Gå til innhold

Nydelig brudekjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei og ganske søt kjole. Fin, men litt over the top for min del.

Skrevet

Ganske fin, ja :)

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin! :) Den så litt stor ut til modellen da, så om du har litt større byste en henne så blir den enda finere. ;)

Skrevet

Enig med hun over, kjempefin kjole! Men pass på at den passer over brystet også!

Skrevet

kjempe søt kjole, men enig med de over: pass på at den sitter fint ver brystet! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere er veldig opptatt av bysten.....men jeg har ikke stor byste, og får jo ikke prøvd kjolen før jeg bestiller den....

Skrevet

Helt grei, ikke nydelig.

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Helt klart min favoritt hittil! Da mener jeg av alle brudekjoler jeg har sett på KG i min tid som bruker her inne! Og det er en av de fineste jeg har sett generelt sett!

Men kan det stemme at den bare koster 120 dollar?

Endret av loveli
Skrevet

Du må i hvert fall være forberedt på å gå til skredder å få den tilpasset.

Jeg ville dog aldri kjøpt en brudekjole uten å ha prøvd den, evt. en som lignet veldig. Jeg ble ganske overrasket da jeg prøvde brudekjoler, endte opp med noe helt annet enn jeg hadde trodd på forhånd. Du finner best den som passer til deg ved å prøve, ikke ved å se på bilder.

Skrevet

Dere er veldig opptatt av bysten.....men jeg har ikke stor byste, og får jo ikke prøvd kjolen før jeg bestiller den....

Det er vel helst fare for at den blir for stor over brystet.

Jeg likte skjørtet, men ikke overdelen.

Skrevet

Det så ikke ut som at den passet til modellen, og da ble jeg litt skeptisk..

Enig i at om du ikke har bryster som fyller den nok ut, så kommer det til å se posete ut. Men det kan du jo fikse om du tar den med til skredder :)

Ellers var den helt okei, ikke sånn WOW men, ja, helt grei :) Kommer nok mye an på bruden som bærer den, og jeg synes ikke modellen passet i den.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men hør nå her da....den blir jo skreddersydd etter mine mål. Skal jo legge ved mine mål til de, og da får de mitt bystemål. Skulle ikke det gå greit da?

Hjelper ikke prøve andre DYRE kjoler i butikken !

Er det noe galt med toppen ??......

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men - hvilken kjole synes dere er finest her inne da?

http://www.jkdress.com/products.asp?tid=81

(de med stropper helst)

Hva med kjolene deres? Noen bilder??

Jeg er så frustrert nå......vet ikke om jeg tør handle på nett, men kommer ikke på tale og kjøpe en dyr kjole på butikk heller...

Skal ikke gifte meg i kirke, så er egentlig ute etter en ganske enkel men søt kjole ♥ Og jeg skjønner ikke hvordan stroppe-løse kjoler "holder seg på plass", og synes vel egentlig det blir for nakent?!

Takker for god hjelp ☻

Skrevet (endret)

Nå er det faktisk gratis å prøve. ;)

Jeg ville tatt meg en tur innom to-tre brudekjolebutikker og i hvert fall fått et inntrykk av hva slags overdel, underdel og farge som passet best på meg.

Forøvrig går det ett eller annet sted å bestille kjoler som etterligner dyre merkekjoler, men husker ikke hvor. Noen? :klø:

En annen mulighet er jo å kjøpe brukt på finn.no. Mange som prøver å selge, få kjøpere, så du kan nok prute en del på prisen som blir oppgitt også. Da kan du dra hjem til folk å prøve.

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvordan stroppe-løse kjoler "holder seg på plass", og synes vel egentlig det blir for nakent?!

Mange stroppeløse kjoler har korsettliv, så de snøres inn til de passer akkurat. Da er det ingen fare for at de faller ned. Jeg hadde heller ikke tenkt meg stroppeløs, men med slør og smykke ble det veldig pent, og syntes ikke det var nakent. Opprinnelig hadde jeg tenkt halterneck (som den kjolen du linket til øverst), og synes fremdeles det er veldig pent. Men det er litt mindre utvalg da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

personlig likte jeg veldig godt disse:

kjole 1

kjole 2

kjole 3

kjole 4

Takk gud for at det finnes flere av oss som ikke er så opphengt i marengskjoler.

Noe av det styggeste jeg vet.

Skrevet

Den kjolen du foreslo helt i starten synes jeg var veldig pen. Jeg foretrekker også kjoler MED stropper på, ser mye finere ut mener jeg da :)

Men den ville selfølgelig sett mye finere ut om den var litt strammeere øverst, men det er jo ingen must :)

Ellers av disse kjolene her fra den linken du gav:

http://www.jkdress.c...ucts.asp?tid=81

Så synes jeg kjole nummer 5 og 7 ser fantastiske ut! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...