Gå til innhold

Satans mannfolk!!


*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..for jeg er nemlig jævlig forbannet på mannfolk ennå. Forbannade sidrompa hæstpeisa hele gjengen. Som jeg sa til kollegaen min "Du er en jævla mokkelpong, en pæstbefengt kukskolt".

Satan, ka arg e bi....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg har det men jeg tenkte det var noen sarte sjeler her som ikke tåler den slags snakk. Men jeg står på mitt, mannfolk skulle vært til forplantning og ikke noe annet. Er jo for faen bare syting og klaging likevell. og er dem litt tett i nesen holder dem jo på å dø. Nei, røsk meg langt inni aftensagen, men de derre pungskoltene kan bare reise til helvete, selv om jeg har hørt at det er kaldt der for tiden (kom en homo ditt så ingen tørr å bøye ræva for å legge på ved...). Mannfolk er til for å irritere kvinnene, det er det ingen tvil om, kan ikke se noen annen grunn til at disse hårete, hormonsprengte, jævelpeisan går rundt på jorda her....helt sant......Assholes!!!! Koppelpunger!!! Kukpeis!!!! Hæstkuk!!!!

Satan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mannfolk er en genial oppfinnelse, jeg! :wink:

ok, jeg kan bli temmelig fustrert og oppgitt til tider, men de er da noen vidunderlige, fantastiske fasinerende vesner også. De er så like oss... Men samtidig temmelig forskjellige. Fasinerende!! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har det men jeg tenkte det var noen sarte sjeler her som ikke tåler den slags snakk. Men jeg står på mitt, mannfolk skulle vært til forplantning og ikke noe annet. Er jo for faen bare syting og klaging likevell. og er dem litt tett i nesen holder dem jo på å dø. Nei, røsk meg langt inni aftensagen, men de derre pungskoltene kan bare reise til helvete, selv om jeg har hørt at det er kaldt der for tiden (kom en homo ditt så ingen tørr å bøye r### for å legge på ved...). Mannfolk er til for å irritere kvinnene, det er det ingen tvil om, kan ikke se noen annen grunn til at disse hårete, hormonsprengte, jævelpeisan går rundt på jorda her....helt sant......Assholes!!!! Koppelpunger!!! Kukpeis!!!! Hæstkuk!!!!

Satan!

å ka i grønnsteika knokkbepesta h... e de du hyl ette?.... Først sitt dokker å hyl å skrik ætte kos å kyss å en arm, så vil dokker farsken fættsleike må ikkje så mykje som TÆNK på å gi nokka tilbak?! Sitt og få kan dokker færsjhelveta, men når de kjæm tæl å gi nokka tælbak, ja da e de tåra i auekroken, og stakkar mæ og buhu...Ikkje nok me de... Dok bruk nå farken han tykje opp halve lønna på klær dokker aldri træng, kjæm bestandi for seint, og klaga og syt kvar ein forbainna dag på at dokk har ondt i magen, hode, armen, vilja, .... Næh! Stækk en silsatan i tykjehålet, klapp igjæn og knip att den illelultandes svartsatan a et monnhøl, der ryr jo farsken ta mæ mer skit ut a det enn i klokkan nede på kaia!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: :hår: Jahhhh!!! Han steiki vææææææææære' Hær e de vesst flusst me nordnorske gener, ser de ut tell.....

Kjenne formelig at håret reise sæ......ja de på haue' meine æ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg står på mitt' date=' mannfolk skulle vært til forplantning og ikke noe annet. [/quote']

Hihi... Vi hadde vel ikke hatt noe imot å kun forplante oss. Ikke noe syt og klag og hyl og vræl, bare hard, rå sex og hade bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen: Dere klager og syter og blir adri fornøyd. Har det aldri falt deg inn at det kan være DEG som det er noe galt med? Og hvorfor finner dere ikke dere en kvinnelig partner, så kan du oppleve hvordan det er å bo sammen med en premenstrell skrikende klasebombe..........Du hadde ikke holdt ut noe særlig lenge, og det hele hadde endt opp med at du hadde komt løpende for å be om dere kunne komme sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de e ihvertfall ikke me det e nåkka galt me. Det e no faen så sekkert. Han tytje også kor frækk du e, en kunnj ha hatt en mann i skape så kunn e tatt hån fram når e hadd behov førr da......eller kunn de derre mokkelpongan bærre holdt se unna.....dessut'n, vi kvinnfolk e ikke premenstruell, vi bi bærre så jævli førrbanna på de her førrbainna hankjønnan som fer rundt å grisa, rapa å fjerta, så bruka vi PMS-perioden som skalkeskjul førr å kjæft på dåkker. E trudd no verkelig at dåkker amøba hadd forstådd da........peisa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Æsj.... Minner om Mosjøen-dialekt, som er det verste i verden. Unnskyld meg altså, men det språket på denne tråden synes jeg IKKE sømmer seg her inne, eller på nett i det hele tatt altså. Utrolig unødvendig å skrike så stygt på nordnorsk. Du plasserer deg selv og andre nordlendinger i den evindelige båsen om at de der nord banner så mye. Det er jo grusomt stygt lese.

Håper det hele er en fleip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Og hvorfor finner dere ikke dere en kvinnelig partner' date=' så kan du oppleve hvordan det er å bo sammen med en premenstrell skrikende klasebombe..........[/quote']

Hvor lei er man ikke av å høre alt dette pratet om premenstruelle kvinner og alt det fæle det bringer med seg...? Det er så utrolig oppskrytt! Det eneste som holder uttrykket "premenstuell" i live er jo sytende mannfolk. Skal vedde for at i de aller aller aller fleste tilfeller klarer dere ikke skille på om en kvinne er i den perioden eller ikke, så lenge dere ikke vet svaret på forhånd da. Så ikke fyr oppunder hverandre og lat som det er noen stor greie. Dere har egentlig ikke peiling...

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivet veldig godt når kvinner er premenstruelle, fordi vi følger den samme syklusen selv. Vi får ingen mestrasjon, men hormonsvingningene er like store, og det kalles bare å være «premannstruell». Kvisene popper opp i perioden også, og vi blir fort slitne. Bor man sammen med en kvinne over tid, vil syklusene naturlig nok tilpasse seg hverandre, på lik linje med at kvinner som oppholder seg mye sammen etter hvert får den samme syklusen. Er du i tvil om dette er humbugg, er det bare å gegynne å studere. Dere vil bli forskrekket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, dere er akkurat like gode, kanskje bedre til å være i "ubalanse" til og med... men da kan dere jo begynne å snakke om å være premannstruelle og konsentrere dere om det og hvorfor dere oppfører dere som dere gjør i stedet for å rakke ned på oss... Vi lar dere være i fred i deres "periode" og plager dere ikke unødvendig med det, verken under eller etter eller før... men dere tror jo at vi er premenstruelle om vi setter dere litt på plass eller tar en litt streng tone... "Ååå, det er den dagen!" selv om det ikke er "den eller de dagene"... det er vel en smule unødvendig eller hva? Men det er greit om dere vil ha likestilling på det området også, gjerne for meg. Ta gjerne over det å føde barn også, helt i orden - men da holder dere kjeft og slutter å syte og klage for et lite halsonde eller en 38 graders feber også... (Og legger ned dosete etter dere og slutter å skvette fra dere på gulvet etc!) Vel, back to business:

Og forresten; det jeg sa var: "At dere antageligvis, og mest sannsynlig ikke merker det i det hele tatt om en jente er premenstruell OM - dere nå ikke er klar over at hun er det.... Noe du bør være om dere bor sammen... Prøv å se på en jente som du ikke bor med om hun har PMS eller ikke...

DET er ikke så lett - og da kommer poenget mitt på nytt; Dere bruker uttrykket (sjelden i tide ) og stort sett alltid i utide og stort sett aldri på korrekt tidspunkt. Dere påstår som Lavendel så riktig sa det - at vi bruker det som skalkeskjul for å sette dere litt på plass. Vi trenger ingen unnskyldning for å sette dere på plass, det klarer vi fint uten pms, så hvorfor dere er så opphengt i at vi er premenstruelle er et stort sprøsmålstegn for meg, men det som faller meg inn er at dere bruker det som en unnskyldning for å få surve litt selv, slenge med leppa, for det er jo det dere gjør, og gjør narr. Bruker dere det som en forsvarsmekanisme når dere blir snakka litt hardt til? Når dere blir satt på plass og egentlig også kanskje godt skjønner hvorfor - men så lenge det ikke virker som kompisene dere får samme irettesettelse av sine kjære, så blåser vi litt og spøker det bort med gutta? "Pyttsan - det går over, er bare litt følsomt i dag..." Hm, tenker jeg... I følge dere er vi jo alltid i det humøret, så derfor SKJERP DERE! Ikke rart det blir litt ampert i blant når dere slenger det ut i tide og utide. Vi blir lei!!! OG det er uavhengig av om det er PMS eller ikke den uka.. Vi blir like lei det sprøytet uansett. Det blir for overfladisk sånn som dere holder på...og gjett en ting til - dere gjør det dermed verre for dere selv... Vil dere heller at vi skal ha 4 uker i mnd med deres "innbildte" pms som er MYE verre enn den faktiske uka? La det ligge for en gangs skyld å se hvor bra livet deres vil bli uten den innbildte PMS'en dere gir oss!

-viXen-

(Ikke-premenstruell i innleggssøyeblikket om noen skulle våge å tørre å påstå det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...