Achmed Skrevet 17. september 2003 #41 Del Skrevet 17. september 2003 Danskepølse m sjokoladetrekk??? Vel, ikke akkurat det, kanskje. Men jeg burde kanskje forsikre meg om at jeg har sjokolade her. Hun kan jo plutselig stå på døra. Slike rødstrømper er ikke til å tulle med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. september 2003 #42 Del Skrevet 17. september 2003 Man kan gjerne forbanne mannen men d finnes virkelig en del fine fyrer rundt om også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2003 #43 Del Skrevet 17. september 2003 Vixen' date=' kom skal du få litt sjokolade. Tror du trenger litt energi etter den utblåsningen. [/quote'] Skal jeg si deg en ting, til Achmed - det var ikke rett tidspunkt å prøve seg med en bestikkelse på. Sjokolade kan faktisk gjøre vondt verre... Om du tror det eller ei. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 17. september 2003 #44 Del Skrevet 17. september 2003 oki, taaajm øøøut. HVA er vondt - og hvorfor blir det verre med sjokkis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. september 2003 #45 Del Skrevet 17. september 2003 Vil du gjerne snakke om det, vixen? påtatt omsorgsfullt uttrykk i fjeset, legger en vennlig hånd på vixens skulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 17. september 2003 #46 Del Skrevet 17. september 2003 Skal jeg si deg en ting, til Achmed - det var ikke rett tidspunkt å prøve seg med en bestikkelse på. Sjokolade kan faktisk gjøre vondt verre... Om du tror det eller ei. -viXen- Bare blås ut mer hvis du trenger det, du. Jeg kan jo ta på meg jobben som boksesekk, jeg. Vel... Hvis du slår med ord da. Etter noen turer på sats er du jo langt sterkere enn det jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2003 #47 Del Skrevet 17. september 2003 Kalle - du er unnskyldt for at du ikke klarer å følge med på det som står på linjene eller mellom - du har jo hukommelsessvikt - remember!?! Chimp - Snilt av deg, men tror jeg har fått sagt mitt akkurat nå. Kan ta det en annen gang om det skulle være noe... Achmed - Syntes først det sto "boksesmekk" - så.. ja du er smart nok til å fatte resten.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 18. september 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 18. september 2003 Æsj.... Minner om Mosjøen-dialekt, som er det verste i verden. Unnskyld meg altså, men det språket på denne tråden synes jeg IKKE sømmer seg her inne, eller på nett i det hele tatt altså. Utrolig unødvendig å skrike så stygt på nordnorsk. Du plasserer deg selv og andre nordlendinger i den evindelige båsen om at de der nord banner så mye. Det er jo grusomt stygt lese. Håper det hele er en fleip! Jeg er IKKE fra Mosjøen. Språket jeg bruker er den jeg er. Og ja, nordlendinger banner mye, faktisk hele tiden, vi er flasket opp på bannskap, fikk det inn med morsmelka.... Og nei, det er IKKE en fleip...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 22. september 2003 #49 Del Skrevet 22. september 2003 :o , kryper sammen i stolen og gjør meg liten...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julius Skrevet 22. september 2003 #50 Del Skrevet 22. september 2003 DISKRIMINERING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. september 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 24. september 2003 Diskriminering av hvem?? Lodne testosterondyr på to bein....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #52 Del Skrevet 29. september 2003 Synes man mannen i sitt liv er overveiende plagsom så finnes det en løsning: Kvitt deg med fyren. Dette har jeg sagt til mine venninner som klager over sine menns manglende evne til å rydde opp etter seg, ta sin del av oppdragelsen, tenke som en kvinne.. etc: Han er sånn han er, dine løsninger er ikke nødvendigvis de riktige, og kan du ikke leve med ham så kvitt deg me'n. Ja, ja - jeg vet det ikke er så lett. Og jeg vet at man ikke nødvendigvis mener det samme neste dag. Vi har alle våre sider, og det er ikke sikkert vi er sukker og honning hele tiden vi kvinner heller. Vi bare tror selv at vi er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg tenkte ikke spesielt på min fyr.... ....jeg tenker generellt..... Dessuten, vi er sukker og honning....hele tiden.... Ingen er vel så søte og snille som oss jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #54 Del Skrevet 30. september 2003 Trives ganske godt med mannfolka jeg, selv om de er noen rotete dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 30. september 2003 En treffende kommentar: Rotete dyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 30. september 2003 #56 Del Skrevet 30. september 2003 hmm... så la meg forstå dette rett.. Dere mener at vi menn er underlegne dyr som ikke er brukendes til noe annet enn forplantning mens dere selv er høyst opplyste fantastiske vesner uten feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #57 Del Skrevet 30. september 2003 Ei.. alle mennesker er dyr. Til og med pattedyr om vi skal gå litt mer inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har ikke nevnt noe om at mannfolk har feil, heller har jeg ikke nevnt noe om at kvinnfolk er feilfrie..... ....Mannfolka duger til mange ting de.....forplatning, og....og....og....pokker, kommer ikke på mere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. oktober 2003 #59 Del Skrevet 5. oktober 2003 Æsj.... Minner om Mosjøen-dialekt, som er det verste i verden. Unnskyld meg altså, men det språket på denne tråden synes jeg IKKE sømmer seg her inne, eller på nett i det hele tatt altså. Utrolig unødvendig å skrike så stygt på nordnorsk. Du plasserer deg selv og andre nordlendinger i den evindelige båsen om at de der nord banner så mye. Det er jo grusomt stygt lese. Håper det hele er en fleip! Idiot....Nå minner du noe grønnjæ*** om ei overklassekjerring fra "beste" Bærum... Nei du er ikke unnskyldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå