Gå til innhold

Bikini i svømmehall?


Nuith

Anbefalte innlegg

Jeg bruker alltid badedrakt i svømmehallen, for da er jeg der for å trene.

På stranden bruker jeg bikini, for da vil jeg jo bli brun over hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes ikke det gjør så mye med damer, men små barn i bikini i hallen eller på stranda synes jeg ikke noe om. Seksualisering av små barn. (Utenfor emne.. men!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjevnlig i svømmehall, og der brukes badedrakt. Tror jeg bare har sett bikini der kanskje 2 ganger i årenes løp.

Endret av miss daisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker badedrakt i svømmehall, ble litt overasket sist jeg var å svømte og så alle som svømte i bikini (ikke at det plager meg, men bare uvant i svømmehallen.)

Drar jeg på stranda eller i noen form for badeland (selv om badedrakt kanskje sitter bedre i badeland aktiviteter) så vinner nok bikinien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til crawl sitter oftest badedrakten best (typisk sportsbadedrakt), så det er mest naturlig for meg å bruke den. :) Og siden jeg da har en sportsbadedrakt så bruker jeg den ellers når jeg er i bassenget også.

Ser ikke så veldig mange i 25-meters bassenget med bikini :) Men jeg har hatt på meg bikini og det gikk absolutt an, men det ble mye stopp for å rette opp trusen eller bh-en. Mye mer lettvint med badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker badedrakt i svømmehall, synes det er mest praktisk, funker kjempedårlig å stupe med bikini, i hvert fall :fnise:

Synes det er stress å rette på bikinitoppen og trusa hele tiden, må i hvert fall det med de jeg har. Så jeg har i stedet en pen badedrakt, synes i hvert fall jeg, som ikke er "tantete" i det hele tatt (halterneck og hipsterbunn). Samtidig er det addidas, og ikke en sånn pyntete en fra H&M, så den er god å trene i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også badedrakt i bassenget. Kjøpte en treningsvariant i klorbestandig stoff og med plass til puppene da vi skulle begynne på babysvømming i høst, og har også flere andre av den litt penere sorten. Når jeg bader i sjøen om sommeren bytter jeg også fra bikini til badedrakt, siden jeg synes det egner seg mye bedre til både svømming og hopping/stuping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser litt av hvert. Selv foretrekker jeg badedrakt av sportstypen, siden jeg faktisk trener, men jeg kan ikke akkurat påstå at det plager meg hvis andre velger bikini. Jeg forstår riktignok ikke valget når jeg ser at de hele tiden må rette på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...