Gå til innhold

miss_stjerne ønsker å bli sprek igjen!

miss_stjerne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 25 år som ønsker å gå ned 11-13 kg.

Jeg veier i dag 66-67 kg og ønsker å gå ned til ca 53-55 kg, jeg var veldig sprek før og hadde en fin kropp, men pga diverse medisiner jeg må ta gikk vekta raskt opp til 84 kg. Jeg har jo gått ned fra der, men har stått stille i ca et år, kroppen rikker seg ikke hverken opp eller ned, men er svært lite fornøyd med kroppen jeg har nå.

Mine tanker om hvordan vektnedgangen skal foregå er:

*spise sunt

*trene 4 ganger i uken 3 økter á 75-90 minutter, 1 økt á 120+ minutter

*er avhengig av light brus, men skal prøve å kutte drastisk ned på dette

Målet mitt er å gå ned ca 0,5 kg i uka, jeg begynte 1.mars og fra da var målet 55 kg 12.juli, jeg har ikke gått ned etter 1.mars men målet er det samme, men ingen krise om jeg ikke klarer det til punkt å prikk, bare jeg er 55 i løpet av sommeren!

Jeg liker å løpe, gå på rulleski og rulleskøyter, det er vel dette jeg baserer treningen min på fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta i dag var opp 700 gram siden sist mandag... 66.8 kg

Dagens treningsøkt er overstått, jeg kom meg ut klokka 7 og løp i 50 min, ble virkelig sliten i dag. Klarte også å løpe en bakke jeg pleier å ha problemer med å holde ut i.

En fin start på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ikke riktige veien, var opp 900 g siden forrige mandag, så er 67,7 kg i dag. Bah...

MEN, nå har jeg vært ute å løpt 50 minutter, og det er bra.

Denne uken har vi startet å lage middagsplan uke for uke, bare sunne middager men, på lørdagen er det lov å ha litt ekstra god mat, men trenger ikke være så usunt det heller.

målet for denne uken er 4 treningsøkter, og ned til 66 neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...