeskrekken og tungekline med en padde?

Skrevet

Jeg har vært borti en og annen frosk OG padde i mitt liv, så èn til for å se om det var selveste prinsen jeg gnagde på denne gangen,- får stå sin prøve.*smattsmatt* :nigo:

Norske folkeeventyr med rim i skjeggstubbene, eller de arabiske tusen fløyelsmyke nettene?

Skrevet

Reveenka og smaskeladden

foran Sesam-sesam tjuvradden

Men du tenkte nok ikke på sånn slags rim

fra Asbjørnsen, Moe og brødrene Grim

Blå eller brune?

Skrevet (endret)

Så lenge de ser (fortsinnsvis på meg, med fløyelsgrøt i blikket) er jeg fornøyd... :nigo:

Gå igjennom ild og vann for din kjære, eller bare et vanlig hav av blodigler?

Endret av Margareth
Skrevet

Kan da gå gjennom både ild, vann og blodigle med, for min elskede. Sålenge det ikke er hun selv som pyrrer, prøver å drukne oss, eller er blodigla...

Ridder i skinnende rustning, eller i resirkulert oljetønne og hermetikkbokser?

Skrevet

DET ble litt vanskelig, for det er ganske sikkert god klang i de potensielle rytmeinstrumentene uansett...men greit, jeg tar oljefat etc.

Caribisk rytmisk oljefatmusikk, eller en skikkelig trommesolo som vi kjenner det i våre strøk?

Skrevet

Karibiske oljefat

Pannekaker eller meloner?

Skrevet

Jeg liker syltetøy, og på melonene sklir det nok bare rett av, så det må bli pannekaker. :biggrin:

Velsmakende og litt tykk ertesuppe eller rå fisk til middag?

Skrevet

Å! Ertesuppe! :danse::fise:

Liker nå best sushien kokt, også da.

Har du smakt taremel?

Skrevet (endret)

Bortsett fra at du nå har spurt om noe i feil tråd, hehe... Har hatt helsefreak-venninner som har befattet seg med sånt, men bestandig stått i mot selv.

Burde jeg ha testet taremel, eller bare gnafset det i meg rått og grønt i forbifarten når jeg er på vei opp svaberget etter et havsalt bad?

Endret av Margareth
Skrevet

Havsalat er jo sunt, enten den er rå eller tørket, og beskytter litt mot radioaktivitet.

Formiddag. - På farten. Magen romler!

Kjøper tebrød mens du løper, eller planter gebisset elegant i en medbrakt lunsjrett, mens bakstussen får blodløse striper etter benkens tverrlister?

Skrevet

Stripete lunsjrett, takk. :)

Åhh, nå ble jeg sulten nå....eh...en sånn fristende Bentoboks fylt med diverse sunne godsaker, eller karbonadesmørbrød med remulade og løk til lunsj?

Skrevet

Er sylteagurk i remuladen. Det blir to om dagen med løken. Tre om karbonaden har potetmel i seg. Er jo jysla sundt med karbonadesmørbrød, egentlig. Fire, hvis det er fullkornbrød.

Fem om dagen, eller sex om kvelden?

Skrevet

Jeg er råflott og unner meg begge deler om jeg kan. :nigo:

Spise etter klokkeslett hver dag når du er på diett, eller spise hva du vil, når du får lyst?

Skrevet

Spise hva jeg vil, når jeg får lyst såklart!

Hvis du kun kunne hatt èn av delene, hva ville du hatt av mobil eller data?

Skrevet

Data.

Lydbok mens du pusler eller papirbok og full konsentrasjon?

Skrevet

Det må bli papirbok og full konsentrasjon :jepp:

Prøve eller presentasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...