Gå til innhold

Valget - har du bestemt deg?


monja

Anbefalte innlegg

Nå er det (heldigvis) snart slutt på valgkampen, men har du bestemt deg for hva du skal stemme??

Selv ser det ut som om jeg går for SV denne gangen. Mest for å prøve å bytte ut ordføreren vi har, for han er en dust - så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trur jeg har bestemt jeg ja.

Vet ikke om jeg synes mitt valg er helt lurt, men, jeg vil unngå alternativet, så jeg stemmer altså for det som er "de minste av to onder" slik jeg ser det. Og litt av vane kanskje.

På mandag skal jeg stemme, og så skal jeg gå på kamp. Og... for min del trur jeg nesten den kampen betyr mer for Bergen enn hva min stemme gjør... men det er en annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg erindrer siste valg godt og jeg har bestemt meg for ikke å stemme i år. Vet det har betydning for min egen komune, men jeg orker ikke lovnader som ikke blir holdt. Det gjelder samtlige parti.

Hva lovte dem vel ikke ved siste stortingsvalg? Hva gikk de bort fra og hva bortforklarte de ikke?

Vi får de politikerne vi fortjener sies det, men som med meg og mange:jeg blir hjemme i protest!!!!

PS. jeg har alltid møtt opp på valgkampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I år stemmer jeg Senterpartiet. De vil garantert ikke vinne, men kunne vært greit å ha en inne sammen med flertallet som helt sikkert blir høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet hva jeg skal stemme.

Hadde jeg ikke vært sikker, kunne jeg bare brukt eliminasjonsmetoden, så hadde det ikke vært så mange alternativer igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde
Jeg erindrer siste valg godt og jeg har bestemt meg for ikke å stemme i år. Vet det har betydning for min egen komune, men jeg orker ikke lovnader som ikke blir holdt. Det gjelder samtlige parti.

Hva lovte dem vel ikke ved siste stortingsvalg? Hva gikk de bort fra og hva bortforklarte de ikke?

Vi får de politikerne vi fortjener sies det, men som med meg og mange:jeg blir hjemme i protest!!!!

PS. jeg har alltid møtt opp på valgkampen!

Fint, gjest! Men vit at det i det øyeblikket du lar være å stemme så gir du fra deg retten til å klage! Du har stemmerett og velger den bort, ja, så velger du i min eøyne også bort retten til å delta i samfunnsdebatten!

Over til det egentlige spørsmålet: Ja, jeg har bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg :enig:

Har nesten alltid måttet forhåndsstemme tidligere, så nå gleder jeg meg til å stemme "på ordentlig" på mandag :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vakler alltid mellom SV og AP, ved stortingsvalget sist ble det SV men denne gangen blir det nok AP. De er litt mer profilert lokalt, så jeg vet litt mer om hva de står for (forskjellen er vel uansett ikke så veldig stor i lokalpolitikken..)

Men det blir nok Høyre-ordfører her nok en gang, sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten bestemt meg dersom jeg kommer til å stemme, det er ikke sikkert ennå. Syns det er vanskelig ettersom de fleste politikere ikke akkurat er entydige og klare i talen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...